[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:52

Veel plzier andrea !!!

Ik ga er ook weer vandoor, zo ff shoarma eten en moet nog rijden. Doei!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:32

Ik ben zó super tevreden Lovers
's Ochtends eerst gedressuurd. De eerste proef ging niet fijn. Lipso was niet lekker op twee teugels te rijden waardoor hij wat kantelde en hij was ook niet helemaal scherp aan mijn been. Jammer want met het losrijden was dit wel veel beter. Maar we hadden nog een herkansing. Voor de tweede proef heb ik hem nog even flink achter zijn broek aangezeten. Vooral lekker gegaloppeerd. Hihi nog even voor de neus van een Z ruiter een perfecte vliegende wissel gereden Clown

Toen op naar de tweede proef. Voor de proef was ik nog even bang dat hij nu misschien iets té fel zou zijn, maar het viel mee. Hij liep hartstikke lekker. Vertrok nu wel echt met uitstrekken en ik was zeer tevreden Ja

Daarna lekker naar de trailer gegaan en toen nog even bij het springen gekeken. Voor de dressuur ook nog even bij het springen gekeken en heb nog een bokker op de foto gezet Haha! Inmiddels was mijn coupon voor de eerste proef er. Bleek 185 punten te hebben Wow!
Dat had ik dus echt niet verwacht. Dus vol spanning op de tweede coupon gewacht, maar die liet nog even op zich wachten.

Daarna even lekker wat gegeten en Lipso kreeg ook nog even wat muesli voor wat extra energie want er moest nog gesprongen worden. Na het parcourslopen opgezadeld en toen was ik als nummer 13. Gelukkig bracht het geen ongeluk, want ik was foutloos. Lipso sprong heerlijk. Vorige wedstrijd was de controle een beetje zoek, maar nu kon ik hem echt heerlijk sturen. Op een steiltje heeft hij me wel echt gered. Ik zag pas laat de afstand en dacht dat hij op groot zou gaan, was namelijk niet zo'n spannend steiltje. Dat deed hij niet en hij heeft zich er echt super uit gered Pling Daarna barrage. Ik mocht als 5e en het ging super! Foutloos lekker kort gewend, maar vooral goed doorgegaloppeerd. Nog een hele boel combinaties gezien (zaten er 17 in de barrage). Mijn tijd werd nog 1 keer verbeterd geloof ik, maar diegene had een balk. Verder waren ze allemaal een stuk langzamer. Ondertussen was de prijsuitreiking van de dressuur nog. Mijn punten had ik al 185, viel een beetje tegen want voor mijn gevoel zat er toch wel minstens 10 punten verschil tussen. Maar wat bleek was ik gewoon eerste geworden in het M2 Bloos! Echt niet verwacht want het was echt een grote ring. Mijn tijd met springen werd ook niet meer verbeterd dus (ook Bloos ) eerste!! Zó blij Haha!
Nog een hele mooie deken gewonnen dus über happy huiswaartst gegaan. Inmiddels al weer M2 + 8 en L+ 7 Wow!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 18:38

Balen van je parcoursje Anthea
En rowo, ook balen, maar fijn dat je met Uvanta wel tevreden bent.
Jenga, was kl*te voor je vriendin zeg =( Wel knap dat ze alweer op zoek is naar een nieuw paard. Ik zal mn ogen openhouden, wij hebben hier alleen een hele grote ruin te koop staan, echt een leuk beest, maar wel heel groot. Hij springt echt 3x zo hoog als hij moet, omdat ie bang is om zn benen te stoten, maar hij doet t wel leuk. Hij heeft ook al een keer gecrosst Lachen
Vief, gefeliciteerd met al je punten Haha! Knap hoor!

Ik heb lekker gecrosst vandaag Lachen Het ging erg lekker, ze was thuis met gaten schoonmaken onwijs vervelend, en zenuwachtig, maar daar was ze heel lief Lachen Moet alleen met wat minder stelling rijden, ik heb onbewust veel stelling naar links. Het water ging ook onwijs fijn, dat begint denk ik echt te verbeteren. We hebben hem gewoon in een parcoursje gedaan, dus meteen alleen. En ze ging er heel makkelijk in Lachen Als we met zn allen erin moeten gaat ze nog wel eens meekl*ten met de rest die er niet in wil, maar dit ging wel fijn Lachen. Ben wel tevreden en heb zin in volgende week Lachen
Alleen wel alweer een ijzer verloren, dezelfde als vorige keer. Gelukkig is ie nog wel gevonden, dus hij kan er deze week weer onder, maar toch, vervelend

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:02

Super Vief! Gefeliciteerd Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:33

Vief; gefeliciteerd. Echt super hoor!

