[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biem

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:04

***LET OP: actiefoto in mijn profiel Tong uitsteken

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:05

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:07

Nog een keer: Onide, hoe gaat het nu met Jan? Ik zag hem met Takamorka ook op de startlijst staan voor Vlietland.

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:28

Biem schreef:
***LET OP: actiefoto in mijn profiel Tong uitsteken

Geweldig getimed die ene actiefoto van je! Haha! Dat profiel van jou, dat wordt nog eens wat!

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:35

MJ: wat vervelend dat je paard zo ineens kreupel is. Sterkte ermee! Wat kun je je trouwens vervelend voelen als je niet zeker weet wat het is maar je paard niet goed is he? Ik ben op zo'n dag de hele tijd aan m'n paard aan het denken en wat het dan wel niet kan zijn... Ach gut
@ Gomir: ik had inderdaad wel begrepen dat het niet helemaal oké was met je merrie... Hopen maar dat het herstel zich verder ook zo doorzet. Eerst maar eens kijken wat voor moois ze aan het produceren is in haar buik!
Waardeloos trouwens dat je nog geen zekerheid hebt wat betreft je co-schappen, herkenbaar! Maar niet handig...

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:02

Van de week wilde ik ook weer eens wat melden, vloog het internet er weer uit Koe

Klein beetje bijgelezen (van achter naar voren Haha! )
Gomir: vreemd verhaal van je merrie Sigaar

Canter: Mas kan al goed communiceren Tong uitsteken

MJ: beterschap voor je paard Ach gut

BT: jij gaat werkelijk als een wervelwind van de L naar de Z Pling

Vief: wauw! een champ in ons midden!!!! van harte gefeliciteerd!!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 20:34

hehe eindelijk je verhaal gevonden MJ. Dat is wel erg k**. Tal is ook zo'n lekkere vage, ze heeft verder geen dik been meer (stond zondag tot aan de sprong vol), en als ze echt wat heeft dan staat ze morgen weer met een dik been (weet ik tenminste zeker dat ik cross af moet zeggen), man wat ging ze te keer vanavond, was niet helemaal de bedoeling Bloos

Gomir, lekker suf van je co schappen zeg!

de rest heb ik nog niet gelezen Clown

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:08

Net even mijn crossbeschermers gepast... althans 1 voor en 1 achter Tong uitsteken! Hahaha had ik precies rechtsvoor en linksachter gepakt dus het zag er wel even grappig uit! Joery vond voor niet zo raar maar achter troktie toch wel even heel hoog op maar dat was na 4 stappen ook weer over!
Dus men crossbeschermers zijn goedgekeurd Haha!! Op naar het crossen! Hahaha!

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:37

Ben ik weer. Maar wat ik nou nog steeds niet snap he..dat er boxrust geadviseerd wordt omdat sommige paarden druk doen in de wei. Maar als paard hele tijd binnen staan..en dan naar buiten, doet ie toch 3x zo gek? Is dat niet erg dan? Ja ik mag zulke dingen graag ff weten Tong uitsteken.

Onide, fanatiekeling!!

Ik heb net proefles gehad, was leuk. Er zijn gewoon dingen waarvan ik zelf weet dat het echt zwakke punten waren. Mijn instructrice ontkende dat alleen..dus ik was alweer zowat overtuigd dat ze dan niet zo slecht waren als ik dacht. Nou..kreeg dus nu weer te horen dat mijn gevoel dus wel klopt..is het nog te volgen? Vork. Volgende week weer!

Verder ben k naar ruitersport gefietst, geen normale muggenspray te krijgen..alleen gel..die amper stonk. Naar de Welkoop gefietst..hetzelfde. Dus nu heb ik nog geen muggenspray.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:47

PC: dat van die paarden die wat dan uit hun dolle gaan snap ik ook niet helemaal. Ik kan me ook voorstellen dat dat soort paarden op een gegeven moment ook half in hun stal staan te stuiteren omdat ze naar buiten willen...
Balen van de vliegenspray zeg! Schijnt zelfs dat vanaf sep/okt alle vliegensprays met citronella uit de handel gaan!!!

