[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:44

Bloos! Er komt me toch noodweer aan. In ene kwartier is de wind compleet de andere kant op gedraaid. T flists heeel hard en het begint al te regenen. T ziet er gewoon eng uit die wolken. Ik wou het fotograveren maar dat lukt gewoon niet eens....

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:44

Grrr, heel verhaal getypt, WEG Boos!

Het regent hier als een gek!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:45

Ziet het bij jou ook zo eng in de lucht.... Ik ga ff buiten kijken, zometeen kan dat niet meer.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:53

Niet zo heel duidelijk helaas, maar zo ziet het er uit...

Afbeelding

Afbeelding

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:55

Nagelbijten / Gniffelen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:58

Het gaat echt hard hier.. Denk dat zo de stroom uit valt. Het bliksemt aan 1 stuk door. Hele harde regen en donder.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:59

Hier is het alleen wat mistig, verder niets..

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:05

Jemig wat een lucht :| Hier is het ook wel bewolkt maar toch niet zo donker als daar

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:27

Ik zat net even Miss Congeniality te kijken, ik heb hem echt al 10x gezien ofzo, maar het blijft een leuke film Clown
En ik had brownies gemaakt, dus die ben ik lekker aan het opeten ^^

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:37

Vief en BV: goed gegaan allemaal Haha!
IS: Volgende keer beter Lachen
Rowo: wat een enge lucht :| hier onweert het haast nooit Knipoog

Ik ga lekker slapen, welterusten! Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:38

Ik ga zo ook slapen, het weer is een heel stuk afgezwakt gelukkig.

Welterusten Slapen

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:42

jipje_niekje schreef:
Psst: Jammer van je balken, maar zo voor de eerste keer weer mag je niet klagen dan toch???

Ik klaag ook niet Haha! ga het vlg weekend gewoon nog een keer proberen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:43

ik ga ook slapen Slapen tot morgen Doei!

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 22:54

Wat een donkere wolken daar bij jullie .. Hier is het gewoon droog, de hele dag mooi geweest eigenlijk.

SUPERVIEF!!! Haha!

Andrea veel plezier op zeilkamp!

Snoekiej hoe doet ze dat toch met d'r ijzers? Heb je spring schoenen om of helpt dat ook niet?

BV Mooie punten! Jammer van je balkje.

Rowo jammer dat het niet zo lekker ging maar Kop Op! Vlg x gaat het vast weer beter.

Vanmiddag lekker even naar buiten geweest met Max, geen last van stijfheid gelukkig Lachen hij had er flink zin in!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 01:13

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 07:35

Scum schreef:
Jenga; ik ken wel wat paarden die daaraan voldoen, muv de prijsklasse. Voor die prijs denk ik absoluut niet dat het gaat lukken.

Absoluut niet??? De meeste paarden zijn inderdaad duurder, maar ze zijn zeker wel te vinden. Ik heb mijn paard ook voor 2500 GULDEN gekocht toen de tijd. Meestal zit er dan wel een beetje werk aan, maar daar schrikken we niet van af. Rond de 2500 euro is er best wel het één en ander te koop, alleen moet je wat harder zoeken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 07:51

Doei! goeiemorgen

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 07:54

Morgen Doei!
Ik ga zo werken Lachen
Kim hoe heb je gesprongen? Of heb ik dat gemist Bloos

Psst: Succes Haha!
Jenga: Lijkt me inderdaad lastig, maar vast niet onmogelijk. Kan me voorstellen dat het wel heel lastig is.

Toen het gisteren zo hard aan het onweren was stonden wij gezellig in het weiland gelukkig in een tent te feesten Clown
Was best wel een beetje griezelig.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:16

Doei!

sgwrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:25

goedemorgen
heb een heleboel gemist maar dit weet ik nog
vief: nog gefeliciteerd
jenga: zijn wel te vinden maar je moet idd wat harder zoeken

verder weet ik het niet meer Tong uitsteken

ben vorige week naar duitsland geweest, was heel leuk.. maar toch wel balen dat ze daar geen nederlands spreken, ik kon men gastgezin maar half verstaan
ben verder ook wel heel veel met de andere nederlanders opgetrokken en dat was wel heel gezellig allemaal, het valt me alleen op dat in duitsland alles zo groot is.. mega school (die van ons past er wel 10X in) en het zwembad was ook al zo groot(niet dat ik dat erg vond)...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:30

Doei!

Ikl ga zo maar es richting school...

