Nog eens proficiat trouwens Antonius! En ook Madelene, Calvinengino, Daaph en Florence! Jammer PP dat ze toch weer haar kuren boven haalde. Vooral als je dan een goeie klassering hebt na springen en dressuur. Tis toch een miep die vosse van u

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steph1989 schreef:Dikke proficiat Antonius! En ook aan de rest natuurlijk, feitelijk allemaal super resultaten!
Jammer dat ze het weer kreeg PP! Zeker als het maar op 1 hindernis was... Oefenen zal inderdaad de enige oplossing zijn als het echt telkens is als ze iets "nieuw" voorgeschoteld krijgt!
Jammer van de weigering Winnie, maar wel iets dat snel opgelost geraakt! En top dat al de rest zo super ging!
Hier in Lille geweest! Zalig weer! Was weer een fijne dag! Springen was binnen in een redelijk kleine ring, waardoor ik vond dat de A'do echt ontspannen en goed ging (ze had geen kans om sterk te worden ofzo). M'n vriend vond het gevoel minder maar het zag er in elk geval goed uit. Ze kreeg zelfs een fout (en dat vind ik nu even een goed teken, in plaats van telkens 2m te hoog te springen...).
In de cross 2/3 mindere sprongen, dat ze ook weer sterk werd en zelf te veel initiatief nam. Ze springt dan zonder rug en da's echt geen fijn zicht. Voor de rest ging ze wel super, gelijk een echte.
Dressuur was wisselvallig, ook een onrustige aanleuning. In de opwarming liep ze wel voorbeeldig dus zal wel aan stress bij m'n vriend gelegen hebben...
Nadien nog zitten kijken/helpen bij een groom (denk ik?) van K.D. (hij had geen lezer bij en kende z'n proef niet 100%), en jah die jongen kon rijden! Maar het viel ons wel op dat hij alles in draf suuuuper vlot reed (maar het zag er toch niet te gehaast uit). Misschien dat volgende keer eens proberen! Kan wel werken voor de A'do, die wil toch altijd snel!
Volgend weekend jumping, en volgende cross is hier ook M*archin, en daarna T*ongeren!
Ik neem m'n springpaard ook nog eens uit de weide (letterlijk) om mee op jumping te nemen. Sinds november niet meer gereden, maar ik moet haar voor de lrv nu ook 8tal gaan rijden (omdat J'tje geblesseerd is dus...), en dan kan ik ze maar ineens beter helemaal fatsoenlijk terug meepakken!
We hebben dan ook nog een 3j die eraan komt, dus binnenkort zal onze 2p trailer te klein zijn... iemand een goed idee voor alternatieven? 3p trailer weet ik niet of ik dat wel ideaal vind. Het ziet er nooit heel groot uit, en moet ook zot zijn om dat te trekken + is niet goedkoop in aanschaf.
Camion zeker niet nu met de nieuwe taks.
Ben aan't denken aan een 1p trailer erbij te kopen, en dan met twee auto's op te rijden.... maar weet iemand tot welk gewicht je geen BE rijbewijs nodig hebt?
Steph1989 schreef:Ik weet niet of het over dezelfde gaat! Hij sprak Engels, en dus ging ik er vanuit dat het een groom was van K.D., weet niet goed wie anders "internationaal" er daar iets te zoeken had :p.
Ja hij had uiteindelijk wel een lezer want ik stond dus aan de B! Maar moest pas op het einde iets roepen want toen wist hij het 1 keer niet meer (en dan wist ik ineens de termen in het Engels niet meer - ook afgang :p !). Was in ring 7 denk ik?
Ik heb je in elk geval niet gezien - je hebt een bruin paard dacht ik he? Wij hadden een heel smal vosje bij!
Ik heb K.D. zelfs helemaal niet gezien! Maar inderdaad, als je die profs ziet rijden, dan kijk je je ogen meestal wel uit!
Steph1989 schreef:Ja ik vond het er toch wel ontspannen uitzien hoe hij reed! Ik zie dat persoonlijk liever dan zo iemand die "dressuur dressuur" gewijs ze veel te hard opkropt, een jong paard zie ik echt liever zo lopen (maar ik ben ook echt geen dressuur-kenner zeg maar)!. Maar het tempo dat hij aannam verbaasde ik me wel over!