[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:51

en ik heb Dienke nog niet eens gefeliciteerd :oo

Scum, long time no see!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:53

Noor± Ja zat net met afschuw te kijken!!

Ik ga een partytent halwn voor in Brugge en daarna door naar Rotterdam. Lekker avondje bios <3

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:55

Vief, Poetsen voor je werk of poetsen in je eigen huis?
Lielle, Lekker zo'n lang weekend :)
Tientjeh, Er staat mij iets bij van 3cm hoge bontjes die wel zijn toegestaan. Weet wel dat er hier in de regio wat spooky paarden rondlopen met mega bontjes op de bakstukken.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:55

Amen Vief!
Ik heb ook al vaker geroepen dat we toch geen mietjes zijn en gewoon moeten kunnen zeggen wat we vinden? Ik heb er zo'n hekel aan om iemand veren in de reet te steken terwijl je eigenlijk heel iets anders denkt. Kom op mensen, we leven in een land van vrije meningsuiting. Zulke dingen moeten kunnen worden gezegd. Zeker onder elkaar. Het is toch niet bedoeld om iemand af te zeiken. Waarheid is soms hard. :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:56

ik dacht aan poetsen van Wol en GG :))

veel plezier lau :j

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:05

Ik vind ook dat je moet zeggen wat je wil. En volgens mij is er niks gezegd waardoor er mensen zouden we willen uit dit topic. Ik vind toch wel vaak dat wanneer iets geschreven wordt het heel anders opgevat kan worden dan wanneer precies hetzelfde in een gewoon gesprek wordt gezegd.

Jantine die bontjes aan de bakstukken zie je ook wel eens net achter de oren, werken dan hetzelfde als oogkleppen bij karre paarden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:08

Dat is ook zeker het geval Billy. Ik probeer mijn commentaar dan ook altijd zo duidelijk mogelijk neer te zetten, maar dan nog kun je het nooit zo overbrengen als in irl.
Je eerste zin (laatste stukje) is mij niet helemaal duidelijk. Wat wil je daar precies zeggen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:14

Billy, dan snap ik jouw eerdere opmerking niet?

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:16

Hilde, mooie foto's van Uk!
Margriet dat wordt al een heel mooi huis. :j
Texelse wat een frustratie. :(:) Onze huisarts is ook waardeloos.
Jantine: Als het niet mag, zou een flinke hoeveelheid vaseline niet helpen? Of je haalt evt. bontjes met klitteband, rij je daarmee in, en in de ring doe je ze af? Lastig zeg dat het net nu is!
Misschien is dit ook geen 'slimme discussie'. Corien geeft al aan dat ze vermoeid is, en vaak vat je opmerkingen dan al negatiever op.

Heb toch maar dressuur gereden, de donkere wolken beloofden niet veel goeds voor een buitenrit.
Perfect liep erg fijn, is toch wel heel handig als je zo weer weg kan rijden na 1 week rust.
Veel geoefend met de contra galop, en ze heeft het niet 1 keer fout gedaan. Blijft wel een lastige oefening voor haar, gezien ze zo makkelijk wissels springt.
En het halthouden gaat steeds iets beter. Ze draait altijd de kont weg, en hoofd in de lucht. Nu is het 1 van beide, dat is al een stap vooruit dacht ik zo.
Dus nu staat ze scheef nageeflijk, of recht met hoofd in de lucht. :')

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 15:24

Poetsen van iemand anders huis :))

Ga ik nog 1 ding zeggen en dan hou ik er mee op :+ Vind het namelijk ook jammer dat als er een discussie is mensen gelijk bang zijn voor de 'lieve vrede' waardoor een fatsoenlijke en leuke uitkomst van een discussie vaak niet mogelijk is.. Bedoel absoluut niet dat er een winnaar uit een discussie naar voren moet komen, maar door gelijk de boel te sussen loopt de frustratie volgens mij alleen maar meer op :)

Jij verwoord het helemaal mooi Sim :D

Edit: mijn telefoon is hier te traag voor..

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:06

San en Lielle veel plezier met trainen
Lau jammer dat Het niet fit is
Fijn dat het probleem is opgelost San
Mooie foto's Hilde
Noor gaat jer pesten met een dressuurles :+
Fijn Danielle dat je lekker gedressuurd hebt

Ik wacht even tot het droog is en dan mag ik er nog 1 gaan slingeren. Ferrose was vandaag door de hormonen nog steeds behoorlijk geflipt maar ik kon er vandaag toch meer wat ik wilde ipv wat zij wilde uit krijgen :Y) . Proeven begint ze nu behoorlijk te kennen dus die kan ik voorlopig links laten liggen want ze zit nu systematisch de keertwending op de plaats waar deze in de proef zit te verzieken door hem gewoon niet in te zetten :=

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:13

goeiesmiddags... 1,5 uur later als gepland terug uit Dronten... wat een spektakel gehad!!! (foto-dag veulenveiling)

ik zie dat de man in het topic gemist is, typische bokt/vrouwenonduidelijkheid :P
even snel bijgelezen, maar ik sluit me even aan bij de terugkoppeling van joki..., beetje gaar nu en nog lange avond voor de boeg (verjaardag Dienke!!!!)

maar het spektakel:
rond 8 uur begonnen met vlechten, tot 9 uur, koffie gedronken en half 10 weg, draaiden even later de snelweg op, opeens geklapper en rook... auto's toeteren en seinen (gelijk) klapband rechtsvoor aan de trailer..., gelijk vluchtstrook op, alarmlichten aan en met 20 per uur 500 meter verder de parking op, kwartier later band vervangen en weer verder... dan denk je pfuuuuwww... ging goed...

nog geen 10 km verderop.... weer een klapband!!!! nu linksachter, boel geslinger.. kon de auto nauwelijks recht houden, weer met alarmlichten naar de zijkant, net naast de invoegstrook van de snelweg,... ook geen reserveband meer... en toen....

