Ze stopte voor da stom boompje voor afsprong of wast nog andere sprong?
Edit: andere sprong dus!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ze was echt weer lelijk aan het doen he, Varekaj en ik stonden idd van aan het water te kijken, we wilden je graag aan het water aanmoedigen...
1e plek in dressuur, voelde ook gewoon goed aan ondanks de slechte ondergrond maar ze was ontspannen en mooi los door haar lijf. Vooral in de galoptour heb ik veel 8'en gekregen. Jumping was uitgelopen, denk half uur wachten? Hier werd ze behoorlijk heet van, wat ik eigenlijk niet gewend ben van haar dus was beetje zoeken, 1 balk en 2 sec buiten tijd. Wel een moeilijk parcours vond ik, alles heel kort op elkaar volgend en 7 van de 9 sprongen op rechterhand... Daarna foutloze cross met een TOP gevoel, ze trok er echt aan maar luisterde toch goed, 12 sec buiten tijd maar het kon voor mij niet sneller op een veilige manier... Veel bochten op een vettige ondergrond. Dit bleek dus goed voor mijn 1e plek. In de camion naar huis heel alleen toch even emo momentje
. Mijn jumping voelde ook echt super en voor de eerste keer geen balkje in de M!
! Z blij voor u
! Kan ik goed begrijpen dat het emo momentje was!
. Maar nie morgen
. Jammer je was thans zo goed begonnen aan het seizoen!
.

. En dat was 10 min voor de pony's startten. En die man naar Guido, zo is da wel nagemeten? En Guido wist da nie maar zei, zoals de cross nu staat, staat ze klaar voor de B normaal, alles is goedgekeurd... Maar die mannen hadden da wss nie door dat da voor de B stond. Dus die man is dan toch nog iemand anders gaan zoeken en uiteindelijk hebben ze er nog twee planken van tussengehaald, net op tijd voor de pony's. Tgingen daar anders schone stukken geweest zijn op die hindernis
.
) en zeker ook voor de 60 en 80. Tzit zo beetje van alles tussen. Jammer da de dressuur daar altijd zo mottig is. Kheb gewoon vijzen moeten indraaien voor in die klei te gaan rijden. En de parking. Ik had mega Chance, ik mocht op het weilandje staan. Ik kwam goe, gps zei nog 1,1 km en ze stonden al tot daar geparkeerd. Ik dacht Wtf?
. Maar ik mocht door rijden
.
??
en vorig jaar ook paar keer gevallen in de cross :/. Hoe kommet da ze gevallen is nu?
mss ontmoeten we elkaar daar dan eens

als de bodem slecht ligt dan ga ik niet starten met Ferro. Dan zal ik moeten hopen dat 20punten voldoende zijn voor een selectie nationaal kampioenschap