[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:44

Helemaal goed Chantal! Dat wordt lekker scheuren in de auto van je moeder! Of ga je zelf een autootje kopen?

Vief: fijn dat het been van sam weer goed is. (vind je het wel verstandig om te rijden dit weekend? Niet vervelend bedoeld ofzo, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.)

andrea16Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 21:52

Nogmaals gefeliciteerd Chantal

Vief: hartstikke mooi dat het weer helemaal goed is met zijn been!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:01

Hardstikke fijn nieuws trouwens van Canter en Baby-Cantertje!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:34

Autootje zelf kopen zit er nu niet in (mijn geld zit in de paarden....), maar beetje rond scheuren in de auto van mijn ouders en oma kan ook best!

Tis de bedoeling dat ik ook snel aanhanger rijbewijs erachteraan doe, dan kan ik helemaal zelf op pad!

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 22:42

ik ga maar eens slapen!
morgen van kwart over 8 tot 3 uur school, daarna naar mn opa en oma (anderhalf uur heen en anderhalf uur terugrijden )en zaterdag om 6 uur op, moet om 7 uur bij Jorn zijn, om mee te gaan groomen in Princehage, zondag om 7 uur bij Kiki zijn, weer 6 uur op , en maandag Efteling en daarna met zn 10e bij Kiki slapen.. niet vermoeiend hoor

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:01

Gefeliciteerd Chantal!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-05 23:02

gefeliciteerd Chantal!!! super joh!
mijn vriendin doet nu aanhanger....ik nog niet, ooit misschien, met de korando mag ik 2 paarden trekken...mits ze niet zwaarder wegen dan...gheghe...worden dus pony's
maar 1 paard kan wel!

vief: ehhh je moet me ff helpen:P welke was dat ook alweer? haha ik stuur ook zoveel mail! houdt het niet bij...bedoel je die van stal Buitenhuis?

ik heb vanavond weer springles gehad met die Balsflug...moet zeggen dat ik super veel leer van die man...!! echt een pluspunt! alleen was paard niet lief

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 00:20

Vond het balzflugje het niet leuk RT?
Lijkt me wel een leuke les om in mee te rijden zo Fijn dat je toch nog beetje bezig kan blijven zo

Ik heb mijn aanhanger lekker al Gelukkig wel, ben al twee keer van de weg getrokken voor controle...
RT; volgens mij mag jij met de Korando zonder E helemaal niet trekken(iig niet in een 2-paardstrailer). Ze kijken dan namelijk naar het maximum gewicht van de trailer.
2-paards leeg is wsl 600(die van mij 780, maar die van jullie is lichter). Komt nog 1200 kilo laadvermogen bij, wordt dus minimaal 1800. Om zonder E te moeten rijden moet de auto zwaarder zijn dan dit gewicht. Dat red die Koranda wsl wel, maar dan zit je wel boven de max. totaal massa van 3500 uit. Dus of papa straks weer lekker laten rijden of toch je E halen

Gefeliciteerd Chantal!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:05

Wat jammer dat Canter zelf over een naam gaat brainstormen. Ik weet zeker dat de SGW mutsen met iets origineels op de proppen waren gekomen!

Super dat de baby al van het infuus af is. Ik hoop dat Canter een beetje van de schrik bekomen is en nu kan gaan genieten van mini-Cantertje!

Chantal, gefeliciteerd. Dat was je eerste keer he? Als je nou gewoon een Hummer koopt. Volgens mij zijn die best zwaar van zich zelf en die mogen ook veel trekken. Hoef je geen E te halen.

Ik heb gisterenavond les gehad met Queen Ienie. Ze was hartstikke lief. Bitwise zat op Online en die liep ook de sterren van de hemel. Morgenvroeg dressuren met 2 paarden in Panningen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:18

chantal, gefeliciteerd!!!!
Dat is echt een van de beste dingen die je kan hebben, een rijbewijs!!!

Ben benieuwd naar de uitkomst van de "naam voor canter-baby sessie"

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 07:50

Ja dit was de 1e keer!!!

Wss mag ik met onze auto wel met een 1 paard op pad, maar niet met 2... ach die E moet er toch komen vind ik zelf!

Scum --> Lekker dat Ienie zo goed gaat zeg!

Lucky is heel erg stout op het moment, gister ging ik al stuiterend door de zandweg bij ons omdat een koppel pinken in de wei naast de zandweg een beetje nieuwsgierig was... Twas net passage, maar kheb Lucky niet kunnen overtuigen dat dat nu nog niet hoefde... haha

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:14

Chantal, gefeliciteerd! Nu moet je nog leren rijden...

Vief, dat is goed nieuws.

Wat fijn dat het nog weer beter gaat met Canter en Canter-wuppie. Wat lijkt me dat zielig om te zien, zo'n klein mannetje van 30 cm met een infuus enzo. (dat moeten trouwens hele kleine naaldjes enzo zijn).

Scum, fijn dat HM zo goed ging!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:25

Hee super Chantal, gefeliciteerd!!!!