L_J: mooi zo van je crossbeschermers Haha! op naar de cross idd!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:15

L_J cross ze met je beschermers! Als ik ooit heel veel geld heb Knipoog

Net ook weer les gehad.. Zucht.. ik moet nog heel veel leren Lachen Maar ik had t wel weer ff nodig, een preek tot tokio en terug Tong uitsteken

TD je hebt pb Lachen

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:32

Ben ook wel een beetje benieuwd eigenlijk PC. Is het heel naar?

LJ welke heb je nou gekocht? Heb ik eroverheen gelezen?

Mas, groot gelijk had je in je betoog van zonet.
Dat zeg ik dus ook altijd! Mooi verwoord hoor! Knipoog

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:38

@Biem, haha stoere actie Haha!
@LJ, we willen foto's zien van je nieuwe beschermers Hyper!
@ Onide, dat gaat helemaal goed komen met jou, je maakt een complete inhaalslag.
@ PC, jij fietst ook heel wat af... Fijn dat je nieuwe instuctie OK lijkt. Van wie krijg je nu les?

Balen vanal die vage kreupelheden Boos!
Vanmiddag zou ik Kees uit de wei halen en fluit ff, komt ie erg vrolijk in volle vaart bokkend en stuiterend naar me toegerend: "Jippieeeeh, baasje heeft altijd iets lekkers!!". Eenmaal in de stal zie ik een bloedspoortje waar we langsgelopen zijn. Nagelbijten / Gniffelen Blijkt dat ie met z'n achterhoef op de ballen van een voorhoef heeft getrapt. Hamer Er zit een behoorlijke snee in, maar hij lijkt gelukkig niet diep. Snee maar even goed schoongemaakt en een ontsmettingsgoedje er op gedaan. Morgen maar ff kijken hoe het is Nagelbijten / Gniffelen Hij was er iig niet kreupel aan.

Vanavond heeft mn beleer-gastruitertje weer op Miepje gereden. Eerst even aan de longe, maar dat ging zo goed en hab haar vervolgens maar losgedaan en mocht ze zelf sturen. Gaat erg goed. Nog even en ze is klaar voor Mas Schijnheilig

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:20

miss_jumpy schreef:
pf, dat schiet echt niet op!
Dus dat wordt veel paardrijden zeker... Knipoog
Maar wel balen want je wil het gewoon een keer afronden en dat schiet zo niet op!

Ik zou volgens mij op dit moment niet misstaan op de Antillen Clown Het komt zoals het komt en komt het vandaag niet dan komt het morgen wel Bloos

Maw: ik heb het stressen om dingen die ik toch niet in de hand heb maar opgegeven Knipoog (maar mijn studiegenootje zat wel ernstig in de stress Clown )

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:21

Biertabje schreef:
nou eerst maar dat veulentje Haha! hoe gaat het trouwens met schimmel? ik had het er laatst over met Hans(naja zijn papa dan) hij vroeg hoe die van jou inmiddels was...haha mar dat kon ik hem niet echt goed vertellen ofzo Lachen

Schimmel doet het super! Zal Hans binnenkort wel weer eens bellen, moet toch wel weer eens bijpraten Ja
Doe ik wel na de veulenveiling van het NRPS, dan kan hij meteen vertellen hoe die vna hem het gedaan heeft.

Had je trouwens best kunnen weten van de schimmel, heb hier nog foto's geplaatst Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:22

Simmie schreef:
Nog een keer: Onide, hoe gaat het nu met Jan? Ik zag hem met Takamorka ook op de startlijst staan voor Vlietland.

