oooh..dat is echt een aparte foto!!! je wilt uiteraard niet dat ze dat doen, maar om daar dan zo'n foto van te hebben...mag het misschien niet zeggen, maar ik vind hem gaaf
PrietPraat
Geplaatst: 10-04-16 21:29
Ja andere afsprong. Deze was ne anderen opdezelfde Bergje waar da ik dan af ben gegaan. Ze heeft uiteindelijk wel de andere gedaan, maarja...
PrietPraat
Geplaatst: 10-04-16 21:32
Madelene, ik heb al een hele collectie van zo en foto's ....
Proficiat met jouw resultaat! 12 na dressuur is zo slecht nog niet ! Ik kon ook weer nie klagen van mn dressuur, stond derde, maarja wat zijn we daar mee ...
Anoniem
Geplaatst: 10-04-16 21:45
Wij stonden aan de waterbak na de grachten toen je gestart bent PP. Hebben van ver de kuren van Canch gezien, zo stom zeg! Ze leek idd goed vertrokken.
Winner winner chicken dinner! Verslagje ben ik benieuwd naar!
Antonius
Geplaatst: 10-04-16 22:18
Yup yup ik meld me
Eerst en vooral PP: als ik die foto zie met canch haar uitdrukking... Bitch ze was echt weer lelijk aan het doen he, Varekaj en ik stonden idd van aan het water te kijken, we wilden je graag aan het water aanmoedigen...
Madelene: proficiat met je 4e plek!
Florence: nogmaals proficiat met de overwinning!
Mijn resultaat is ook meer dan goed te noemen 1e plek in dressuur, voelde ook gewoon goed aan ondanks de slechte ondergrond maar ze was ontspannen en mooi los door haar lijf. Vooral in de galoptour heb ik veel 8'en gekregen. Jumping was uitgelopen, denk half uur wachten? Hier werd ze behoorlijk heet van, wat ik eigenlijk niet gewend ben van haar dus was beetje zoeken, 1 balk en 2 sec buiten tijd. Wel een moeilijk parcours vond ik, alles heel kort op elkaar volgend en 7 van de 9 sprongen op rechterhand... Daarna foutloze cross met een TOP gevoel, ze trok er echt aan maar luisterde toch goed, 12 sec buiten tijd maar het kon voor mij niet sneller op een veilige manier... Veel bochten op een vettige ondergrond. Dit bleek dus goed voor mijn 1e plek. In de camion naar huis heel alleen toch even emo momentje
Titanic: ik was nr 212, foto's worden zeer gewaardeerd
Winnie: Wat is er met jou gebeurd? Iets fout gegaan in de cross?
winnie10
Geplaatst: 10-04-16 22:37
@antonius: ik ben uitgesloten op nr 6 de trakhener. Door mijn val vorige week bleef die put in mijn hoofd spoken. Aruba kijkt naar niets maar als ze ergens een rare stoot uithaald raakt ze snel vertrouwen kwijt. Ik dus ook :p. Morgen ga ik trakheners gaan springen en ik moet zelfzekerder zijn! Ze pakte echt nie aan op die trakhener waardoor ik geen zeker gevoel had en dus ik niet durfde te rijden. Op zo'n moment moet ik echt duller kunnen reageren. Dus 3 weigeringen maar die hindernisrechter zei maar niets dus na 4de keer heb ik haar erover gekregen. Maar dan gestopt.
Ik ben zeer tevreden van mijn dressuur! Een 6de plaats . Mijn jumping voelde ook echt super en voor de eerste keer geen balkje in de M!
Een dikke dikke proficiat Antonius ! Z blij voor u ! Kan ik goed begrijpen dat het emo momentje was!
Ai Winnie :/ ik ga afsprongskes oefenen met sprongske voor . Maar nie morgen . Jammer je was thans zo goed begonnen aan het seizoen!
Ik vond die jumping heel raar! Zo rare lijnen. En die planten stonden daar ook heel in de weg .
winnie10
Geplaatst: 10-04-16 22:43
Echt geen idee wat die planten daar deden. Khad echt zin om er gewoon over te rijden ofso.
Anoniem
Geplaatst: 10-04-16 22:45
Antonius, ik zet morgen de filmpjes op Dropbox als ze gelukt zijn. Heb de start, de 2e gracht + waterbak en de aankomst. En uiteraard proficiat met de overwinning
De jumping, tjah. Was eigenlijk spiraalsgewijs van buiten naar binnen. De vertaling kwam omdat de ambulance weg was met iemand, en zonder ambulance op het terrein mochten ze niet voortdoen.
Ik ben verbrand in mijn gezicht, flink gesmeerd met aftersun daarnet. Veel gezien, weer dingen geleerd en oh wat kriebelde het toen ik de hindernissen van de occ60 zag. Dat had mijn aap eigenlijk zonder problemen gekund. Des te meer motivatie om te trainen deze zomer en proberen mee te doen met een paar vrije crossen!
Oei dan was het ernstig precies? In Tielt heeft de ambulance met mij gewacht aan de straat van het terrein tot dat er een andere kwam. Bij mij enkel de cross even stil gelegd.
Proficiat degene met topresultaat en voor de rest zal 't ook wel leerzaam geweest zijn!
Anoniem
Geplaatst: 10-04-16 22:54
Geen idee heb er niks van meegekregen eigenlijk. Giel stond ook op de startpistool maar is uiteindelijk niet geweest. Jammer, had die wel graag gezien eventueel.