Ik ga trouwens niet naar Diepenheim

Rex mag ik maandag pas weer op (ga ik ook niet mee naar Bathmen, die heeft daarvoor weer te lang stil gestaan) en Pico had gister een klein hoefzweertje.....nu wel eruit, maar nog wel gevoelig...balen, ik had het idee best kans te maken in mijn ring. Nou ja, dan moet het maat op het NK gebeuren he

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:27

Balen, Marieke!

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:38

Simmie schreef:

(vind je het wel verstandig om te rijden dit weekend? Niet vervelend bedoeld ofzo, maar je snapt vast wel wat ik bedoel.)

Snap je wel hoor Simmie
Maar we hebben er ook goed over na gedacht, als het niet zo snel weer beter was geworden hadden we ook niet mee gedaan, maar het genas zo goed en het was ook niet echt een pees, spier ofzo..
En na Neede was het, toen het niet meer dik was ook echt gewoon goed. Maar lief dat je zo meedenkt

@ Marieke wat balen zeg!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:46

gefeliciteerd Chantal, super dat je em in 1 keer hebt gehaalt!

@VIef, fijn voor je dat Sam's been weer helemaal okay is

@marieke: echt balen zeg

pietpiraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:47

Marieke -> Oeh dat is balen zeg, dan moet je idd in Barchem maar vlammen

RT-> jij moet even je PB checken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 08:50

Scum schreef:
Als je nou gewoon een Hummer koopt. Volgens mij zijn die best zwaar van zich zelf en die mogen ook veel trekken. Hoef je geen E te halen.

Die zijn zo zwaar dat ze in hun eentje al boven die 3500 kg uitkomen en dan heb je er zonder E nog niets aan.

Heb er laatst eentje zien staan, er stond er eentje uit Duitsland hier in het dorp geparkeerd. Best een apparaat, zeg maar.

Diepenheim is dit weekend toch? Jammer dat ik het weer zo druk heb dat het er niet van gaat komen om te kijken. Na Roden heb ik dit jaar geen enkele cross meer van dichtbij gezien. Zelfs Bathmen (waar ik 10 km vandaan woon) gaat er niet van komen, op zaterdag heb ik zelf een wedstrijd in Wanroij en op zondag ga ik weer naar het zuiden.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:00

ik pb gezien

Gomir: nee we hebben het precies zo uitgerekend...over dat totaal en gewicht van de Korando

die Balzflug wilde ff TE GRAAG..sodeju, loeisterk, ik heb hem wel 10x tegen de bakrand stil moeten zetten... 1x werd hij zo jolig dat ie begon te stuiteren en iedereen te gillen gheghe

we reden trouwens over de afsluitdijk, en mijn moeder had gezegd dat we wel aan de overkant zouden komen met de tank...aangezien de meter en lichtje niet geheel goed werken..
dus oke, ik reed...haal ik een vrachtwagen in...met achter me een aantal auto's...jahoor auto begint te schokken...dus mijn vader...wat doe je nou...ik NIKS.tja en toen hield de auto er mee op maar dat is raar...snel mijn waarschuwings lichtjes aan gedaan en toen was het wachten totdat de vragwachten weer voorbij was, en snel op de vluchtstrook gegaan...precies bij ene PRAATPAAL...gelukkig, had geen zin om te lopen dik 40 min gewacht op een mannetje...en ik was precies op tijd bij de les

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:05

je hebt wel veel geluk of niet RT

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:15

mn moeder belde net, Yentil moet vanmiddag naar de dierenkliniek dan gaan ze daar nog naar haar been kijken en misschien moeten ze foto's nemen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:19

oh jeetje Anthea!! balen zeg!! hopelijk is het niks ernstigs!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 10:21

Jeetje joh, dat is balen. Wat is er precies aan de hand? Ik heb de laatste dagen niet zo kunnen bijlezen, dus mss heb ik het over het hoofd gezien.

Ikz ag wel dat Sam weer beter liep

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:27

nou haar linker voorbeen was al een paar weken iets dikker, niet heel veel mar ze liep ook nooit kreupel enzo dus ik dacht het zal wel meevalen. Maar vorige week vrijdag ging ik rijden en er was helemal niks aan de hand. Dat was op buitenrit en ze was helemaal geflipt. ze liep ook helemaal niet kreupel tijdens rijden enuitstappen. Toen ik haar hjad afgespoten en nog even met haar an de hand ging stappen liep ze opeens niet goed maar dat was maar een paar passen. Toen ik haar in de wei zette liep ze opeens hartstikke kreupel. Gelukkig kwam de dierenarts smiddags om ze te inenten en toen vroeg ik of hij even naar haar been wou kijken. Hij zei toen dat haar pees geirriteerd was en dat ze rust nodig had anders kon het zwaar geblesseerd raken.
Ik spuit haar been paar keer per dag af en snachts heeft ze zo'n speciale bandage om maar haar been is nog steeds dik en ze loopt ook nog niet goed dus heeft mn moeder de dierenarts maar weer gebeld

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 10:29

Hmm, balen... Met pezen moet je zo ontzettend oppassen, ik weet er inmiddels alles van. Acuut op rust bij een peesirritatie, dat is het enige wat helpt anders wordt het van kwaad tot erger. Sterkte, hopelijk valt het mee!