[SGW] [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BuenaVista

Re: [HK]Cross met ons mee, Holladiejee (DEEL7)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:26

ik ben ready, moet alleen zo ff de rijbroek etc bij mekaar pakken en alvast dat allemaal klaar leggen. Auto is ingepakt. Paard gewassen. Vlechten doe ik morgen ochtend.. Denk dat ik zo maar is ga slapen.. welterusten iedereen Doei!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:31

Weltruste BV! Zie je morgen vast nog wel!
Ik heb net ook de laatste spulletjes gepoets. Lipso nog gereden en hem ook weer gewassen op stal gezet. Toen ik aankwam keek hij me echt aan met een gezicht als een oorworm en toen ik hem opgezadeld had bleef hij gewoon stokstijf stilstaan Rolleyes Met rijden ging hij na zo'n 10 minuutjes gelukkig wel lekker lopen. En met wassen enzo was hij ook weer lief en vrolijk. Gelukkig maar Knipoog

Hilde: Leuk verslag en leuke aanwinsten *LOL*
Loes: Lekker gewinkeld dus Haha!
Psst: Jammer van je balkjes Ach gut

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:33

We moeten bijna tegelijk dressuren Vief, dus komen we mekaar vast wel tegen... Tot morgen !!!!! Haha!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:35

Tot morgen, ik ga ook lekker slapen Ja

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:47

miss_jumpy schreef:
psst schreef:
Oja M_J ga je vlg week nog springen in Wassenaar?

waarschijnlijk toch niet...
Ik wilde vandaag les maar mijn instructeur kon niet. Volgende week wel, en ik ga dan liever weer eens bij hem lessen denk ik, is al (te) lang geleden.

Jammer van je ballken. Als ik het kan combineren kom ik misschien wel even kijken volgende week!

Ach het was de eerste keer en ik heb helemaal nog geen les gehad! Heb alleen maar een enkel sprongetje zo af en toe geoefend.

Kan ik niet een keer bij jou daar komen lessen of mag dat niet?
Er zijn wel verschillende instructeurs bij mij op stal maar allemaal dressuur gericht.

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 22:56

Succces morgen allemaal Haha!

ik ga ook lekker slapen, welterusten Dromen

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 23:13

Ik duik er ook in.

Succes wedstrijdgangers!

Dromen

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 00:28

Loes_Joery schreef:
Vanmiddag nog even over de braderie van de aarbeidenfeesten gelopen, Wollie nog gezien (in paardrij kleren Tong uitsteken) maar ze zag me niet..

Ben nog aan het bijlezen maar hier moest ik toch echt even op reageren.... Ik heb je idd niet gezien en ik heb zelf ook geprobeerd om niet gezien te worden Bloos . Ik moest even snel iets halen bij de Bruna en was de aardbeienfeesten even vergeten... Frusty . Loop je daar, in je "ik heb net mijn stal uitgemest" - kleren tussen al die schone mensen.... Nagelbijten / Gniffelen
IK HEB OOK NIEMAND HOREN ROEPEN LOES!!! Haha! Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 00:33

http://www.mijnalbum.nl/Foto=8RE4RCYO

Hilde, deze had je eigenlijk mee naar huis moeten nemen..... Huilen van het lachen

Ik ga toch maar eens slapen, morgen Ultra's eerste wedstrijd! Iedereen die ook gaat heel veel succes! Doei!

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 07:15

Ik ben alweer wakker.. Remember net gevlochten... Zo ff de auto voor de trailer zetten en om 8uur laad ik m in en dan gaat het gebeuren Haha!. Fijne dag iedereen!!! Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 07:23

Ik is ook wakker.... Zo even omkleden en dan de boel inpakken en wegwezen.... Een klein probleempje, Frank is nog niet thuis... Nagelbijten / Gniffelen

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 07:33

Goeiemorgen!

Wedstrijdgangers: Veel succes vandaag!

