Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Met rijden ging hij na zo'n 10 minuutjes gelukkig wel lekker lopen. En met wassen enzo was hij ook weer lief en vrolijk. Gelukkig maar 

miss_jumpy schreef:psst schreef:Oja M_J ga je vlg week nog springen in Wassenaar?
waarschijnlijk toch niet...
Ik wilde vandaag les maar mijn instructeur kon niet. Volgende week wel, en ik ga dan liever weer eens bij hem lessen denk ik, is al (te) lang geleden.
Jammer van je ballken. Als ik het kan combineren kom ik misschien wel even kijken volgende week!
Loes_Joery schreef:Vanmiddag nog even over de braderie van de aarbeidenfeesten gelopen, Wollie nog gezien (in paardrij kleren) maar ze zag me niet..
. Ik moest even snel iets halen bij de Bruna en was de aardbeienfeesten even vergeten...
. Loop je daar, in je "ik heb net mijn stal uitgemest" - kleren tussen al die schone mensen....
. Fijne dag iedereen!!!

Alles is dus weer drijfnat, dus ik heb het snel in de droger gestopt, ik hoop dat mijn zitte zitvlak het overleeft 
SGWOllie schreef:Ik is ook wakker.... Zo even omkleden en dan de boel inpakken en wegwezen.... Een klein probleempje, Frank is nog niet thuis...
Madine over de zeik toen er paraplu's opgestoken werden dus de eerste paar hindernissen kon ik er weinig aan rijden, gevolg: al 3 balken binnen. Verder liep het parcours wel goed gelukkig maar ik baal er wel van. Het 2e parcours precies hetzelfde, ze komt goed bij de hindernis maar zit gewoon niet op te letten en gooit er ook weer 3 balken af. 

Verder sprong ze fijn, veeeel beter als de vorige keer. Ik was over Uvanta dus erg tevreden, ze gaat vooruit.
De L stond HOOOG en zoo technisch. Echt een dik M parcour. Mooie voorbereiding dus voor de M. Hij liep fijn in het parcour. Tot lijntje 5ab - 6. Was 23 meter en iedereen moest rijdne om het te halen. Ik dacht; ik dus ook. Helaas niet dus. K kwam wat te kort en een balk. Op hindernis 10 liet ie ook nog eens zijn been hangen. Dus 2 balken. Ik op naar 2 fasen. Maar daar heeft ie me gigantisch laten zitten. Balk op 1 en op 6 en ook nog stil moeten trekken.
Benieuwd wat ik ervan bak.

Je bent trouwens wel flink heen shoppen geweest zeg. Is dat daar niet erg duur? SGWOllie schreef:Hahahaha ok dan!Ben nog aan het bijlezen maar hier moest ik toch echt even op reageren.... Ik heb je idd niet gezien en ik heb zelf ook geprobeerd om niet gezien te worden. Ik moest even snel iets halen bij de Bruna en was de aardbeienfeesten even vergeten...
. Loop je daar, in je "ik heb net mijn stal uitgemest" - kleren tussen al die schone mensen....
SGWOllie schreef:Tsja, het was precies waar die mensen aan het linedansen (of hoe je het mag schrijvenIK HEB OOK NIEMAND HOREN ROEPEN LOES!!!![]()
) waren, dus was denk ik ook niet over de muziek heen gekomen
!