Jenga; ik ken wel wat paarden die daaraan voldoen, muv de prijsklasse. Voor die prijs denk ik absoluut niet dat het gaat lukken.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:39

Vief: wat goed! Gefeliciteerd Pling

Ik heb vanmiddag een poos in de zon gelegen en nu ben ik helemaal verbrand Clown

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:42

Handig Anthea Clown

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:46

Gefeliciteerd Vief! Echt super!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:47

Snoekiej schreef:
Handig Anthea Clown

haha ja he Haha!

o ja: andrea heel veel plezier!!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:57

@ snoekiej: k was ff je profiel aan het kijken. Is je paardje een pony of een paard? En rijd je alles met je dressuurzadel; dressuur, springen en cross?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 19:58

Ik ga Uk even rijden Lovers

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:04

Ik ben ook super tevreden over vandaag. Heb echt een donders fijn rondje gesprongen, alleen jammer genoeg 1 af.. Dressuur had ik 191 punten, zeer tevreden en 172 punten (was erg gespannen..)
Ik ga zo ff omkleden, ga na bruins!!! Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:11

Vief en BV: Gefeliciteerd met de winstpunten!! En met de prijzen natuurlijk!

Jenga: Dat is wel heel naar voor je vriendin, ik weet zo op het moment ook niks eigenlijk. Maar zal mijn oren en ogen open houden.

Wat was het warm vanmiddag op concours zeg! Niet uit te houden, was blij dat ik zelf niet hoefde te rijden Haha! .

Vief: Ga je nog naar Wijhe aankomend weekend??

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:13

Netjes BV.
Vief: Jij gaat echt als een speer met Lipso. Super hoor!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:14

J_N: Sorry ga niet naar Wijhe. Leek me niet zo'n strak plan na de uitslag van de examens Clown
Vrijdag gaat Lipso een dagje vreemd. Zijn vorige amazone neemt hem mee voor instructeursdiploma.
Ben benieuwd of ie nog hetzelfde loopt enzo.

Rowo: Balen zeg dat Calypso je zo in de steek gaat.
Gelukkig deed Uvanta wel goed haar best Lachen

Snoekiej: Fijn dat je lekker gecrosst hebt!! Haha!
Anthea: Dat wordt smeren, smeren en nog meer smeren Knipoog

En nu ga ik snel de computer uitzetten.
Wordt zo opgehaald. Feest van Renske Hyper!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 20:48

Ff vieren dat je 2x eerste was vandaag!! Veel plezier Vief!

edit: ik wil heel graag vannacht de paarden buiten doen aangezien ze overdag lek worden gestoken. Ik kan zo niet op de knmi en weeronline site komen. Wat voor weer wordt het vannacht?

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:14

rowo schreef:
@ snoekiej: k was ff je profiel aan het kijken. Is je paardje een pony of een paard? En rijd je alles met je dressuurzadel; dressuur, springen en cross?

Vorstin is nog net aan een pony, ze is 1.555. Ze is wel wat ingemeten vorig jaar, maar dit jaar was ze wel echt zo groot, eigenlijk net iets kleiner. Heel vreemd Verward Ik denk zelf eigenlijk wel dat ze een paard is, maar ik blijf nog lekker tot mn 18e bij de pony's denk ik. Vind het wel best zo.
En ik spring, cross en dressuur nu nog steeds met mn dressuurzadel. Ik mag een tweedehands vzh of springzadel erbij, maar ik moet nog steeds nog een keer die Stubben Siegfried proberen. Ik heb er wel 2x op gezeten, 1x op een hengst die ik voor moest rijden voor kopers (dus toen heb ik niet echt op het zadel gelet) en 1x toen ik net zo hard van die jonge pony af was gekletterd, en eigenlijk vooral heel veel pijn had. Ik wil nog steeds een keer op dat zadel rijden, en als die lekker zit ga ik op zoek naar dat zadel op marktplaats ofzo.