Anthea: Het is ook wat met die dressuur jury's, maar gelukkig je andere proef nog wel een winstpunt en je had tenminste wel een goed gevoel erbij en dat is ook wel heel fijn.

Psst: Jammer van je balken, maar zo voor de eerste keer weer mag je niet klagen dan toch???

Ik ga zo ook even met een vriendin mee op concours, ze moet dressuur rijden dus ga haar maar even helpen. Dus even de paardjes naar buiten gooien en dan ook maar weer op pad.

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 08:10

Goeiemorgen Doei!

Tss, ik had nog snel na vrijdag mijn witte rijbroek gewassen. Ik zei nog zo tegen mijn moeder dat ze hem vannacht niet buiten moest hangen, maar gewoon ergens binnen. Wat doet ze; ze hangt hem met dit weer buiten Boos! Alles is dus weer drijfnat, dus ik heb het snel in de droger gestopt, ik hoop dat mijn zitte zitvlak het overleeft Nagelbijten / Gniffelen

Iedereen veel succes vandaag! Ik ga Fred nu vlechten Doei, doei

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 09:27

SGWOllie schreef:
Ik is ook wakker.... Zo even omkleden en dan de boel inpakken en wegwezen.... Een klein probleempje, Frank is nog niet thuis... Nagelbijten / Gniffelen

Ai, die heeft z'n aardbeien ws nog niet op. Clown

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:52

Goedemorgen Lachen

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 10:57

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:08

Goeiemorgen!

Gisteren wedstrijd gehad, en ja hoor, ik moest in de stromende regen! Boos! Madine over de zeik toen er paraplu's opgestoken werden dus de eerste paar hindernissen kon ik er weinig aan rijden, gevolg: al 3 balken binnen. Verder liep het parcours wel goed gelukkig maar ik baal er wel van. Het 2e parcours precies hetzelfde, ze komt goed bij de hindernis maar zit gewoon niet op te letten en gooit er ook weer 3 balken af.
Nouja, hopelijk is het de volgende keer mooier weer Tong uitsteken

Ik ga vanavond op zeilkamp!! Ik hoop echt dat het mooi weer blijft deze week en dat we niet in noodweer terecht komen Nagelbijten / Gniffelen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:35

Goeiemorgen Doei!

Alles ff bij gelezen maar heb weinig onthouden. Wel las ik dat er een aantal op concours moest: SUCCES!!!!

Ik voel me klote na het concours van gister. Begin het plezier er soms wat in te verliezen.
Eerst Uvanta.. Eindelijk was ze vanaf begin af aan relax. Daarmee waren we al erg blij. In het parcour voor hindernis 1 werd ze wat gespannen maar na hindernis 1 was dat ook wel weg. De lijn naar hindernis 3 was echt haaks en net uit de wending gebouwd. Ze was overkruist en k kreeg haar niet terug. Ik moest dus doorrijden, viel ze me net voor de hindernis in draf en toen sloeg ze af. En dat nog wel op de gesponsorde hindernis van... MIJN VADER *LOL* Verder sprong ze fijn, veeeel beter als de vorige keer. Ik was over Uvanta dus erg tevreden, ze gaat vooruit.
Maar toen Calypso Boos! De L stond HOOOG en zoo technisch. Echt een dik M parcour. Mooie voorbereiding dus voor de M. Hij liep fijn in het parcour. Tot lijntje 5ab - 6. Was 23 meter en iedereen moest rijdne om het te halen. Ik dacht; ik dus ook. Helaas niet dus. K kwam wat te kort en een balk. Op hindernis 10 liet ie ook nog eens zijn been hangen. Dus 2 balken. Ik op naar 2 fasen. Maar daar heeft ie me gigantisch laten zitten. Balk op 1 en op 6 en ook nog stil moeten trekken.

