Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Inderdaad, better safe than sorry
..
Fijn dat je bij Lozeman terecht kan met Bull
.
!
... want eng vond ik 'm totaal niet
.
. Die is als ze van het land afkomt, wel echt zo gaar als een klontje.. en moet echt uitbuiken.. Dus vanavond laat ga ik even rijden, kan ze eerst even uitbuiken..
.. Volgende week weer 2 x 2 uur.

Veel volbloed.
Ze had ook al 2,5 uur op het landje gelopen, dus dat was ook lekker voor haar. Ga zo boodschappen doen, koken, eten en naar mijn zus. Blijf daar vanavond slapen en moet morgenochtend dan ff oppassen.
En leuk dat die vos geveild wordt!
!
En leuk dat je paard door is om geveild te worden!

Ga nu gauw mijn tas inpakken en naar Amsterdam.peanutbutter schreef:Mijn moeder heeft net een point two airjacket besteld voor mijn verjaardag! Had mijn vader het filmpje van Oliver Townend laten zien en die was gelijk om. Wel een hele fikse uitgave, maar better safe than sorry.
Ik heb er nl ook eentje van mijn vriend gekregen voor mijn verjaardag. Veiligheid stat bij ons ook voorop en ik ben erg blij dat mijn vriendje toch wel een beetje zuinig op me is
Ik kan me aarom ook heel erg goed voorstellen dat jou ouders ook graag hebben dat jij er een aan hebt (zeker na je val in Markelo) Ga gelijk maar eens contact opnemen met Point two, ben benieuwd of de mijne al klaar is! (ik krijg nl een mooie blauwe met ons logo erop) Nu ik m besteld heb wil ik er eigenlijk ook wel mee gaan rijden!!
leuk dat je het lessen goed oppakt, heb je al een examen datum?
)

ben er wel goed mee bezig idd, en het gaat goed
Dat is fijn!! En netjes hoor, een 7!!
, echt lekker autootje, heel gevoelig en snel!!
.. Ze vond me wel een talentje, want het gaat echt supergoed..
Ze had echt haar nukken vanavond
.. nouja, ik heb ook wel eens een 'off-day'
. 

!

.
.
.
.
.
. Lekker parcoursje gereden op een meter hoog.
?
Moet ik ook maar een keer meemaken dan he.