Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IndianSummer schreef:Jack heeft het nooit eng gevonden, maar ik weet ookniet hoe jullie paarden reageren als ze de trailer opgaan
Pinacolada schreef:Nou ik vind Nick en Simon maar niks..
Scum schreef:Pinacolada schreef:Nou ik vind Nick en Simon maar niks..
Jij hebt een goede smaak
Scum schreef:Ik snap daar niks van. Als ik die muziek hoor gaan mijn handen ook spontaan de lucht in... om ze dan tegen mijn oren aan te houden
Maar ieder het zijne
SGWOllie schreef:Ik moet eerlijk toegeven dat na een paar biertjes mijn armen ook wel eens een andere muzieksmaak blijken te hebben dan ik...![]()
MJ: Spannend, je eerste springles weer! Leuk dat je zus fijn les gehad heeft!
miss_jumpy schreef:Maar bijv. vorige week kwamen er ineens 2 nieuwe (met een Z-springpaard en een EK-springpony) en die durfden niet over een kruisDan doe je dus niet echt veel in een uur. Dus ik heb veel zin in priveles
SGWOllie schreef:Hoe krijg je ze gevonden.....
miss_jumpy schreef:Het is mijn eerste prive-springles. Heb wel 1x in de week clubspringles. Maar bijv. vorige week kwamen er ineens 2 nieuwe (met een Z-springpaard en een EK-springpony) en die durfden niet over een kruisDan doe je dus niet echt veel in een uur. Dus ik heb veel zin in priveles