Ik vind kinderen van anderen ook leuk, maar moet zeggen kinderen die een beetje 'eigen' zijn als neefjes/nichtjes/etc. die zijn weer veel leuker.
Ben benieuwd Margreet!
viefdepief
Geplaatst: 28-11-11 13:38
AntheaV schreef:
Ik vind kinderen niet leuk
Ik vind ze momenteel ook stom. Vooral als ze bij je in het vliegtuig zitten. Er was echt 1 zo'n luchtalarmpje op de terugweg ging hij ook nog eens als een tijger het hele vliegtuig door. Snap niet dat je als ouder zoiets toelaat...
Vakantie was leuk Helaas al weer helemaal vakantie-gevoel af, moest om 9.00 uur al weer werken. Zo eerst eens naar Wolles en dan zal ik wat bijlezen en uitgebreider reageren
Snoekiej
Geplaatst: 28-11-11 13:47
Goeiemorgen, Ik heb weer lekker uitgeslapen Gisteravond nog relaxt ff in bad gezeten, en daarna lekker mijn bedje in. Vandaag geen college, dus ik ga zo weer op mijn gemakje naar stal.
Fijn dat T braaf was Karen Veel plezier Eef! Druk weekje heb je idd! Gave foto Leliaardje! Spannend Noor!!! Auw, sterkte Mootje Studeer ze in de bieb Lau! En het zou wel heel balen zijn van je zadel als je er niet meer op kan zitten Veel plezier vanavond met springen Tientjeh Welkom terug Vief! En daar heb ik idd ook een gigantische hekel aan! Ik zou als ouder zo'n kind echt even op de plaats zetten!
muts_marijke
Geplaatst: 28-11-11 13:50
Ik vind kinderen leuk als ze luisteren. Verder ben ik snel verliefd maar ik wordt stront sjagerijnig als ze echt oervervelend of verwend zijn.
@ Jantine wat fijn dat je je al weer beter voeld. @ Noor ik ben benieuwd naar je keuken, kijken of die net zo mooi is als je kast @ Vivian fijn dat je vakantie leuk was! @ Laura dat zou wel balen zijn zeg van je zadel! @ de rest , sorrie niet onthouden.
Ik heb heerlijk gewandeld met de hondjes, tis hier heerlijk weer. Straks ook effe een buitenritje maken met de paardjes, Geert is namelijk ook vrij dus die kan mooi mee
marijke ik ga zo ook lekker een buitenritje maken met paardjes, mooi zonnetje en niet eens heel erg koud. vief welkom terug. leuk he vervelende kinderen in het vliegtuig. snap ook niet dat ouders dat toelaten.
Jij bent er bijtijds bij Lielle! Wij moeten hier nog lootjes trekken Maar we gaan geen suprises maken, alleen een cadeautje voor elkaar kopen met een gedichtje erbij.
Ze had gisteren de filmpjes nog niet gezien, maar ze heeft vandaag wel een kort mailtje gestuurd. Toen ik achteraf de filmpjes bekeek, vond ik het springen er toch niet heel beroerd uitzien. Hij kwam vaak te dicht, en maakte dan een beetje een lu.llig sprongetje erover, maar we hadden hem misschien ook wel even mogen helpen door een drafbalkje ervoor te leggen. Hij had 1x onder het zadel gesprongen, verder nog nooit. Mijn instructrice vond het springen er ook niet verkeerd uitzien, en het leek haar een leuk paard. Maar vanmiddag zie ik haar real life, dus kunnen we nog wat meer kletsen Voor wie geinteresseerd is, ik kan wel een linkje sturen per pb van het rijden/springen.
Op tijd erbij? Ik heb nog een week voor de eerste surprise klaar moet zijn (thuis), en dat is dus inclusief gedicht en daarnaast doe ik altijd voor iedereen een aardigheidje inclusief gedicht. Het weekend erna is er nog een keer surprise, met ook weer voor iedereen een aardigheidje. Daarnaast nog een cadeautje met gedicht voor de stalbaas, en een cadeautje met gedicht voor hubby, dus er moet nog heel wat gebeuren.