Kan dit niet meenemen naar college. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kan dit niet meenemen naar college.
Hier staan ook echt enorme plassen water. De weide staat onder water (water tussen de grassprietjes), maar de bak gaat nog wel. Alleen in de hoek bij de mesthoop staat wat water. Ben blij dat er een nieuwe bodem inzit anders had ik weer een hele week niet kunnen rijden denk ik. Dat is niet zo handig met zondag een wedstrijd.
en eigenlijk ook een beetje voor noppes met zo'n domme actie.
nog maar even goed rustig aan doen...
en zelf wat meer achterover blijven voor de sprong, omdat ik al naar voren ga wanneer ik af wil ,maar daardoor pakt Bull er dan een stapje bij. Dus daar moet ik op letten.
Bull krijgt wat stap en drafprogramma's in de molen en lekker naar buiten en Henk Jan gaat hem tweemaal rijden. Ik denk dat Bull er wel aan toe is dat er nu eens iemand anders opstapt..
. Meteen een examen voor eenkennigheid..
. Henk Jan kent Bull nu en zijn gevoeligheid en weet dat er niet eerder op gezeten is door een ander, maar dat komt vast helemaal goed.
)
Sussie85 schreef:Spannend Bianca, dat Bull nu eens een ander op zijn rug krijgt! Leuk dat je naar Spanje gaat. Is het een beetje mooi weer daar? Fijn ook dat je goede springtips hebt gekregen in Ermelo.
heb er eigenlijk nog niet naar gekeken. Maar 20 a 24 graden doe ik het voor hoor !!!!!! 
Naar de springlessen op de club ben ik laatste tijd weinig geweest. Mooi dat het jou beviel in Ermelo en dat je er goede tips aan over gehouden hebt! Alvast heel veel plezier in Spanje! 

Alleen ff het meisje geholpen die op Rocky rijdt hier en nu ff nog wat economie doornemen.
.
.
.
! 

), middengalop). Maar ach we zullen zien.
!
)