Of ga je zelf een autootje kopen?Vief: fijn dat het been van sam weer goed is. (vind je het wel verstandig om te rijden dit weekend? Niet vervelend bedoeld ofzo, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of ga je zelf een autootje kopen?

)en zaterdag om 6 uur op, moet om 7 uur bij Jorn zijn, om mee te gaan groomen in Princehage, zondag om 7 uur bij Kiki zijn, weer 6 uur op
, en maandag Efteling en daarna met zn 10e bij Kiki slapen.. niet vermoeiend hoor

Fijn dat je toch nog beetje bezig kan blijven zo 
Gelukkig wel, ben al twee keer van de weg getrokken voor controle...
Bitwise zat op Online en die liep ook de sterren van de hemel. Morgenvroeg dressuren met 2 paarden in Panningen!

Simmie schreef:
(vind je het wel verstandig om te rijden dit weekend? Niet vervelend bedoeld ofzo, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.)

Scum schreef:Als je nou gewoon een Hummer koopt. Volgens mij zijn die best zwaar van zich zelf en die mogen ook veel trekken. Hoef je geen E te halen.![]()
en dan heb je er zonder E nog niets aan. 

maar dat is raar...snel mijn waarschuwings lichtjes aan gedaan
en toen was het wachten totdat de vragwachten weer voorbij was, en snel op de vluchtstrook gegaan...precies bij ene PRAATPAAL...gelukkig, had geen zin om te lopen
dik 40 min gewacht op een mannetje...en ik was precies op tijd bij de les