Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
, met de hulp van een fantastiche instructeur.
.
.
.
. Heel veel sterkte!
, heerlijk want dat had ik echt even nodig.
, en vanmiddag mag hij aan de bak in de dressuurles.
Daarna nog lekker een flink stuk gegaloppeerd. Nu even 2 dagen rustig aan doen en dan mag hij zaterdag weer mee op concours
Kim, dat is wel flink schrikken zeg!!! Hopelijk wordt het snel weer wat rustiger in het gebied!
Lees: Ik moet gewoon weer even flink achter mijn broek aan worden gezeten dat ik niet ga zitten miepen maar gewoon ga rijden
Lekker ontspannen. Merrie was niet zo fanatiek dus die mag morgen weer. Ruin gaat morgen aan de longe.
Succes met je les!
Mo. Hopelijk is het snel weg!

Snoekiej schreef:Dat je nog last hebt van je nek Simmie! Nooit over gegaan dus?

das niets niks!!
.
, door de fysio is dat wel beter geworden, en heb ik er alleen nog last van als mijn spieren echt moe zijn. Ik merk wel dat het ook door mijn andere instructeur die veel met mijn houding bezig is steeds beter wordt.
.
. Het rijden gaat wel goed maar doorzitten doen we bijvoorbeeld nauwelijks, omdat zowel paard als ik onszelf dan vreselijk vastzetten.
.
maar ben erachter gekomen dat dat meer aan mij dan aan Bam ligt
, verder veel aan mijn eigen houding gewerkt, die handen van mij leiden echt een eigen leven
.
mo_van_dijk schreef:Bianca, Hoe gaat het ondertussen met Bull?
wilde dat hij zijn warmte kwijt zou raken.
Vanavond maar even rustig longeren en dan morgenmiddag nog 2 dressuurproeven met hem. Is kijken of we er dan wat van kunnen brouwen, haha.

. Hij kwam wel meteen overeind toen ik over de deur gluurde maar moest nog wel even wakker worden. Dacht zelfs dat hij niet lekker was, maar temp was goed en na het poetsen was hij er weer. Ach ja, ik ben ook niet meteen wakker als ik uit bed stap! Hij had wel heel veel energie met rijden na zijn vrije dag van dinsdag. Moest er wel even aan werken dus, maar hij liep weer fijn!
.Evie_Bandido schreef:Ga je bij Lozeman staan dan BIanca?
Kan je wel moo crosstrainen i de achtertuin.
Gelukkig valt het mee met arme Bul.
is voor mij wel een stukje rijden, maar dat heb ik er wel voor over, mijn paard komt dan zomer en winter naar buiten en dat is hier in de omgeving nergens met ook een binnenbak erbij.
waarop ik zei ja tuurlijk.....40 graden !!!!! dan hebben onze eventing paarden straks geen kloppend hart meer met de zomer....als het warmer word.
ik sta ook niet gelijk te dansen hoor haha
Vanaf morgen ga ik echt opbouwen met rijden. Ik kan haar nu echt aan het werk zetten met rijden, dus ik ga nu proberen 2 dagen achter elkaar te rijden en dan een dag rust. Verwacht dat het allemaal prima gaat
En gisteren heb ik ook eindelijk gevraagd aan 'de misschien toekomstige stal' of ik er in de zomer kan staan. De dochter (die ik goed ken) zou het vragen, maar die had steeds geen tijd. Dus ik heb het nu zelf gevraagd, en ze gaat het in de groep gooien
Er is namelijk 1 stal te weinig, maar een paar gaan er 24/7 op het land. Dus misschien kan Vorstin dan in 1 van die stallen. Maar die mensen moeten dat ook goed vinden natuurlijk, want stel dat het onweert ofzo, kunnen ze niet naar binnen.
Zo te horen is dat dus ook echt blijvend.
Jammer dan Bandido gisteren niet zo lekker ging als daarvoor.
Succes met je wedstrijd alvast!
Fijn dat Nudine is geinsemineerd. Zou mooi zijn als het nu pakt en geen tweeling is!
, ook paarden hebben dat wel nodig denk ik.
.
, maar fijn dat je nu een goede stal met weidegang hebt gevonden waar je tererecht kan.
.
.
, moet vanavond werken van 6 tot half 11, en morgen weer van 8 tot 1 (maar dat laatste wordt wel dubbel uitbetaald, dus ik mag niet klagen
).