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 08:39

Goeiemorgen,
Zo kon vanmorgen weer is niet uit mijn bedje komen Bloos . Kost me de laatste tijd behoorlijk wat moeite, maar ok. Zo maar weer richting school om aan de verslagen te gaan. Laatste weekjes weer he en dan is het...... STRESSEN Tong uitsteken

Vanavond nog even Nika dressuurrijden en Jipje nog weer stappen. Al zie ik er niks meer aan en is hij zo gek als een deur. Ik vind dat hij nog even rustig aan moet doen voor de zekerheid.

Dus ik ga ze zo maar is even naar buiten gooien. En de stalletjes alvast allemaal al mesten.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 09:35

goedemorgen allemaal. ik zal ook nog even mijn verslagje geven van concours gister. ( dezelfde waar viefdepief en buenavista waren).

Ik moest s'ochtends eerst springen. Hij was lekker rustig met inspringen en hij voelde heel fijn aan. Het parcours in, ging super, kon hem overal lekker overheen krijgen en Foutloos! De barrage moest ik een hele tijd op wachten. Het was de moeite niet om hem af te zadelen, maar moest dus wel heel lang wachten. Daarna weer even wat hindernissen springen, maar hij wist precies wat er moest gebeuren. Dus ontzettend druk en aan het dribbelen. Toen het parcours in voor de barrage. Eerste lijnen gingen gewoon lekker, daarna liet hij een keer zijn benen hangen, maar het paste verder prima, dus dat was jammer. Toen kwam er een lijntje waar ik zelf erg tegenop zag, was teveel aan het regelen, dus van de 3 hindernissen had ik 2 balken. In totaal dus 3 balken. Was niet helemaal tevreden, maar ik wist dat die laatste 2 balken gewoon mijn eigen fout waren, want ik zat er teveel aan.

S'middags dressuur gereden, hij was bijna niet voorruit te krijgen. Dus een kwartier van tevoren pas begonnen met inrijden en daarna de proef in. Hij liep voor mijn gevoel wel lekker, maar niet super. Kreeg ik de punten 193, voor de selectie. En ook nog goed voor een 3e prijs. Daarna moest ik nog een dik halfuur wachten voor mijn 2e proef, maar daar was het impuls ver te zoeken. Hij was gewoon op, na de 3 intensieve ritjes die hij al gemaakt had. Het was gewoon niets meer, met als gevolg 174 punten.

Maar uiteidelijk toch zeer tevreden.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:07

Wowie Vief! Wat goed van je, twee keer eerste!!!! OK dan!

Gomir: Je nieuwe vriendje ziet er leuk uit! Nowie doet het ook goed hè? Lijkt het alleen zo op de foto of is ze weer wat aan het groeien en een beetje overbouwd op het moment? Ik vind het echt een lekkertje!

Rowo: Fijn dat Uvanta lekker ging. Balen van Calypso!

Gisteren met Ultra op pad geweest. Het was een nogal glad en aangezien hij nog geen ijzers heeft vond ik het een beetje eng. Eerst even gelongeerd maar toen ging hij zo idioot lopen bokken dat hij onderuit ging. Gelukkig niets aan de hand maar hij leerde er ook niets van want hij ging vrolijk verder met feesten. Toen ben ik er maar op gegaan in de hoop dat hij zich dan beter zou gedragen. Toen was hij dus superbraaf! Ok ik zat er een keer bijna naast omdat hij aangevallen werd door een eng hekje maar verder ging het goed. Ik probeer hem niet te laten hinikken als ik er op zit, helaas waren er een aantal mensen op de wedstrijd die dat blijkbaar niet doen bij hun paard dus hij was wel wat afgeleid door die brulkikkers maar hield zelf netjes zijn mondje Lovers . Eerste proef was in een ring die naast de uitgang naar het veld met de trailers lag dus toen trok hij de hele proef richting die uitgang. Bij het wijken voor het linkerbeen (van de uitgang af) ging hij ineens in de staak (doet-ie anders nooooooit Schijnheilig ) maar na een tik en een enorme bok als reactie konden we weer verder. Rest van de proef ging wel fijn, al gaat dat natuurlijk nog met wat geslinger (vooral bij de uitgang) enzo. Ik moest meteen de tweede proef in (arm paard Ach gut ). Even een middendrafje op hjet losrijterrein tussen de ringen en weer verder. Die ring lag wat verder van de uitgang. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij daar zijn uiterste best deed. Echt super tevreden! Heel lang op de punten moeten wachten. Eerste proef 180 (met een twee voor de staak) en tweede proef 193 en net geen prijs. Ben erg blij met het puberpaardje!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 10:12

Zie je nou wel Wollie! Dat zijn toch zeer nette punten!