Dank voor de reminder, omdat de start van het seizoen nu iets anders is dan gepland wilde mijn man Heerjansdam graag rijden omdat dit een fijne binnenkomer is. Maar ik belde hem net even om te checken en hij had zich nog niet opgegeven. Hopelijk nog op tijd zo meteen.
Van het weekend gaan we kijken of Chaplin weer goed loopt. Hij heeft iig praatjes zat het is meer een soort snelwandelen in plaats van stappen wat we doen. Zeker de eerste 5 minuten
Ik heb Maarsbergen maar geannuleerd, ga ergens rond die datum wel trainen bij Rob en dan eind april een oefencross, Renswoude of Vorden. In mei Snorrewind en Kronenberg, Ede in juni en dan zien we wel verder..
Mag ik mij hier ook melden? Wil dit jaar dan eindelijk wat fanatieker gaan crossen met mijn 17 jarige Ierse ruin Ben het ook aan het oppakken met mijn 7 jarige maar die is nog heel erg onbehouwen dus die mag nog niet mee op wedstrijd
Ik heb gisteren zelf geoefend in Ermelo in de grote zandpiste stond het vol met hindernissen. Gaudi was voor de verandering heel relaxt daar en heb fijn geoefend op rust en controle. Hopelijk onthoud hij dat dat is hoe het moet!
Eerste crosstraining hier zonder problemen verlopen. Kon haar weer ouderwets voor elke hindernis neerzetten en ze sprong. Hindernissen waren alleen te laag gebouwd volgens mevrouw. Daardoor was meekomen niet altijd even gemakkelijk.
paljaslaura
Geplaatst: 01-04-18 10:16
Ik heb mij ingeschreven voor Leidschendam! Gaan er vast nog wel meer heen
Nee staat niet op de planning. Ja heb m vorig jaar gereden, toen was dat het nk. Volgens mij heb ik dit jaar wel een vakantie geplant in het hoogseizoen voor mij en paard haha
xsensibel
Geplaatst: 01-04-18 21:52
Dametje ging heel fijn weer vandaag. Ik reed met iets meer zekerheid en dan springt ze eigenlijk alles waar ik dr voor zet.
En dan zeggen ze dat dressuurpaarden niet kunnen springen
Hoi mag ik mij hier ook melden! Ik ben Evelyn Ik ben een echte amateur want ik cross alleen de oefencross bij John Maarse, de indoor derby bij hun en normaal alleen Amsterdamse bos maar die sloeg ik dit jaar zelfs over. Zojuist ingeschreven voor Sgw Vinkega!
Ik heb een 11 jarige ruin en we zijn B met 2 winst Verder springen we L en loopt hij momenteel M1 dressuur
Ik heb toch hulsberg opgegeven. Nog evem afwachten of ik daadwerkelijk ga rijden. Zelfde voor kronenberg straks.
Vinkega niet opgegeven. Geloof dat mijn ouders dan weg zijn en ik moet flink snel mn BE gaan halen. Maar dan nog zonder mn ouders.. Zou ik nog raar vinden Vlietlanden hier niet op de planning. Juni eigenlijk beetje vakantie maand, training denk ik voor renswoude
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 03-04-18 10:50
Wij geven nog even niks op. Eerst paard goed hebben.
Hanneke184
Geplaatst: 03-04-18 11:28
Afgelopen weekend Staphorst gereden, vanmorgen Vinkega opgegeven. Leuk Elke, wordt dat de eerste weer voor jullie?
Een vraag, ik wil graag een helmcam kopen. Wat raden jullie aan en/of af en waarom?