[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:33

Simmie schreef:
Ponyrennen op Duindigt Malloesje.

Die ook in MB waren? Want dat is idd altijd zo, heb ze inmiddels al een keer of wat gezien en er is in al die jaren nog niets veranderd :n

Edit: morgen dagje vrij gevraagd en ga met een vriendin naar het strand 8-)
Laatst bijgewerkt door malloesje op 29-06-09 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:33

Tnx! :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:34

Succes Vief!! ;) Het klaart hier gelukkig alweer op. Ik moet ook hard aan de opdrachten.. eerst even een plak zelfgemaakte chocolade cake verorberen, dan kan ik er weer tegenaan :D := ..

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:35

Dank :D Jij ook succes!

Idd een gave avatar Scum *D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-09 12:37

Nee Marloes, volgens mij niet dezelfde als in MB. Dat waren de Shetlanders van het Grand National Team. De ponyrennen waren gewoon een open wedstrijd, geen show. Vond het in MB trouwens wel meevallen, 2 of 3 die er te groot waren, maar de rest niet. Wel aardig wat gestuiter.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:42

Klopt wat snoek zegt.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 12:50

Ik heb voor van de zomer deze jodphurs en chaps besteld. Beide van Mountain Horse. Die outdoorlaarzen, waren echt zo enorm warm!! Stapte van de week van de Tinker af en ik had gewoon spaghettibenen := , echt veel te warm.

Afbeelding

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:00

Ziet er chic uit Lotte!

Mijn her was bijna hetzelfde tentamen als het gewone, snap nu dus wel waarom we hem niet mochten in kijken... Heb nu alles waar ik twijfelde de andere optie genomen, ben benieuwd...
Nu leren voor donderdag, weer een her

mistid schreef:
Bianca, er zijn daar 2 plassen. 1 voor paarden en 1 voor mensen. Bij die paardenplas staan hooguit wat kampkindjes toe te kijken :D

ik heb het over het zandgat in Yde
Jij bedoelt zeker de plassen bij Rosworld in Zeijen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:02

Bianca, nog bedankt voor het lenen van je voorlezer! :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:05

:D
Was me moeder, ze heeft het nog druk gehad
Eerst jou, toen moest ik en degene na mij heeft ze ook nog voorgelezen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:06

Haha dacht ik al!
Gelukkig dat mensen elkaar willen helpen op wedstrijden. Vriendje durft het nog steeds niet aan om voor te lezen ivm dyslexie. Dus vandaar.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:08

Marije leuk zag je gister op hart van nederland :D

Zo druk in de verbouwing, ga maar even snel me paardje rijden en dan weer terug, :+

Vief mooi jasje :~

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:10

Haha okee, nee das idd niet zo geschikt om in te gaan met paard :n .

Gave ava's Scum en Shanouk!

Ik wil zwemmen, zusje gaat al voor de 4e keer weg ofzo sinds we vakantie hebben, ik ben nog geen 1 keer met vriendinnen ofzo bij huis weg geweest. Wel jammer.
Vrijdagavond naar de kermis met een vriendin :D .

Morgen eerst crematie..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:21

Morgen wordt Wolin gescand, maar kan geen halve dag werken :\ ... weet ff niet zo snel een oplossing, ze konden niet een andere dag :n .

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:22

TeeGee schreef:
Haha dacht ik al!
Gelukkig dat mensen elkaar willen helpen op wedstrijden. Vriendje durft het nog steeds niet aan om voor te lezen ivm dyslexie. Dus vandaar.

voorlezen met dyslectie is inderdaad best lastig! Gelukkig zitten er in de L nog niet van die hele moeilijke woorden zoals in de Z.
Hopelijk gaat hij het een keer proberen, vind het dan wel heel knap van hem!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:23

Zo, ik heb het weekendje ook weer overleefd!

Heb net wel leuke ava's en goede verslagen gezien! Gefeliciteerd iedereen!

Zaterdag had ik de hele dag gewerkt, daarna 15 min tijd gehad om thuis even het eten naar binnen te werken, want moest daarna 3 hindernissen ophalen van een wedstrijd ergens. Zondag was er bij ons een pony spring- en dressuurwedstrijd, en hadden we die 3 hindernissen nog nodig. Ik had mijn vriendje gevraagd voor het lenen van hun (koeien-)vrachtauto, daar konden die hindernissen mooi allemaal in. Toen de hindernissen er bij de manege weer uitgesjouwd en daarna moest hij nog op de vrachtauto van zijn werk een ritje doen naar Hoek v.H. en Vlaardingen. Ik had hem beloofd om mee te gaan, hij durfde niet zo goed alleen :(:) (was zijn eerste "grote" ritje met trekker-oplegger). Was dus zondagochtend pas om half 6 thuis, zou om 7 uur op de manege zijn om parcours op te bouwen. Ben dus ook niet meer op bed gegaan :Y) Had in de vrachtauto nog een paar uurtjes geslapen.
Zondagmiddag nog een uitje met vriendjes familie. We gingen Solexen huren en daar een route mee rijden, was erg leuk! Daarna geBBQd. Toen was ik ook echt wel moe, haha. Vandaag heb ik lekker dagje vrij. Had vanmorgen alweer even gereden, dat mocht ook wel nadat paardje 3 (eigenlijk 4) dagen vrij had gehad.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:25

Je zag er idd niet al te wakker uit gister!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:36

Subtiel mistid :+

Klinkt wel als een gaaf weekend Rosalie :D

Lotte: Vervelend zeg :( Is er niemand met vakantie die er bij kan zijn?
Chaps zijn gaaf!

