[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelene

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:14

SGWOllie schreef:
Heeft iemand hier misschien contacten met het secretariaat van de SGW in Castenray? De uitslagen van mijn ring (ring 4 L paarden, zaterdag) staan nog steeds niet online en ik ben toch wel nieuwsgierig. Heb al twee mails gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd.... Boos!
(Madelene misschien??)

ik ga eens kijken voor je, ik ken de voorzitster (een beetje)

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 14:52

ik denk dat je ze het beste kunt e-mailen...kun je direkt via hun site.. als dat nou niet lukt dan probeer ik via het bedrijf waar lydeke van soest (de voorzitster) werkt, dat na te vragen...maar wil haar niet direkt lastig vallen op het werk...

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 16:41

Patricia de Rooy doet het secreatariaat.
Liedeke weet hier denk ik niets van.
Haar nummer staat op startlijsten.nl bij Castenray. Ik heb die lijst toch echt wel ergens gezien hoor.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 19:49

Madelene en Patsmu: Dank jullie wel! Ik heb dus twee keer via de site geprobeerd te mailen maar nog geen reactie gehad (de eerste keer de week na de wedstrijd en de tweede keer pas vandaag dus misschien ben ik te ongeduldig). Het is nou ook weer niet zo belangrijk maar ik vind het gewoon raar dat die lijst mist en ik zou hem toch graag zien.... Ik wacht nog wel een paar dagen af.

Scum: Mag ik za van jullie portie meegenieten of moet ik er zelf nog een bestellen? Haha!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:12

Ehh, even voor de zekerheid: er zit geen garantie op de mooi-weer porties EN ze zijn bijna uitverkocht dus: OP=OP!

Leuk profiel Scum, met veel stoere foto's. Cool Ik miste nog wel iemand in je lijstje met gemeete bokkers.... Schijnheilig Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-07 21:47

Doei!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 07:17

Ik ben gisteravond naar een show van Arie en Silvester geweest, dat was echt leuk!! En je kreeg echt waar voor je geld, ze hebben 2,5 uur op het podium gestaan en ze bleven tot het eind met super veel energie knallen!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:27

Terugkrabbelen he Canter! Ik was er echt wel op tijd bij hoor!
Wollie; volgens mij moet je er zelf een paar porties van bestellen. Ik vertrouw die Canter voor geen meter. Volgens mij besodemietert ze de boel met haar porties goed weer. Clown

Niet goed, geld terug? Geld, geld!

Ipv: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst Boos!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 09:31

Scum schreef:
Niet goed, geld terug? Geld, geld!

Dat lijkt mij niet meer dan logisch!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 10:00

Even iets anders:
Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar vanaf maandagavond tot gisteravond ben ik niet op bokt geweest. Daar ligt de volgend reden aan ten grondslag.

Vanaf zaterdag al had ik dat ik af en toe wat druk op de borst voelde en met lichamelijke inspanning werd het soms wat meer maar soms ook niet. Het is net het gevoel alsof je hard gerend hebt; je keel kan dan wat zeer doen en je voelt wat druk omdat je buiten adem bent. Ik had het verder niet benauwd en ik was ook niet kortademig. Afijn, ik ben er gewoon mee doorgelopen. Zondag kreeg ik wat last van krampende kaken, maar ook dat was met een half uurtje weer over. Maandag ben ik gewoon naar mijn werk geweest en smiddags heb ik zelfs ook nog heel fijn gelest met mijn paard. ’s Avonds vertelde ik aan Hans dat ik al een paar dagen zo’n gek gevoel had op de borst en bij hem gingen de alarmbellen wel rinkelen. Gelukkig maar, achteraf gezien.

Wij dus naar de huisartsenpost van het ziekenhuis. Onderzoekje gedaan en die arts wilde me toch even doorsturen naar de spoedeisende hulp, 700 meter verderop. Ik mocht niet zelf met Hans daar heen rijden, maar moest met de ambulance. Er was namelijk een lichte afwijking gevonden in het hartritme en dan is het policy dat men met de ambu moet.

Op de eerste hulp is verder onderzoek gedaan (bloed afgenomen en een kruisverhoor, weer een hartfilmpje, hart/longfoto gemaakt etc.). Toen was het lang wachten op de uitslag, maar uiteindelijk bleek uit mijn bloed dat ik een positief hart enzym had en mijn hart had zuurstof tekort. Ik moest dus blijven en ben onmiddellijk op de hartbewaking gelegd voor behandeling want ik was bezig met het ontwikkelen van een hartinfarct.

Om de 6 uur werd bloed afgenomen om te zien of de behandeling aansloeg en de positieve hartenzym weer ging dalen. Gelukkig was dat het geval en mocht ik dinsdagavond van de monitor af en mocht ik gelukkig naar de afdeling Cardiologie op zaal liggen (tussen allemaal omaatjes). Men zou nog verder onderzoek doen o.a een echo van het hart en een hartkatheterisatie om te zien om mijn kransslagaders naar het hart vernauwingen hebben. Vrijdag zou die hartkatheterisatie plaatsvinden, maar omdat er opeens plek vrij kwam kon dat gister al! Uit dat onderzoek kwam naar voren dat er niets mis in met mijn kransslagaders god zij dank, maar een paar kleinere aderen er om heen zijn niet helemaal gezond zoals dat zou moeten zijn voor iemand van mijn leeftijd. Ze zijn wat kronkelig en hier en daar zit wat slib op de wanden. Maar gelukkig niet zodanig dat ik daaraan geopereerd moet worden. Dit kan in eerste instantie heel goed met medicijnen behandeld worden.

