Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
..... Ziet er naar uit. Simmie schreef:Ik vind het ook heel moeilijk om te zien waarom het nou mis gaat. Lijkt wel of het paard heel kort achter de hindernis landt en het gewicht van zijn achterhand te veel doorkomt waardoor ie over de kop slaat.

Was wel grappig, hij woont in eenzelfde soort huis als wat wij graag willen kopen, mochten we even achter hem aan rijden om binnen te kijken. GROOT!
brrrrrrrrrr. Wat een wonder dat hij er nog zo vanaf is gekomen.
Maar jij kent hem het beste en moet dus ook beslissen waar je je goed bij voelt!
Ga 28 juni met Jipje weer een weekje naar de zomerinstructieweken en wil hem dan niet van te voren meenemen naar zo'n wedstrijd, moet dus maar even kijken of ik een ander paard mee kan nemen...
.
.
, in El was ik wel fanatiek op de grote open stukken en toen zaten we redelijk ver onder de tijd, maar het was toch echt Bam die zelf aangaf harder te willen.Dus ik luister in Castenray gewoon naar wat mijn paard aangeeft
.
), gisteren liep hij al aardig, vandaag liep hij al lekker opgericht en heb ik ook wat contragalop en keertwendingen meegepakt.
.
.
ga je dan niet tussen door een dressuur wedstrijd rijden?
gelukkig ben ik morgen vrij
Je hoort idd altijd dat dat superveel pijn doet!

Hopelijk geneest de wond goed!Snoekiej schreef:Dat filmpje van Oliver Townsend is idd echt heftig. Ik schrok er van! Het lijkt wel of de voorbenen tegen de hindernis aanslaat, en dat ze daardoor over de kop gaan. Simmie, jouw val in de Vlietlanden ging ook ongeveer zo. Alleen dan wat voorwaartser zegmaar. Ik kan het me helaas nog goed herinneren.
). Ik hoop dat het gaat lukken, we laten het alleen doorgaan als de schuur erbij betrokken kan worden! Komende week zal dat wel duidelijk worden denk ik.
Die val van Oliver Townsed ziet er inderdaad ook erg heftig uit!
.. Niet echt een pretje dus.
.