Corien: Succes met je verhuizing! Jasje is alweer verkocht.. ;)

Ik ben helemaal blij :D Zie net dat ik een 7 had voor mijn hertentamen *\o/*
Wel echt fijn want was een groot vak en na het tentamen wist ik echt niet meer of ik het nou goed of slecht gemaakt had :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:40

super vief!
Hoop dat ik ook een 7 haal op mijn her...

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:41

Gefeliciteerd Vief!!! *\o/* Dat is fijn!!
Rosalie, leuk weekend zo te lezen ;)
Corien, Succes!! +:)+

Vief, nee mijn moeder kan er ook niet bij zijn helaas :\ . Ik ga nu bellen of ze niet gewoon om bijvoorbeeld 17.00 op stal kunnen zijn. Ze konden tussen 13.00 en 18.00 komen, best breed, maar dat maakt mij niet uit als ze die dag gewoon kunnen komen. En anders toch maar even verzetten..

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 13:42

Lotte; chique hoor :)
Vief; gefeliciteerd!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 14:41

Corrien: succes met de verbouwing!
WL: onhandig zeg met die scan!
Vief: gefeliciteerd met je zeven!
Rosalie: klinkt inderdaad als druk ... fijn dat je nu even bij kan komen tijdens je vrije dagje!

Heb vanochtend vroeg al Pancho gereden. Gisteren had mijn vader hem gereden en liep hij weer echt niet regelmatig. Maar vanochtend liep hij weer als een kieviet. Misschien had pa er gisteren iets te veel druk op gezet. Ik ben vandaag gewoon heel relaxt begonnen en toen voelde hij gewoon goed. Dus toen daarna wat verder gegaan in de oprichting en dat pakte hij ook goed op. Was dus wel tevreden!

Het is trouwens echt warm hier! Al mijn lessen van vandaag zijn ook verzet van de middag naar de avond. Tis nu ook echt niet te doen buiten om te trainen!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:03

ik zit de hele dag binnen te leren, ik krijg dus ook weinig mee van het mooie weer...

vanavond gaan we uiteten, kan ik dan ten minste even van het weer genieten :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:23

Net weer met Wolles gestapt. Was warm op zo'n asfaltfietspad :z
Ze was wel heel braaf. Na het spuiten en stappen was het alweer een stukje dunner, sprong is nog wel wat dik, hak ook. Dus nog maar even spuiten en stappen ipv rijden.

Succes BVW! Ik ga maar buiten liggen leren denk ik.
Vanavond denk wel weer naar Enschede, hebben weer een kamerkijkavond :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:24

Heb net met 4-jarige merrie gesprongen, is een leuk dier, alleen totaal niet aan het been en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel :o .. Dus eerst even wat feller gemaakt.. Was ook wel warm, maar zoveel vroeg ik niet, alleen wat meer impuls tijdens de korte stukken draf en galop. Maar met springen deed ze het goed :j . Fijne bascule en ze heeft een fijne balans en takt in haar galop.
Dus ik neem haar mee op crosstraining :) . Paardje is aan het puberen en moet iets meer opgevoed worden := , ze is wat passief en loopt als een heus dressuurpaard in de rondte, lekker op het achterbeen, maar er vervolgens niet meer eruit kunnen komen(kracht-gebrek), dus vandaag mocht ze speedy gonzales zijn 8-) . Ben ik niet heel erg gewend, ik hou van wat meer van zelfstandige en meedenkende paarden.. ehh zoals Wolin :=

Wolin liep trouwens wel goed :wow: !! Ze draafde een heel eind met me mee, oortjes erop!! Ze heeft lekker gegeten, gedouched en toen mocht ze lekker rollen en natuurlijk moest ze weer als wacko jacko opspringen en langs haar baas sjezen.. wordt echt een gewoonte :o .. Mijn moeder stond er ook nog en toen sprong ze opzij, daar waar een boomstam lag en ik zag haar al kijken :oo "Daar moet ik makkelijk overheen kunnen!!" en toen had ik haar gelukkig net op tijd te pakken :P .

Scan van morgen gaat dus niet door, heb mijn eigen dierenarts gesproken en die wil haar toch echt op de kliniek zien.. dus we gaan even kijken hoe ze het doet. Het ook het idee dat ze zich nu heel erg gaat vervelen. Dus na Aken ga ik even met haar onder de man stappen denk ik. Vind ze wel gezellig :j .

Volgende week met 3-jarige Gribaldi aan de slag, dat is een heel sensibel diertje, dus ook erg leuk, weer het andere uiterste.
Edit: En uiteraard is ook mijn streven om dit dier mee te nemen op crosstraining :P , alles moet mee op crosstraining hahaha!!