Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kimdepim schreef:Snap er niet veel van.
!
. 

Gister ff met Bandje het bos in geweet, had geen zin om in de bak om te tuffen
Heb hem geloof ik een beetje moe gemaakt, lag gisteravond in z'n box toen ik de stallen weer inkwam om nachthooi te voeren .. heb eerst Lady en Peter gedaan en toen ging die pas omhoog toen ik bij hem in de stal kwam
Twas ook heel spannend in het half donker

. Hij heeft echt een beetje z'n buien dan gaat het een half uur echt heel goed en loopt die ook heel erg ontspannen en dan opeens draait z'n gedachten om en denk die echt nou ben ik het zat eraf met dat mens. Best raar maja komt vast wel goed.
Niet lief van hem
Moest er wel heel hard om lachen. Heb ik een gratis kermis atractie
) Nouja ff haar man der bij gehaald om Voll vast te houden. Maja zo'n praam moet een stofje aanmaken waardoor die rustig word. Werkte alleen niet echt vond het maar zielig. Ze hebben het maar opgegeven. Een deel van z'n voeten is klaar ergens volgende week gaat ze de rest doen. Nouja toen mocht die met me mee naar de stal ging die helemaal zielig doen echt sgattig. Heb nog ff geknuffelt en eten gegeven. Maja toen me papa zag hoe Voll deed toen de staleigenaar z'n benen ging scheren werd die echt helemaal boos maja vond ik echt heel erg banketstaaf. Heb nog ff ruzie met hem staan maken. Hij geeft veels te snel op hij lijkt echt niet op mij. Me mama ook weer boos op me papa dat die zo doet. Hij met ze slager
Vind ik echt banketstaaf ik denk altijd maar zo; Mensen die opgeven winnen nooit. Winnaars geven nooit op.
En ja hij moet natuurlijk gewoon niet bokken dat is zijn fout maja niet elk paard is perfect. En ik wilde zelf een paard waar nog veel werk aan zat
lekker haha

ladyzwien schreef:vief heb ik ook net gegetenlekker haha
ja best wel rowo, vindt stage wel leuk alleen die lange dagen bah, en aangezien het vroeg donker is kan je weinig

).