Volgens mij wel Ok. Heb hem al weer een paar keer als jury getroffen, hij heeft oefencross wieringerwerf instructie gegeven en hij heeft nog steeds babbels voor tien Knipoog

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:25

Heel goed RK. Laat je Miep nog wel een beetje doorrijden voor je haar naar Mas brengt *LOL*

En nu ga ik slapen, moet morgen weer om 6 uur op mijn werk zitten Dromen Laatste ochtenddienst van de 4, vind het ook wel weer mooi geweest nu Clown

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 23:31

Succes met werken gomir Lachen
Ik moet ook weer werken op de kaasboerderij morgen Knipoog
Geld, geld! Weer wat rijker.. Tong uitsteken Heb helemaal geen zin om nu naar mijn bed te gaan, dus daar wacht ik dan maar ook even mee Tong uitsteken
Alle werkmensjes: Succes morgen Lachen
Alle Concoursmensjes *op donderdag Vork Tong uitsteken*: Ook succes Knipoog
Alle uitslaapmensjes Boos! veel plezier Tong uitsteken haha
Cool

Slapen Welterusten Dromen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 00:46

gomir: ik durfde er niet zoveel van te zeggen.... Bloos moet je zelf maar doen Haha!

pc: leuk van je les... ben ook benieuwd van wie je les had! Knipoog

ik heb morgenavond dressuurles van Tigi Crow (jaja welke debiel gaat nu dressuurles nemen voor de Frieze Kampioenschappen als je alleen maar springt?! Tong uitsteken ik dus...liever niet, haha maar ik had het al afgesproken Bloos )

vanavond de Animo gereden. knol was hyper en debiel Bloos! jeminee, kon er niks mee dit keer. over 1,5 week gaat ze mee op concours...ben benieuwd, ik Mag(moet bijna) veel fouten maken Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 07:08

Eindelijk een keer eerst!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 07:36

Haha way to go Simmie! :p

BT: Dressuur verbeterd je springen wel degelijk hoor!
(Ik vind het niet leuk om toe te geven Knipoog )

Gister dressuurles gehad, maar de clubinstructrice wil altijd dat ik hem meteen (nouja wel na +/- 6 min 'losrijden') hoog instel.
Maar vaak loopt ie 20 keer beter na een kwartier laag loswerken.
En soms 20 min. Als ik dat dan zeg zegt ze dat daar wel wat in zit.
En vervolgens hoor ik weer de hele tijd dat ik hem hoger in moet stellen..
Toch wel vervelend om les te hebben van 2 verschillende instructeurs.
Misschien moet ik maar gewoon niet meer naar de clublessen gaan.
Ik wil die laatste weken dat ik hier woon echt even een inhaalslag maken en dat gaat wat langzamer als je een keer in de week anders rijdt..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 08:25

Haha Simmie, ben je daar speciaal vroeg voor opgestaan Clown

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 08:25

mogguh allemaal
Hoest met Os?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 08:28

Pinacolada schreef:
Ben ik weer. Maar wat ik nou nog steeds niet snap he..dat er boxrust geadviseerd wordt omdat sommige paarden druk doen in de wei. Maar als paard hele tijd binnen staan..en dan naar buiten, doet ie toch 3x zo gek? Is dat niet erg dan? Ja ik mag zulke dingen graag ff weten Tong uitsteken.

Volgens mij is boxrust vooral bij peesblessures belangrijk omdat ze dan vaak niet veel pijn hebben. In de wei zouden ze dan kunnen overbelasten door te gaan rennen en springen. En juist een keer kort wenden of doorglijden lijkt me gevaarlijk. In de stal kunnen ze wel stuiteren maar geen slidings maken.... Maar dit is wat ik denk. Ik ben natuurlijk geen deskundige!

Ik vond het voor mijn paard in ieder geval niet echt nodig.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 08:29

Ik ben ook niet zo'n voorstander van boxrust, wij hebben een keer met een - lichte - peesblessure te maken gehad, en toen moest ze juist zoveel mogelijk de wei in.