Merel staat er goed voor, Vief! Knap hoor, want het is volgens mij alles behalve een makkelijk paard Buurmeisje kwam net aluminiumfolie lenen om het haar van haar zusje te verven
Sannnn
Geplaatst: 07-06-12 20:50
Dat is idd goed geslaagd Lau! Wel lekker ff. Het is beide Mo en Lau, voor mezelf en ik word interessanter. Maar ik ga dan gericht op de sportfysiotherapie, dus dan is het al anders als algemeen. Ook weet ik niet of ik het tot m'n 65e vol hou met m'n pols. Maja, kan natuurlijk altijd wat gebeuren. Goed gedaan van Merel, vooral na alles wat er gebeurd is.
Gaan er nog veel zaterdag naar Renswoude cross kijken?
mistid
Geplaatst: 07-06-12 20:52
muts_marijke schreef:
@ Mirthe wat een leuke dag... ik hoop dat ze allemaal slagen
Das mislukt! Degene die mij lesgaf is gezakt ( ) met dressuur vroeg ik me al af "wat is die in godsnaam allemaal aan het doen?" en met springen helemaal. Drafbalk op 3 meter voor een inuitje (ook op 3), en dan zeggen dat alles krap staat . Fijn voor een paard die nog nooit ohz heeft gesprongen, maar gelukkig kon ik hem er redelijk doorheen loodsen, krijg ik haar weer op m'n dak dat ik rechtuit moet rijden. Mens, ik ben allang blij dat ik + paard heelhuids door je belachelijke lijntje kwamen. Dat was dus een beetje jammer. Ze is ook zowel tijdens dressuur als springen afgekapt. Meisje met wie ik mee was naar de opleiding is gezakt, ze kreeg haar behandeling niet af binnen de tijd, je moet de rest dan zo belachelijk goed hebben gedaan wil je slagen. Helaas! Meisje die mij heeft gedaan weet ik de uitslag nog niet van. Was wel superleuk en heerlijk chill! Kreeg ook massage en masker enzo!
Geert is alweer veel te druk bezig, misschien helpen tyrips wel Marijke! Margreet plaatst mooie foto's van jong spul! Lau heeft gruwelijk geshopt
Sim
Geplaatst: 07-06-12 20:52
Sannnn schreef:
Gaan er nog veel zaterdag naar Renswoude cross kijken?
Dat vroeg ik van de week ook al, maar niet veel die reageren/gaan.
Drukke dag hier gehad dus eerst maar eens op mijn gemak bijlezen.
Scheelt idd niet veel. Ik dacht dat RW veeel verder was maar MB is voor mij makkelijker om er te komen. Het ligt eraan of ik op de kring een parcoursje kan springen want anders doe ik dat ipv MB.
Sorry dames, heb meegelezen maar een rotdag gehad. Heel naar om de school zo vernield te zien. We hadden toetsdag, nou..ga er maar zitten tussen alle politie. Rond half 6 naar huis, condoleren. De buurman van mijn vriend heeft zelfmoord gepleegd. Onbegrijpelijk, vorige week was hij nog op bezoek. Hij kon er niet mee leven dat zijn vrouw niet samen verder wilde. Echt erg om zijn 11 jarige zoon zo te zien, zijn klasgenootjes kwamen ook allemaal condoleren.
MB ben ik hindernisjury. Aanstaande zaterdag kan ik niet! Na dit topic ([BEU] [FOTO] IJsland, 1400km liften!) heb ik al weer zin in mijn volgende vakantie!
Jeetje Danielle, dat is echt een kl0tendag! Sterkte
Ik wil eigenlijk nog met een vriendinnetje op stap, maar aan de andere kant heb ik niet zoveel trek (en geen geld). Weet zeker dat als ik er ben het hartstikke gezellig is, maar zit nog even in dubio. Moet ook alweer bobben want stel je voor dat vriendin dat gaat doen... Lastig!
Ze heeft geen auto, alleen een scooter. Maakt het iets begrijpelijker. Ze heeft 2 keer gebobt. Dat van mij is niet meer op 2 handen te tellen. Wordt er zo af en toe een beetje simpel van. Weet ook niet of ik wel weg mag van pap & mam eigenlijk, want die zijn niet thuis. Eerst maar ff broodje maken en kijken of kleine zusje weer thuis is want die ging met een kwaaie kop naar de buren.
Ik zou ook thuis blijven maar ik ben dan ook niet zo'n "stapper" Noor fijn! Mo ik snap wel dat je nu extra zin hebt in je reis naar IJsland, wat ontzettend gaaf!
Dan vraagt ze toch een keer haar ouders? Vroeger haalde mijn paps ook mijn vriendin en mijzelf op na het uitgaan Sannn, Je hebt PB Noor, Fijn dat de les zo goed ging! Instructrice bevalt dus nogsteeds op clubles?