Sjaan: gefeliciteerd!!
RK: welcome back

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reeskees schreef:AuwVorige week van Kees gestuiterd en heb er een flink gekneusde rib of gebroken rib (ergens onderaan) aan overgehouden. Gelukkig hebben ze van die roze smarties uitgevonden,en kan dan toch stiekum mn paardjes blijven rijden Kan dat kwaad dokter Gomir??
Altos schreef:Ursem heeft idd altijd pinksterweekend kermis (mijn mama komt uit Ursem). Ze zeggen altijd dat carnaval in Brabant en Limburg zo leuk is maar die Noord Hollanders kunnen er ook wat van. Ik heb wat leuke kermissen (en andere feestjes) meegemaakt daar
.
gomir schreef:Ik vond het juist altijd wel meevallen hoeveel liespijn mensen na een katheterisatie hadden. Maar de een zal er meer last van hebben dan de ander en zeker bij jonge mensen wil het weleens gevoeliger zijn.
_Jitske_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
MJ GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
(ze had heel stiekem in héle kleine lettertjes vermeld dat ze jarig was vandaag in het andere topic)
Nickeltje: vind je 30 juni Maarsbergen, 6 juli Ede en dan 8 juli terreinrit niet een beetje veel voor Nickje?
Canter schreef:Mogge, eerst en MJ gefeliciteerd!