Ik ga volgend weekend terug met de club en 1 ding weet ik al: botten aandoen ivm vettige bodem. En een mountainbike voorzien lijkt ook wel praktisch in de toekomst
PrietPraat
Geplaatst: 10-04-16 22:59
Oja en die hindernis 10 vr de B waar ik zo een schrik van had. Die stond smorgens nog altijd evenhoog, kzeg allez, da kan nu toch echt nie zijn :/. Maar er kwam net een groepje mensen van die hindernis gelopen en die waren er over bezig, die man had dat nagemeten en het was 115 hoog . En dat was 10 min voor de pony's startten. En die man naar Guido, zo is da wel nagemeten? En Guido wist da nie maar zei, zoals de cross nu staat, staat ze klaar voor de B normaal, alles is goedgekeurd... Maar die mannen hadden da wss nie door dat da voor de B stond. Dus die man is dan toch nog iemand anders gaan zoeken en uiteindelijk hebben ze er nog twee planken van tussengehaald, net op tijd voor de pony's. Tgingen daar anders schone stukken geweest zijn op die hindernis .
Ik vind Gavere wel een leuke cross opzich, ik vind alle hindernissen eerlijk (behalve dan die tien die eerst Stond voor u op te verongelukken ) en zeker ook voor de 60 en 80. Tzit zo beetje van alles tussen. Jammer da de dressuur daar altijd zo mottig is. Kheb gewoon vijzen moeten indraaien voor in die klei te gaan rijden. En de parking. Ik had mega Chance, ik mocht op het weilandje staan. Ik kwam goe, gps zei nog 1,1 km en ze stonden al tot daar geparkeerd. Ik dacht Wtf? . Maar ik mocht door rijden .
Anoniem
Geplaatst: 10-04-16 23:08
Toen ik aankwam iets voor 10 stonden ze tot op 2,2km volgens de gps. Mocht wel Door en stond ook op dat weitje. Voor lrv mag er niet op straat geparkeerd worden en er zijn traktoren voorzien om auto's en camions op de weides te slepen. De jeeps zouden het zelf moeten kunnen. Ik ga me wijselijk ergens op straat zetten denk ik
Proficiat allemaal! Ik ben de cross ook eens rond gegaan zag er inderdaad wel eerlijk uit. De afstand van de parking is elk jaar zo ver :-( ook de dressuur is daar altijd op een niet zo een goede bodem.
PP heb ik in de verte ook zien rijden maar zag je dan plots weg gaan bij de eerst but. :-(
Anders heb ik niemand gezien.
De cross werd stilgelegd Door een val van j.ulie vanweehaghe ze is in de j gevallen. Paard zou op haar voet gestaan hebben. Ik denk ergens rond het water. Maar dat ben ik nirt zeker. Ze mochten inderdaad niet verder zonder ambulance.
geen idee eigenlijk het was ook via via dat ik het gehoord heb en vaak word dan van een mug een olifant gemaakt maar ik denk ergens aan het water. maar kweet het niet zeker.
ik zal alvast mijn fototoestel klaar leggen mss ontmoeten we elkaar daar dan eens
CalvinenGino
Geplaatst: 11-04-16 08:37
Daaph en Florence en Madelen Proficiat
In nederland is ook altijd een ambulance aanwezig. Mocht iemand naar het ziekenhuis gebracht worden, komt er een 2e ambulance die ophalen, omdat zoals ook in belgie er altijd eentje aanwezig moet zijn.
Ik ben in Overpelt gestart. En was ook zeker niet ontevreden, voor de 3e keer Licht gestart. Dressuur was matig maar dat kwam vooral door de bodem, uiteindelijk 4e met 76,9% Cross was wel goed, hij was wat afgeleid door de omgeving maar heeft mij nergens laten zitten! Alle smalletjes goed aangepakt en hij was rustig bij de start. Mooi binnen de tijd ook. Springen is waar we hard aan werken, maar uiteindelijk met 1 balkje en wat tijdfouten zeker tevreden. Overal zeer zeker tevreden! Een mooie 5e plek
florence123
Geplaatst: 11-04-16 08:44
Proficiat antonius!!
Wat jammer PP en Winnie. Maar niet opgeven, het vertrouwen zal wel terug komen.
Lag de dressuur echt zo slecht? (Hebben jullie foto's?) Het gaat donderdag en vrijdag veel regenen als de bodem slecht ligt dan ga ik niet starten met Ferro. Dan zal ik moeten hopen dat 20punten voldoende zijn voor een selectie nationaal kampioenschap
@Calvinengino: proficiat! Was Overpelt niet vorig weekend?
Weten jullie trouwens welke trakhener er in staat voor de B in Gavere? Normaal is het een vrij grote met een berg voor waarbij je kan kiezen om hem scheef aan te rijden of over de berg te galloperen. Het alternatief is een kleine trakhener van de andere kant.
Antonius
Geplaatst: 11-04-16 10:21
Proficiat Calvinengino! 5e plek voor pas een 3e keer L is zeer goed!!
Winnie: waar ga je trainen? Weer even rustig vertrouwen op punt zetten, is niet abnormaal hé na een mindere cross.
Er zijn er gisteren trouwens veel niet gestart in M, weet eigenlijk niet waarom?
Ik wil ook graag naar Marchin, moet alleen nog bekijken of mijn dochter kan opgevangen worden op vrijdag want ik wil op vrijdag vertrekken, maar mijn man werkt nog tot 's avonds...
Florence: was een afgereden patattenveld waar het veel op had geregend, was kleigrond geworden. Als het de komende week droog blijft, zal dat goed liggen... Ik zou het nu wel niet laten om dan niet te starten? Is toch 'maar' dressuur? Cross zelf vond ik ça va qua grond, enkele vettige plaatsen, zeker in de bochten, maar met beetje verstandig rijden was dat geen probleem.