Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)Biem schreef:***LET OP: actiefoto in mijn profiel
Dat profiel van jou, dat wordt nog eens wat!

)
! Hahaha had ik precies rechtsvoor en linksachter gepakt dus het zag er wel even grappig uit! Joery vond voor niet zo raar maar achter troktie toch wel even heel hoog op maar dat was na 4 stappen ook weer over!
! Op naar het crossen! Hahaha!
.
. Volgende week weer!
op naar de cross idd! 
Maar ik had t wel weer ff nodig, een preek tot tokio en terug 
Blijkt dat ie met z'n achterhoef op de ballen van een voorhoef heeft getrapt.
Er zit een behoorlijke snee in, maar hij lijkt gelukkig niet diep. Snee maar even goed schoongemaakt en een ontsmettingsgoedje er op gedaan. Morgen maar ff kijken hoe het is
Hij was er iig niet kreupel aan.
miss_jumpy schreef:pf, dat schiet echt niet op!
Dus dat wordt veel paardrijden zeker...![]()
Maar wel balen want je wil het gewoon een keer afronden en dat schiet zo niet op!
Het komt zoals het komt en komt het vandaag niet dan komt het morgen wel
(maar mijn studiegenootje zat wel ernstig in de stress
) Biertabje schreef:nou eerst maar dat veulentjehoe gaat het trouwens met schimmel? ik had het er laatst over met Hans(naja zijn papa dan) hij vroeg hoe die van jou inmiddels was...haha mar dat kon ik hem niet echt goed vertellen ofzo

Simmie schreef:Nog een keer: Onide, hoe gaat het nu met Jan? Ik zag hem met Takamorka ook op de startlijst staan voor Vlietland.

Laatste ochtenddienst van de 4, vind het ook wel weer mooi geweest nu
Weer wat rijker..
Heb helemaal geen zin om nu naar mijn bed te gaan, dus daar wacht ik dan maar ook even mee
*: Ook succes
veel plezier
haha
Welterusten
moet je zelf maar doen 

ik dus...liever niet, haha maar ik had het al afgesproken
)
jeminee, kon er niks mee dit keer. over 1,5 week gaat ze mee op concours...ben benieuwd, ik Mag(moet bijna) veel fouten maken
)
Pinacolada schreef:Ben ik weer. Maar wat ik nou nog steeds niet snap he..dat er boxrust geadviseerd wordt omdat sommige paarden druk doen in de wei. Maar als paard hele tijd binnen staan..en dan naar buiten, doet ie toch 3x zo gek? Is dat niet erg dan? Ja ik mag zulke dingen graag ff weten.