Ging gewoon met een gevoel de ring in met de weet dat ik gewoon op dit moment niet winstpunt waardig kan rijden in de M2... Zijn vooral bezig met rechtrichten onder de lessen en pas van daaruit trainen we verder. Sja verzameling is dus nog niet bepaald aanwezig. Het liep niet echt geweldig. Had 2x 172 pnt. Troost was dat de eerste proef alleen nummer 1 en 2 een winstpunt hadden en 2e proef slechts de nummer 1. Was vierde en vijfde geloof ik van de zeven of acht. Wel erg trots op mijn 8 voor de uitgestrekte draf
Ga zo tv kijken en dan slapen.... heb gelukkig VAKANTIE
edit: zag trouwens nog mooie foto's voorbij komen in de topics!!! En verder iedereen nog gefeliciteerd met winstpunten!!
172 punten valt toch nog wel mee Rowo! En die 8 is wel super
Ik heb me vanmiddag erg uitgesloofd. Wilde een overheerlijk recept van roomtruffels maken. Bas had zin om wat met zijn zus te doen dus wij samen aan de slag. Maar ik wordt nu alleen al misselijk van de geur, volgens mij zijn ze mislukt, er zit echt heeel veel werk/uurtjes in en de keuken is een grote troep Wat wil je ook met al die gesmolten chocoladerepen Maarja baal er wel van. Had me er echt op verheugd
Hihi... ze hebben net bij ons de tuin versierd omdat pa en ma morgen 25 jaar zijn getrouwd. Heb nog niet gezien wat het is geworden, maar ik hoorde ze net bezig buiten!!
Lielle: Wat geweldig voor je dat Raimaer het weer zo goed doet
Iedereen met winst gefeliciteerd!
Vief: kan me voorstellen dat je ervan baalt. dat heb ik bijna altijd als ik iets ga bakken!
Ik heb vandaag met Sunny ook heerlijk getraind in bathmen. Veel galoptraining en een hoge afsprong Was echt gaaf! Volgende week een terrein opzoeken, want ze krijgt deze week pas ijzers achter. Nu slapen, want morgenochtend om vijf over 9 herkansing scheikunde...
Netjes Simmie! Ik ga meteen even je foto's kijken, ben benieuwd
Vief: waren ze nog gelukt?
Lielle: wat ontzettend fijn dat Raimaer meteen weer zo goed aanpakt! Ben helemaal blij voor je.
Ik heb vandaag ook wel fijn gereden(toch maar gegaan, was gister toch ook in staat om te werken ). M ging heel simpel foutloos, werd wel wat sterk, maar goed te rijden, alleen laatste wending wat rommelig. Z(na een half uur stappen) ging ook wel fijn. Hij was wel wat loperiger en wat heter, maar op zich sprong hij super en was ook simpel te rijden. Laatste wending weer wat rommelig en ik moest een keer corrigeren aan mijn binnenhand, fractie te lang vastgehouden en toen stond ik dus een keer stil op de laatste Balen en helemaal eigen schuld, heb toch wel heel fijn gereden verder
rowo, M_J enz. Ik heb het weer goedgemaaakt.. alleeen toen ik net hier had gezet dat ik het wou gaan zeggen kwam ze thuis helemaal boos enz. en begon ze te schreeuwen ect. maar nu is het weer goed ben super blij.. en houdt altijd van haar ook al hebben we ruzie
Maarja gistere gereden.. luuk staat nu me de paarden van me vriendin ( waar luuk van is ) op de keytenburg helemaal 2 bakken van ons eigen alleen enz. de eigenaar heeft alle manege pony's naar buiten gegooit en paarden, alleen staan er nu nog bart gommeren en nog paaar mensen met 5 paarden of meer. Gistere voor het eerst over waterbak gesprongen en hij deed het in 1 keer