Ik ga zo voor het eerst rijden op mijn 4- jarige Rhodium

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:PB, dat klopte toen nog. Inmiddels kan dat ook niet meer, wat dus de vreemde situatie oplevert dat iemand die Z gecrosst heeft bij de pony's eerst een wp in het springen moet halen met een paard, terwijl als je Z gesprongen hebt bij de pony's (enb dus mag kiezen tussen B of L springen bij de paarden) je wel rechtstreeks mag gaan crossen zonder dat wp met springen te halen.
Gomir, klopt idd. Ik mag het ook (op zowel mijn spring als mijn sgw klassering), was met Vos iig wel handig.
Lielle schreef:/add, je mag niet kiezen tussen B of L springen als je Z bij de pony's bent geweest, dus het is toch iets minder krom dan ik dacht.
rowo schreef:Volgens mij mag je geen B meer rijden als je Z met punten met 2 paarden bent geweest en k weet niet zeker of de pony's daar wel bij mee worden gerekend.
SGWuppie schreef:Ah oke, ik hou die regels niet meer zo bij
edit: nu herinner ik het me weer....ik was M pony's en vond dat dus L paarden en daarom ben ik gelijk gestart. Nog een discussie met Gert Naber over gehad, want die vond dat het niet kon, terwijl het volgens de reglementen toen nog wel zo was.