[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:35

Balen voor Richard, maar een begrijpelijke beslissing!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:43

Tis idd een hele beslissing van richard..

Pb jeetje das niet niks komt ze ook op tv?
Wel fijn zo'n airjacket :)

Ik ben weg :wave:

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 14:13

Best kans op ja. Maar ze is wel vaker op de TV te zien en wordt ook wel gequote in dagbladen ed.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 14:46

Goeiemiddag!!

@PB: Fijn dat je een airjacket krijgt van je ouders!! :) Inderdaad, better safe than sorry :j ..
@Bianca: Die Bullie met z'n temp.. :(:) Fijn dat je bij Lozeman terecht kan met Bull :) .
@Noor: Hopelijk is de scan binnenkort goed!!
@Corien: Succes met je les vanmiddag!! *D
@Simmie: Dat je nog last heb van je nek!! Is niet niks.. heb je vooral last als je lang in een houding zit?
@Snoekiej: Ik ga voor je duimen dat je daar heen kan, zou wel lekker zijn voor jou en Vorstin :j !

Gisteravond heeeeeerlijk aan de rosé en de lekkere witte wijn op het terras gezeten, hierna door naar de bios met mijn zus, we zijn naar 'The Crazies' geweest.. mijn zus zat zowat in mijn oksel gekropen, ik heb vrijwel de hele film in een deuk gelegen :o ... want eng vond ik 'm totaal niet := .

Vanmorgen Wootje en een stel andere dames op het land gegooit, Wo vierde weer haar eigen feestje *D . Die is als ze van het land afkomt, wel echt zo gaar als een klontje.. en moet echt uitbuiken.. Dus vanavond laat ga ik even rijden, kan ze eerst even uitbuiken.. :Y)

En net weer autorijles gehad 8-) .. Volgende week weer 2 x 2 uur.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 14:52

PB: ik zag dat je paard wordt geveild bij Beukers. Door de selectie gekomen dus! Leuk.
WL: veel plezier met Wolin :)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 15:09

Klopt is bij Beukers.
Nu maar hopen dat er fatsoenlijk geboden wordt :P
Vind het wel spannend want ik moet hem voorrijden.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 15:12

Wanneer is dat? De avond ervoor toch? Misschien kom ik wel even kijken dan ;)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 15:35

Haha, ja. Dan kunnen ze proberen en de dag erna is de veiling en dan moet ik er ook op dacht ik.
Kom maar kijken hoor. Zou een fijn crosspaard zijn :P Veel volbloed. :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 15:42

Kijken kijken niet kopen hoor ;)
Zal even kijken of het lukt!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:10

Vorstin is weer lekker verwend :) Ze had ook al 2,5 uur op het landje gelopen, dus dat was ook lekker voor haar. Ga zo boodschappen doen, koken, eten en naar mijn zus. Blijf daar vanavond slapen en moet morgenochtend dan ff oppassen.

Mooi verjaardagscadeau PB! Ik wil het ook nog laten zien, maar denk niet dat mijn ouders dat willen kopen. Kan er wel voor gaan sparen! Gaaf van je zus trouwens :D En leuk dat die vos geveild wordt!
Lekker voor Wolin dat ze veel op het land loopt. Bij welke rijschool rijd je?

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 16:41

:wave:

Lotte: Klinkt als een heerlijk avondje :)!
PB: Wat een gaaf cadeau :oo En leuk dat je paard door is om geveild te worden!
Bianca: Hopelijk blijft de koorts nu weg. Bijna verhuizen dus :):)

Ik ben helemaal blij, heb mijn statistiek eindelijk gehaald. Zelfs met een 7 afgesloten :#
Nu volgend jaar het vervolg nog en dan ben ik ervan af :D Ga nu gauw mijn tas inpakken en naar Amsterdam.
Helemaal zin in een feestje!

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:12

peanutbutter schreef:
Mijn moeder heeft net een point two airjacket besteld voor mijn verjaardag! Had mijn vader het filmpje van Oliver Townend laten zien en die was gelijk om. Wel een hele fikse uitgave, maar better safe than sorry.

