Zo Vief! Dat ziet er uit als een nette tuin! Ons tuintje ziet er niet zo strak georganiseerd uit, maar het huis daarentegen wel redelijk. Bijna iedereen die hier binnenloopt vraagt eerst of het wel echt een studentenhuis is? Ik had je trouwens ook al gelijk herkend...
Ruud_O
Geplaatst: 30-06-09 12:29
Ik mag hier dus geen antwoord op geven
Ziet er relaxed uit Vief, zou bijna een duik komen nemen.
@Corien, ondanks dat ik geen dame ben toch een antwoord Neede is leuk en goed te doen. Enige hindernis waar ik vorige keer de mist in ging was volgens mij nr 4. Deze staat wat schuin op de rijrichting. P'hage ken ik niet. Bathmen was vorig jaar een drama met het springen, heel blubberig. Cross leek me leuk, helaas niet aan toegekomen.
Barchem is idd een uitdaging. Zeker hindernis 4 (wal met boom erop). Maar geen onoverkomelijke hindernissen. Wordt voor mij wrsl de laatste keer B.
Oke dan ik ga me gelijk op geven zal nog even over leggen met millie welke zij doen
Jetske
Geplaatst: 30-06-09 13:28
Wij doen ze allemaal he Corien, maar dan wel verdeeld over 2 ponies.
Ik zou Bathmen niet doen als ik jou was, aangezien je dan 2 weken achter elkaar een SGW hebt. Dat lijkt me een beetje te veel van het goede voor 1 paard.
Nette tuin Vief Wat een werk zeg Heleen Mooi dat je nu fijn kan rijden!
Tss, dat was de laatste keer dat er Ruudje werd geroepen. Direct m'n naam aangepast
rowo
Geplaatst: 30-06-09 14:02
Ruud_O schreef:
Tss, dat was de laatste keer dat er Ruudje werd geroepen. Direct m'n naam aangepast
ik dacht al; we hebben een nieuwe SGW bokker
Ruud_O
Geplaatst: 30-06-09 14:05
Oei, moet ik me nu dan ook echt voorstellen ??
Als ik dat al ooit heb gedaan
rowo
Geplaatst: 30-06-09 14:06
Ruud_O schreef:
Oei, moet ik me nu dan ook echt voorstellen ??
Als ik dat al ooit heb gedaan
Nou dan ben je je dus ergens aan verplicht
WolinLotte
Geplaatst: 30-06-09 14:50
Hahahahaha.. Ruudje
heleenxx
Geplaatst: 30-06-09 15:01
Hé Ruud O, stel je eens voor hier Gefeliciteerd met je goede rapport, Florence! Dat was vroeg, Rowo! Corien, ik vond Bathmen een hele mooie cross, ik ga daar zeker weer heen dit jaar. Leuke tuin, Vief!
Ik had vanmorgen al een prive-springles. Was weer veel te lang geleden, ik begon weer te veel te zoeken en te mikken naar de afstanden, maar we eindigden erg fijn. Paard van mijn man heeft van de dierenarts ook weer groen licht gekregen om weer te kunnen gaan rijden.
Hmpf, okay. Ruud, nog net geen 40, zit als sinds z'n 28ste op een paard, maar rijd pas paard sinds ruim 2 jaar. Oasis de Kerinec is een Selle Francais. Samen zijn we nu dressur B+3, springen B+4, SGW B+5, endurance klasse 1.
En verder gelukkig getrouwd (recent al weer 9 jr) met een vrouw die ook paard rijd en wel endurance op een rarebier. Daarbij is inmiddels de eerste klasse 3 wedstrijd in de planning opgenomen (86km).
Andere eigenaardigheden: charmant, eigenwijs, opvliegend, behulpzaam, naief en kan vooral niet stilzitten.
haha Ruud! ( dat tje laten we vanaf nu dan maar weg ) @ Corien, Neede vond ik in de B erg simpel vorig jaar. Barchem is een wat grotere uitdaging. Bathmen had vorig jaar het weer niet zo mee, maar is ook altijd een super leuke cross!
Ruud_O
Geplaatst: 30-06-09 15:46
heleenxx schreef:
Leuk je opnieuw te leren kennen Ruud, maar het was een geintje van mijn kant hoor.