Naja ik ga volgende week wel weer op concours, maar steeds deze uitslagen zijn niet stimuleren

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 11:59

Andrea: dat is balen, volgende keer beter Lachen
Rowo: Fijn dat het met uvanta nog wel ging, maar jammer van Calypso.. Volgende keer ook gewoon weer beter Lachen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:35

Wollie, hoe ging Ultra?

Ik moet nu naar gaan tennissen Haha! Benieuwd wat ik ervan bak.
Ik heb wel erorme spierpijn in mijn rug van gisteren. Volgens mij omdat Online enorm aan het hangen was op de teugels.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 12:44

Hilde; Wat een leuk verslagje! Mooie kleren heb je gekocht Lachen
Rowo: balen van Calypso, maar wel fijn dat je over Uvanta tevreden bent
Andrea: Jammer van je parcoursen Ach gut
Scum: succes met tennissen Tong uitsteken

wedstrijdgangers heel veel succes vandaag!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 13:29

@ hilde: leuke foto's heb je gemaakt Ja Je bent trouwens wel flink heen shoppen geweest zeg. Is dat daar niet erg duur?

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-07 14:52

Hallo Allemaal! Kom weer ff buurten. Heb een beetje een pestweek achter de rug.
We hebben wegens accute koliek het paard van mijn beste vriendin dinsdagnacht moeten laten inslapen op de kliniek. Dit is heel vervelend en ze heeft er veel verdriet van, maar ze weet ook dat het niet anders kon. Naast het gemis van haar beste maatje valt er voor mijn vriendin dus ook een stukje sociaal contact weg. Als je elke dag naar stal gaat voor je paard en daar lekker bezig bent, heb je toch een bepaald dagritme. Als je paard ineens op zo'n rotmanier komt te vervallen (waar ze heel veel verdriet van heeft) kom je ook niet meer zomaar op stal en mis je ook nog eens je praatje met stalgenootjes enzo en zit je jezelf thuis een beetje op te vreten van verveling. Nu langzamerhand is zij zich toch weer een beetje aan het orienteren om weer op zoek te gaan naar een nieuw maatje.
Misschien weten jullie nog leuke paarden die te koop staan en die een beetje passen in het volgende profiel:

- ruin
- schofthoogte van rond de 1.70 m.
- tussen de 3 en 8 jaar
- zadelmak, maar beetje groen is niet erg
- beetje veelzijdig
- gezond uiteraard
- +/_ 2500 eurie

Jullie zijn op de hoogte van de stal waar mijn paard gestald staat, dit paard zou daar uiteraard ook komen te staan, dus paardvriendelijke omgeving. Gegarandeerd goede dagelijkse verzorging en afwisselende training.
Als jullie wat weten, graag ff pm-etje sturen, het liefst natuurlijk met foto...

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 15:11

SGWOllie schreef:
Ben nog aan het bijlezen maar hier moest ik toch echt even op reageren.... Ik heb je idd niet gezien en ik heb zelf ook geprobeerd om niet gezien te worden Bloos . Ik moest even snel iets halen bij de Bruna en was de aardbeienfeesten even vergeten... Frusty . Loop je daar, in je "ik heb net mijn stal uitgemest" - kleren tussen al die schone mensen.... Nagelbijten / Gniffelen
Hahahaha ok dan!

SGWOllie schreef:
IK HEB OOK NIEMAND HOREN ROEPEN LOES!!! Haha! Knipoog
Tsja, het was precies waar die mensen aan het linedansen (of hoe je het mag schrijven Clown) waren, dus was denk ik ook niet over de muziek heen gekomen Tong uitsteken!
Maar volgende keer zal ik heel hard roepen!! Haha!

Rowo: Fijn dat het met Uvanta wel goed ging, maar wel balen van Calypso, volgende keer beter he Lachen
Andrea: Balen zeg, van je parcoursen.. Veel plezier op zeilkamp Lachen
Ik zal het een beetje in de gaten houden Jenga!

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-07 17:47

Ik ga er straks vandoor, tot volgende week! Doei!