Leuk PB!! Toch wel handig he een verjaardag ;) Ik heb er nl ook eentje van mijn vriend gekregen voor mijn verjaardag. Veiligheid stat bij ons ook voorop en ik ben erg blij dat mijn vriendje toch wel een beetje zuinig op me is ;) Ik kan me aarom ook heel erg goed voorstellen dat jou ouders ook graag hebben dat jij er een aan hebt (zeker na je val in Markelo) Ga gelijk maar eens contact opnemen met Point two, ben benieuwd of de mijne al klaar is! (ik krijg nl een mooie blauwe met ons logo erop) Nu ik m besteld heb wil ik er eigenlijk ook wel mee gaan rijden!!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:36

Snoek lekker druk dagje dus! succes met oppassen!
WL die wollin lekker vol gegeten buikje :) leuk dat je het lessen goed oppakt, heb je al een examen datum?
Vief veel plezier in amsterdam!! netjes van je cijver zeg!!

Zo heb echt een SUPPPER les gereden :):) :))

Moest heel klein draven en dan goed voor me been weg, en dat nog 100 x ;)
We hebben het contra aangaloperen geoefent omdat jackson graag een wissel springt (wel handig met springen niet zo met dressuur := )
Travers en schouderbinnewaarts, ging ook erg lekker, jackson gaat steeds meer dingen makkelijker oppakken.
Dus morgen leker even los longeren :)

Nu douche ruik me zelf :+

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 18:53

Mooi dat je les zo goed ging Corien!
Ik hoop dat mijn springles vanavond ook goed gaat.. nouja beter dan vorige week moet sowieso wel lukken.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 18:57

Jij succes dan rosalie :D

ga me klaar maken, straks nog even de stad in ben benieuwd :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 19:56

WL, ik heb constant last van mijn nek. De pijnlijke plek is er altijd. Alleen als ik moe ben of veel gedaan heb wordt het erger en kan ik met moeite mijn hoofd recht op mijn lijf houden.
Kan me voorstellen dat Wo eerst moet uitbuiken na een dag gras eten in die warmte. Bij ons is dat met bijna alle paarden ook het geval.

Corien, op naar het M dus als ik dat zo lees.
Rosalie spring ze! Als je net zo lekker hebt gesprongen als ik vanmiddag....
Sim ging echt heel goed. Kreeg de complimenten van mijn instructeur (en dat is er 1 die het niet gauw goed vindt) een paar keer. Als we zaterdag in Castenray zo kunnen springen kan mijn dag al niet meer stuk!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 20:04

Kost dat nog veel extra Dorien om het in een ander kleurtje te doen? Vind zwart nl zo.... zwart. :+
Krijg hem ook wegens die val in Markelo. Zijn daar toch wel erg van geschrokken, was nl nog nooit gevallen in de cross. Maar we zeggen ook als ze er zijn dan kan je het maar beter doen ook. Maar begrijp wel dat als je af een toe een B of L cross rijdt je er het geld niet voor neerlegt (alhoewel daar soms het gekst wordt gereden).

Overigens is de vos die wordt geveild niet van mijzelf, maar van mijn moeders compagnon. Heb zijn moeder wel gehad, Hottie.
Ben wel heel benieuwd hoe het gaat.
http://mastenbroek1.hyves.nl/widget/117 ... je_D/Qszj/

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 20:18

Simmie :o ben er wel goed mee bezig idd, en het gaat goed :)
Dus nu lekker door trainen:)

Succes met de veiling pb!!

Ik ga stappen!!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 21:25

Heel veel plezier PB op de veiling, is toch eens leuk om mee te maken.

Bull heeft idd geen koorts meer, was dus alleen die ene dag ?? maar b lijg voor de zekerheid nu wel weer een week in de gaten houden, heb hem ook weer gereden vandaag, dan slinkt het toch het beste, we stappen veel en draven wat achtjes door de baan. Hij vond het heerlijk in het zonnetje... ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:13

Avond!! :wave:

@Simmie: Jeetje... :\
@Vief: GEFELICITEERD!! :D Dat is fijn!! En netjes hoor, een 7!!
@Snoekiej: Lekker hoor voor Vorstin!! Ik les bij Rijbewijs Concurrent! En ik heb les in een BMW 118 d 8-) , echt lekker autootje, heel gevoelig en snel!! *D
@Corien: Nee, heb nog geen examen datum gepland, ik moet nog mijn theorie halen en heb pas twee lessen gehad :P .. Ze vond me wel een talentje, want het gaat echt supergoed.. *\o/*

Pffff... Wolin is hengstig en het was erg warm op stal, dus ze was niet helemaal in haar hum... Toch een stukje gereden, voor het idee dat ze gelopen heeft...moest haar wel echt overtuigen, want zin had ze niet.. >;) Ze had echt haar nukken vanavond := .. nouja, ik heb ook wel eens een 'off-day' ;) .

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:28

Diepe schaamte ... ik ben hier al eeuwen niet geweest

Ben ik nog welkom :o ?

