Ik ga er ook weer vandoor, zo ff shoarma eten en moet nog rijden.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Inmiddels was mijn coupon voor de eerste proef er. Bleek 185 punten te hebben 
Daarna barrage. Ik mocht als 5e en het ging super! Foutloos lekker kort gewend, maar vooral goed doorgegaloppeerd. Nog een hele boel combinaties gezien (zaten er 17 in de barrage). Mijn tijd werd nog 1 keer verbeterd geloof ik, maar diegene had een balk. Verder waren ze allemaal een stuk langzamer. Ondertussen was de prijsuitreiking van de dressuur nog. Mijn punten had ik al 185, viel een beetje tegen want voor mijn gevoel zat er toch wel minstens 10 punten verschil tussen. Maar wat bleek was ik gewoon eerste geworden in het M2
Echt niet verwacht want het was echt een grote ring. Mijn tijd met springen werd ook niet meer verbeterd dus (ook
) eerste!! Zó blij 
Knap hoor!
Het ging erg lekker, ze was thuis met gaten schoonmaken onwijs vervelend, en zenuwachtig, maar daar was ze heel lief
Moet alleen met wat minder stelling rijden, ik heb onbewust veel stelling naar links. Het water ging ook onwijs fijn, dat begint denk ik echt te verbeteren. We hebben hem gewoon in een parcoursje gedaan, dus meteen alleen. En ze ging er heel makkelijk in
Als we met zn allen erin moeten gaat ze nog wel eens meekl*ten met de rest die er niet in wil, maar dit ging wel fijn
. Ben wel tevreden en heb zin in volgende week 

Snoekiej schreef:Handig Anthea

.

rowo schreef:@ snoekiej: k was ff je profiel aan het kijken. Is je paardje een pony of een paard? En rijd je alles met je dressuurzadel; dressuur, springen en cross?
Ik denk zelf eigenlijk wel dat ze een paard is, maar ik blijf nog lekker tot mn 18e bij de pony's denk ik. Vind het wel best zo.

.. 
Snoekiej schreef:zondag 10 juni en maandag 11 juni 2007
Enkele op (zware) onweersbuien, vannacht lokaal mist, opnieuw buien.
Eerst nog enkele stevige onweersbuien met kans op hagel. De komende nacht sterven de buien uit en het wordt ongeveer 15 graden. De laaghangende bewolking breidt zich weer landinwaarts uit en plaatselijk vormt zich mist. Maandagochtend verdwijnt de laaghangende bewolking en mist en krijgen we in de middag voornamelijk in het zuiden weer met onweersbuien te maken. De zwakke wind komt uit richtingen tussen noord en oost. De temperatuur ligt morgen in het binnenland tussen 24 en 29 graden.
zondag 10 juni 2007 19.54 uur

) Wat balen dat Calypso niet fijn ging!
Is toch wel om te schamen na mijn punten van vrijdag
Ik heb die jury vaker gehad, en weet niet echt wat ik ervan moet denken..
Raar dat je zo weinig punten kreeg als het niet echt slecht ging. Je start toch Z? Dan is het al helemaal vreemd, 173 in de M ofzo is dan nog een beetje volgbaar, maar in t Z?