Verdere onderzoeken kunnen ze poliklinisch doen en ik mocht gisteravond dus naar huis! Go jij! Go jij! Ben het eerst naar mijn paard gegaan om even te knuffelen.

Ik moet het de komende week rustig aan doen. Mag geen zware dingen tillen, niet fietsen, niet autorijden, niet paardrijden, kortom ik mag me niet inspannen.

Ik voel me nu redelijk op wat moeheid en behoorlijk pijn in mijn lies na. Die liespijn komt van het katheteriseren. Ze gaan namelijk via de lies een slagader aanprikken met een dikke holle naald (ze verdoven wel, maar toch voelde ik effe flinke pijn) waar het katheter doorgaat.
Maar dat gaat met een paar dagen beter.
Ik ben in ieder geval weer thuis en dat is voor mij een stuk beter dan in het ziekenhuis liggen. Ik vind dat echt verschrikkelijk! Zeker als je aan de monitor ligt en je bed niet uit mag. (ook niet om naar de wc te gaan; je krijgt gewoon de beddepan onder je kont geschoven!!) Bloos

Als hubbie niet zo alert was geweest, had het wel eens heel anders af kunnen lopen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:00

Lielle; ik ben er trouwens vanmiddag pas weer een keer. Ik had jou gisteren ook gemist Boos!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:03

Oef.. dat is wel eventjes wat anders ja Simmie!!
Maar gelukkig gaat het nu weer beter met je, nog heel veel beterschap in ieder geval Ach gut

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:04

jeetje Sim wat een verhaal Bloos!
Eng hoor, zo in het ziekenhuis en al die apparaten!
Gelukkig ben je nu weer lekker thuis en voel je je redelijk.
Heel erg veel sterkte!!!
Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:04

had ik toch gezegd toen ik dinsdag weg ging Knipoog

Sim, je hebt ons echt heel erg laten schrikken! Ik ben heel blij om dit weer te lezen van je, en behalve een knuffel voor Sims denk ik dat Hans er ook een verdient!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:05

Weet het niet meer, sorry Lielle Bloos

Wat mij betreft ook een knuffel voor Hans en een voorzichtige voor Sim!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:06

Oef, dat was wel even schrikken Simmie!
Gelukkig lijkt alles nu aardig gemakkelijk verholpen te kunnen worden Ach gut

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:07

OMG Simmie: Dat is schrikken!! Wat goed van je hubbie dat hij zo alert was! Hebben ze enig idee hoe zoiets ontstaat of is dat gewoon dikke pech? Heel erg veel sterkte er mee zeg!!! Ach gut

Scum: Ik mis nog iemand in je lijstje met gemeete bokkers.... Knipoog

Heb ondertussen een heel net mailtje gehad van Patricia met de uitslagen van castenray... OK dan!

Gisteren een beetje gesprongen met Ollie, in uitjes geoefend, daar wordt hij altijd heel fijn van. Was maar alleen dus ik was blij dat hij alles liet liggen!

Vandaag nog werken en dan vanavond naar Cavalia!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-07 10:07

Dank jullie.
Hans verdient zeker een dikke knuffel (wel meer dan 1!).

Wollie: ik ben al jaren bloeddrukpatient en heb een lekkende hartklep. Daarnaast zit in de familie, zowel vader als moederskant hart- en vaatziekten. Ik heb dus veel risicofactoren, helaas.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:12

Jemig de pemig.. echt een heftig verhaal Sim. Ach gut

Gelukkig ben je weer thuis en ben je er nog! en die wedstrijden...er zijn er genoeg... ook volgend jaar nog! Het belangrijkste is dat je weer helemaal opknapt! Ja

OK dan! Dikke pluim voor Hans dat bij hem de alarmbellen zijn gaan rinkelen.... (dat zou bij mij ook niet gauw gebeuren Bloos . Denk dat ik er ook rustig mee door zijn blijven lopen... Bloos )

En ik moet zeggen dat ik nog wel even heb gedacht... ik zie Lielle en Sim weinig op bokt... hopelijk gaat alles goed. Bloos

Veel beterschap!! Ach gut

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:15

Lielle gaat wel goed hoor, heb het wel erg druk Ja Gisteren was ik vrij, ben meegeweest naar het ORUN examen en ben 's middags met Rob oa koeien op de wei gaan zetten (bij Nico, die zul jij wel kennen) Haha! Verder nog even een lesje gehad met Vos, en die ging super. Heb weer twee nieuwe combinaties als eerstegesprongen bij Rob (puntje heb ik ook al als 1e gedaan Haha! oa een drie sprong van dikke bomen die steeds smaller werden, de laatste was een echt smalletje Ja En de trakehner nog maar even voor het vertrouwen Haha!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:16

Klinkt als een fijne training Lielle Lachen
*edit* ik zal de 3sprong vanavond eens gaan bekijken Ja

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:19

Sim heel veel sterkte pff schrok er echt wel van. Doe maar lekker rustig aan en laat je maar eens verwennen haha.....

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:23

Ok dan, hoef ik me geen zorgen meer te maken!!

Nico is inderdaad bekend... (lieve man!)
Fijn te horen dat de training zo lekker ging! Kun je met goed vertrouwen naar VP Haha!

Ik ben de komende dagen niet in de buurt van de compu! Ga namelijk naar de Belgische Ardennen.. Haha!
Weekendje met de fam. Lekker eten, lekker wandelen, lekker genieten... *LOL*

Dus of ik nog online kom weet ik niet Bloos Alvast iedereen een fijn weekend gewenst! (moet alleen nog tot half vijf werken... Boos!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:25

Veel plezier Crosskip Lachen
(en succes met werken tot half 5)

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-07 10:25

Veel plezier Crosskip, maar dat zal wel goed komen he Lachen!