Ik zal iig even gaan bijlezen (ik heb wel vaag meegelezen)

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:48

Wat een mooie foto van Wol, Vief :+:
Gave foto's Kim! Maar wat een enge situatie zit je nu in ... hopelijk is het snel weer veilig :(:)
Lekker zo lang vakantie Evie!
Jammer dat je sollicitatie niks was, Caroline.
Hopelijk gaat het over en hoef je geen echo te laten maken Mo :(:)
Oh die val ziet er heftig uit zeg :oo !
Wat vervelend dat je nog steeds last van je nek hebt, Simmie :(:)
Succes met de verhuizing Bianca!
Moeilijke beslissing van Richard :(:)
Gaaf dat je point two airjacket krijgt PB!
Mooi dat je les goed ging Corien :))
Haha, die Wolin :))

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 00:03

Noor: Goed dat het ei van Nudine is gesprongen.
Pb: Leuk zo'n verjaardagscadeau, jammer dat je niet naar die rechtszaak kon.
ShanouK: veel plezier bij je zus.
Vief: Gefeliciteerd!
Billy1: Leuk een arjacket met eigen logo :D .
Corien: Lekker dressuurgeprikt zo te lezen, fijn dat het zo goed ging :D.
Simmie: Lastig dat het constant is.
Bianca: Fijn dat Bul geen koort meer heeft e3n lekker heeft genoten van de zon.
WL: Dat is wel echt een stoere auto om in te rijden 8-) .
Jetske: Je bent nog welkom hoor :D .
Kan iemand mij pb-en wat er met Richard ten Kate is, heb hem vaak gezien op crossen en springwedstrijden, maar ik kan de hyves-pagina niet bekijken.
Ik kan alleen uit jullie reacties opmaken dat hij een hele vervelende beslissing heeft moeten nemen?

Vandaag eindelijk weer springles gehad, ik dacht even dat Bam geen zin had met dit warme weer, maar zodra ik mijn been naar achteren legde om aan te springen in galop werd meneer ineens wakker, en trok even een sprintje midden in de verzengende hitte, mafkees :Y) .
Heb wel echt heerlijk gesprongen, Bam reageerde goed en was echt blij dat ie weer mocht springen, af en toe iets te blij, maar ik heb er even voor gezorgd dat het wel op mijn tempo ging, en niet op het crosstempo dat Bam in gedachten had }> . Lekker parcoursje gereden op een meter hoog.

Op de vraag of hij fit genoeg was voor zaterdag kreeg ik het antwoord: Hij heeft net 3 kwartier intensief gesprongen in de hete zon, en hij begint net een beetje zweet op zijn lijf te krijgen, Wat denk je zelf :+ ?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:29

Goeiemorgen!
Mijn neefje is heel lief tv aan het kijken, dus ik spring even gauw op de pc. Lekker weertje voor Koninginnedag -not-. Wilde vanmiddag nog ff Leiden in, maar ik weet nog niet wat ik doe. Aan het einde van de dag heb ik iig les op Vorstin :D

Super dat je je statistiek hebt gehaald, en dan ook nog een 7! Netjes hoor Vief!!
Lekker dat Jack zo fijn was Corien! Gauw weer wat wedstrijdjes plannen dus!
Heerlijk voor je Sim dat het springen zo fijn ging!!
Succes met de veiling PB
Zijn er ook handgeschakelde BMW´s dan Lotte? Irri voor Wolin dat ze hengstig is. Vorstin was vorige week ook hengstig, en niet zo´n beetje ook!
Welkom terug weer Jetske :D
Fijn dat je lekker gesprongen hebt Evie!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 09:58

Goedemorgen!
Lotte, in zo'n auto heb ik ook les gehad! @ Shanouk, volgens mij heb je bij elk merk sowieso handgeschakelde auto's... haha (behalve in Amerika dan, daar is bijna alles automaat).
@ Sim, fijn dat je gisteren zo lekker gesprongen hebt. Mijn les ging gister ook wel aardig. Merkte wel dat mijn vertrouwen bij hogere hindernissen wel iets weg is. Als ik zie dat het niet uitkomt en ik kan hem niet stilzetten heb ik de neiging om hem er snel voor weg te draaien. Ik heb geen zin meer in die taferelen om midden in de hindernis te duiken. Dat hadden we vorige week al gedaan, haha.

Nou, gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik ga naar Groningen. Geen idee of het leuk is, ben nog nooit in een stad geweest met koninginnedag :+ Moet ik ook maar een keer meemaken dan he.