En gefeliciteerd BV!! Haha!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:17

zondag 10 juni en maandag 11 juni 2007
Enkele op (zware) onweersbuien, vannacht lokaal mist, opnieuw buien.
Eerst nog enkele stevige onweersbuien met kans op hagel. De komende nacht sterven de buien uit en het wordt ongeveer 15 graden. De laaghangende bewolking breidt zich weer landinwaarts uit en plaatselijk vormt zich mist. Maandagochtend verdwijnt de laaghangende bewolking en mist en krijgen we in de middag voornamelijk in het zuiden weer met onweersbuien te maken. De zwakke wind komt uit richtingen tussen noord en oost. De temperatuur ligt morgen in het binnenland tussen 24 en 29 graden.
zondag 10 juni 2007 19.54 uur

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:18

Goed gereden Vief Haha!

Ik ben net thuis vant werk. Ben kapot joh. Gister avond nog uitgeweest, niet zo heel lang want iedereen werd serieus ziek Nagelbijten / Gniffelen..

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:29

Snoekiej schreef:
zondag 10 juni en maandag 11 juni 2007
Enkele op (zware) onweersbuien, vannacht lokaal mist, opnieuw buien.
Eerst nog enkele stevige onweersbuien met kans op hagel. De komende nacht sterven de buien uit en het wordt ongeveer 15 graden. De laaghangende bewolking breidt zich weer landinwaarts uit en plaatselijk vormt zich mist. Maandagochtend verdwijnt de laaghangende bewolking en mist en krijgen we in de middag voornamelijk in het zuiden weer met onweersbuien te maken. De zwakke wind komt uit richtingen tussen noord en oost. De temperatuur ligt morgen in het binnenland tussen 24 en 29 graden.
zondag 10 juni 2007 19.54 uur

Hmmm moeilijk moeilijk.. Ik zal straks maar ff bekijken hoe het weer is. Het dondert hier de hele avond al iets, maar niks geen regen of flitsen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:31

@ rowo, dat hadden wij vrijdag ook, smiddags donderde het al, maar je zag niets. Na een paar uur begon het toch flink te onweren. Wel fijn dat je paarden naar buiten kunnen 's nachts Lachen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:36

Hmmmm het ziet er echt heeeel zwart uit in de lucht. Ik laat ze maar binnen, mijn pa had dat ook liever. Maar goed dat ze vandaag nog naar buiten zijn gweest.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:36

Doei!

Rowo; Ik zou ze binnenlaten, het begint hier aardig te rommelen en grijs te worden! *en ondertussen begint het te regenen Clown ) Wat balen dat Calypso niet fijn ging!
Vief; Gefeliciteerd! Super zeg!

Hier ook even mijn verslagje van Fred.

Vanmorgen eerst dressuur gereden. Ging voor mijn gevoel wel aardig, wat storingen in de overgangen maar toch niet verkeer. 173 punten Bloos Is toch wel om te schamen na mijn punten van vrijdag Tong uitsteken Ik heb die jury vaker gehad, en weet niet echt wat ik ervan moet denken..
Daarna naar het springen, ze was zo ontspannen! Ze liep alsof ze het al heel vaak had gedaan, terwijl het pas haar 2e parcours was.. Helaas op 6 een balkje, omdat we wat ritme verloren en dus geen fijne afstand hadden. Op 8, de dubbel, een weigering omdat ik echt gigantisch scheef aanreed. Dat was dus totaal mijn fout, en Fred snapte niet echt wat de bedoeling was en piepte langs de 2e. Verder heel fijn uitgereden. Over haar parcours ben ik iig super tevreden!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:40

Fijn IS! Je punten van dressuur zag ik toevallig net op het internet. Volgende keer beter..
Het regent hier nog steeds niet, maar het ziet echt super zwart verderop.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 21:40

Ondanks je punten toch fijn dus Lachen Raar dat je zo weinig punten kreeg als het niet echt slecht ging. Je start toch Z? Dan is het al helemaal vreemd, 173 in de M ofzo is dan nog een beetje volgbaar, maar in t Z?
Fijn dat je tevreden bent:)