Er komt me toch noodweer aan. In ene kwartier is de wind compleet de andere kant op gedraaid. T flists heeel hard en het begint al te regenen. T ziet er gewoon eng uit die wolken. Ik wou het fotograveren maar dat lukt gewoon niet eens.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er komt me toch noodweer aan. In ene kwartier is de wind compleet de andere kant op gedraaid. T flists heeel hard en het begint al te regenen. T ziet er gewoon eng uit die wolken. Ik wou het fotograveren maar dat lukt gewoon niet eens.... 

jipje_niekje schreef:Psst: Jammer van je balken, maar zo voor de eerste keer weer mag je niet klagen dan toch???
ga het vlg weekend gewoon nog een keer proberen!
tot morgen
hij had er flink zin in! 
Scum schreef:Jenga; ik ken wel wat paarden die daaraan voldoen, muv de prijsklasse. Voor die prijs denk ik absoluut niet dat het gaat lukken.
goeiemorgen 

. Kost me de laatste tijd behoorlijk wat moeite, maar ok. Zo maar weer richting school om aan de verslagen te gaan. Laatste weekjes weer he en dan is het...... STRESSEN
. Eerste proef was in een ring die naast de uitgang naar het veld met de trailers lag dus toen trok hij de hele proef richting die uitgang. Bij het wijken voor het linkerbeen (van de uitgang af) ging hij ineens in de staak (doet-ie anders nooooooit
) maar na een tik en een enorme bok als reactie konden we weer verder. Rest van de proef ging wel fijn, al gaat dat natuurlijk nog met wat geslinger (vooral bij de uitgang) enzo. Ik moest meteen de tweede proef in (arm paard
). Even een middendrafje op hjet losrijterrein tussen de ringen en weer verder. Die ring lag wat verder van de uitgang. Ik kan niet anders zeggen dan dat hij daar zijn uiterste best deed. Echt super tevreden! Heel lang op de punten moeten wachten. Eerste proef 180 (met een twee voor de staak) en tweede proef 193 en net geen prijs. Ben erg blij met het puberpaardje!!!