Ben uiteindelijk in een buitenbak van iemand van de club hier in de buurt gaan rijden,
helemaal zeiknatgeregend, maar lekker gereden!

(het regende al toen ik wegging.. en heb ruim een uur gereden, had alvast regenjas aangetrokken
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Lielle schreef:jij zocht toch nog een voorlezer![]()
Canter schreef:Scum, als ik een paar van die pakketten bestel krijg ik er dan ook zo'n amazing houtje bij?

miss_jumpy schreef:als je dan toch naast me geparkeerd staat zondag Lielle, krijg ik ook vast wel een ouderwets snoepje van je toch?

ik ben er weg van Simmie schreef:Missmuts, heb ik wat gemist? Nieuwe instructeur? (wie dan?)
)
missmuts schreef:Simmie schreef:Missmuts, heb ik wat gemist? Nieuwe instructeur? (wie dan?)
Jep, had een proefles bij Johan Hamminga.

hopelijk gaat het morgen wel goed
en als het zondag goed weer is ga ik ook crossen
en weet ik niet meer waar ik op wilde reageren.
Heb maar even een buitenritje gemaakt, ze was erg fris maar het ging super! Koppie en oortjes er wel flink op, sjonge wat kan dat paard strekken zeg! Heb niet zoveel gegaloppeerd omdat de bodem nogal nat en glad was. Maar dat komt wel weer, ik ben blij dat ze in ieder geval lekker te rijden was en niet bang was. 

Wij zouden eik zondag gaan crossen.. Maar met kei harde grond lijkt me dat niet echt ideaal voor kim dr peesjes.. En wou dr toch graag iets langer heel houden.. 
Opzich was ze nog best fijn te rijden en had 157 pny
ben nu B+4

miss_jumpy schreef:andrea, fijn dat madine weer lekker te rijden is!
Ga je weer wat wedstrijden plannen?
GvdT schreef:Die bijlage had ik ook nietGomir ik ga ook niet, ik miste alleen de niet afgemelde leden, scheen ook een pagina geweest te zijn![]()
Ging me zeker niet aan
?? 
ik ben erg benieuwd...Biertabje schreef:
Simmie, wil je mij even op de hoogte houden....ik ben erg benieuwd...
hoe is Killea in haar mond?!