Ik denken, wist dat in Bathmen ontzettend aardige mensen wonen, dus gelijk in mijn mobiel: 'vio (ex schoonzusje van billy1)' en 15 minuten later stond vio met een andere trailer op de carpool plek waar ik ondertussen achterwaarts via de vluchtstrook naast de invoegstrook was heen gereden (400 meter achteruit met 1 lekker band aan de trailer....), spul omgewisseld en toen alsnog naar dronten....... veulen liep wel extra!!!!, maar had het zweet op de rug staan, zeker die 2de keer..

gelukkig allemaal goed gekomen en geen echte ongelukken!!!

en ontzettend blij met mensen die zo ontzettend behulpzaam zijn!!! top!!!!

hebben geen idee hoe het kan met die banden, trailer was niet de allernieuwste meer, maar 2 klapbanden rechtsvoor en linksachter binnen 10 km... dat is wel heel bijzonder....

was overigens met auto/paard van de buurman....(78 en stokdoof, vandaar dat ik met hem meega/rij)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:17

Zo jeroen dat is nog eens een dag zeg! :oo
Toch nog geluk gehad, ondanks alles. :j

Kan je in diepenheim ook een rondje BB doen?
Had marijke al een pb gestuurd, maar was even in de war..jullie gingen toch over die cross?

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:21

hahaha, er gaat wel een marijke over de cross in Diepenheim, maar niet de marijke hier uit het topic :P die hoort bij Neede (de bollert) :P

nee, wij hebben geen BB cross, wel oefencross nog op 3 september ....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:22

Oei Jeroen, klapband met de trailer is helemaaaaaal niet leuk! Spreek sinds vorige week uit ervaring, gelukkig was bij ons de trailer leeg. 400 m. achteruit over de vluchtstrook met de trailer, met die klapband, vind ik ook een huzarenstukje!! Complimenten!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:24

Oke! :j
3 September kan ik niet, dus vandaar. Mijn planning loopt zoals altijd weer helemaal mis, nou twijfel ik of we de B dan al wel kunnen.

Bij ons is de trailer er al eens af geschoten, met paard en al er in.
Gelukkig niet ver van huis af.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:40

Jeetje Jeroen wat een verhaal! Fijn dat Vio je zo snel een andere trailer kon brengen!!

Over de discussie die geen discussie is, sluit ik me bij Vief aan, ik kan het ook niet meer volgen op mn mobiel.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 16:41

Jemig Jeroen dan ben je blij dat je nog niet helemaal op de snelweg zit!
Dienke gefeliciteerd!! Hoop dat je een leuke dag hebt.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:17

ik zie dat de man in het topic gemist is, typische bokt/vrouwenonduidelijkheid :P

Echte een mannenopmerking :P

@ Dienke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@ Lautje en Hilde gave foto's
@ weule jeetje wat een avontuur :o

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:23

caro29 schreef:

Echte een mannenopmerking :P

@ Dienke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@ Lautje en Hilde gave foto's
@ weule jeetje wat een avontuur :o

:+ die was dan ook weer voorspelbaar :P

jah, 't was niet grappig, met die eerste klapband reed ik ongeveer 70 (net ingevoegd), met de 2de tussen de 85 en 90, want toen zat ik alweer 10 km op de snelweg) dus toen was het best wel kantje boord... (slingeren!!!)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:43

:wave:

Jeroen: Jeetje dat is wel een avontuur zeg!
Dienke: Gefeliciteerd!
Laura/Evelien: Gave foto's van Nokere!
Corien: Heb jij ook foto's van Nokere?
Hilde: Ook hele mooie foto's

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:45

Wat schrikken Jeroen! Bah.. Wel lief dat Violetta je kwam redden :D

Ik ga maar eens een vriendinnetje oppikken en 'eten en zuipen met de studentassisenten' aldus de titel van mijn uitnodigingsmailtje :D

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 17:59

Yeah krijg net te horen dat mijn 40m heg er donderdag uitgaat en als het goed is wordt zondag mijn schutting geplaatst. Na 2,5 jaar ergenis eindelijk. Dan alleen nog gras erin! Ik ben blij :D

@ Vief have fun!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:02

Nu je het over de tuin hebt... Die van ons ziet er niet uit. _O-
Wij hebben een automatische grasmaaier, maar ik had het stroom er af gezet. Pas na de vakantie gemerkt natuurlijk, opnieuw ingesteld...Vrouwen en techniek...iets verkeerd gedaan, nou heeft hij heel veel stukken over geslagen.
Dus we hebben een mooi grasveld met allemaal lange en korte grassprieten, en van die mooie banen erdoor. :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:02

Dat heeft best lang geduurd Caro.

Het begint hier lekker te ruiken; mijn bloemkoolschotel zit in de oven. :9