Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:psst schreef:Oja M_J ga je vlg week nog springen in Wassenaar?
waarschijnlijk toch niet...
Ik wilde vandaag les maar mijn instructeur kon niet. Volgende week wel, en ik ga dan liever weer eens bij hem lessen denk ik, is al (te) lang geleden.
Jammer van je ballken. Als ik het kan combineren kom ik misschien wel even kijken volgende week!
Loes_Joery schreef:Vanmiddag nog even over de braderie van de aarbeidenfeesten gelopen, Wollie nog gezien (in paardrij kleren) maar ze zag me niet..
SGWOllie schreef:Ik is ook wakker.... Zo even omkleden en dan de boel inpakken en wegwezen.... Een klein probleempje, Frank is nog niet thuis...
SGWOllie schreef:Hahahaha ok dan!Ben nog aan het bijlezen maar hier moest ik toch echt even op reageren.... Ik heb je idd niet gezien en ik heb zelf ook geprobeerd om niet gezien te worden. Ik moest even snel iets halen bij de Bruna en was de aardbeienfeesten even vergeten...
. Loop je daar, in je "ik heb net mijn stal uitgemest" - kleren tussen al die schone mensen....
SGWOllie schreef:Tsja, het was precies waar die mensen aan het linedansen (of hoe je het mag schrijvenIK HEB OOK NIEMAND HOREN ROEPEN LOES!!!![]()