Ik had al een roepnaam en een stamboeknaam voor het veulen er was. Ik ging van een hengst uit en had geen merrie naam. Roepnaam is een afkorting van de naam die ik wilde maar die werd afgekeurd. Stamboeknaam wordt ook wedstrijdnaam met stalnaam ervoor. Net met zusje en nichtje geshopt. We zijn er achter gekomen dat je bij mijn nichtje geen pleister moet plakken op een voet want dan wordt zij woest
haha wat een raar nichtje heb je caro! Margreet waarschijnlijk wordt ik dan ook zo'n moeder Ka hopelijk lezen de buren de krant net zo goed als jullie of hebben ze gewoon niks te zeuren!
Erik heeft weer nette voetjes. Hij is vreselijk eenkennig, de hoefsmid mocht hem niet op zijn hoofd aaien terwijl ik hem volgens hem niet lang genoeg kan knuffelen. Hij is ook gemeten en kwam nu op 1,64m uit
Goed bezig Kris! En fijn dat je nog zoveel plezier hebt van Pashja Lau rare constructie inderdaad. Dan moet de leraar ook wel heeeeeel snel na kunnen kijken TG dat is goed nieuws! Hopen dat er in 5 weken niets verandert dus!
Ik heb vanmorgen de stoute schoenen aan getrokken en ben weer richting het bos gegaan. Dit keer de sporen omgeknoopt en die hebben geholpen. Ik ben maar 1x afgestapt, maar dat was meer omdat ik het zelf ook spannend vond en ik vind het niet terecht om dan van hem te verlangen om er wel langsop te gaan. In het bos zelf was Vies echt knettergek! Heb hem zelden zo vrolijk gehad. Beest deed net of hij jaaaaaren niet in het bos is geweest. Ik wilde rustig aan doen en een klein galopje mee pakken, maar Vies heeft alleen maar bergjes op gegaloppeerd, bergjes af gebokt, open vlaktes over gestuiterd, heel hard op omgevallen bomen afgerend en zijn tanden zijn weer goed geflost zullen we maar zeggen Ik heb wel echt genoten van mijn maffe beest, maar de volgende keer mag hij best normaal doen in het bos.
M'n docent en ik vragen nu beide uitstel aan. Anders kan ik niet meer verbeteren.
Net gehopt met mama omdat ik inprincipe al mijn vakken af heb
Sannnn
Geplaatst: 07-06-12 18:10
Jullie hebben weer veel gekletst! Goed bezig dus Kris haha. Dat is goed nieuws Karen! Succes morgen Vief met je sollicitatie en testen! Zag ook nog mooie foto's van voorbij komen, knap veulen.
Hier weer lekker dagje stage gehad. Ben alleen aan het twijfelen gebracht over vervolgopleiding. Wou eigenlijk gaan werken, maar kreeg nu al uit verschillende hoeken de vraag waarom ik geen bewegingswetenschappen ga studeren aan de VU. Vooral omdat de werkgelegenheid nou niet super is en ik zo mijn banenkans vergroot. Is twee jaar en dan zou ik alsnog 2 of 3 dagen per week kunnen gaan werken zoals nu ook het plan is. Anders moet ik op zoek naar andere baan voor 2/ 3 dagen. Ga denk ik maar eens informatie inwinnen..
het gaat zo hard hier. 1 dag niet hier en dan gelijk een pagina of 7 erbij. vanmorgen/middag gewerkt. daarna kwam de hoefsmid voor ol en bay. Toen gereden met ol. net eten op en nu de rest doen. nog 1 dagje en dan eindelijk weekend (zo aan toe)
Freggle_Edge
Geplaatst: 07-06-12 18:25
Lang leve de Mac dat ik ff bij kan lezen, tis anders niet bij te benen. chattige baby gezien en lief veulentje. Ik ben aan het werk en ben heel gewaagd bezig. zit aan een Milkshake, iets waar mijn lijf slecht tegen kan. En dat terwijl ik straks nog een training moet verzorgen aan 8 man.
Oei FE, dat is lef hebben! op de koopavond dat ik werk, eet ik ook nooit warm. Kunnen mijn darmen ook slecht tegen. Moet er niet aan denken dat ik zo'n buikkramp krijg tijdens hrt knippen.
Ojee Mel! Succes vanavond op de hondenschool Anne, fijn dat Vies zo goed ging buiten! Lau, nog wat leuks gekocht? Sannn, wat ben je als fysiotherapeut interessanter voor een werkgever als WO'er? Ben je bij niet bang dat je dan overgekwalificeerd bent straks? Noor, Succes met je lessen vanavond Caro, schopte ze het licht uit jullie ogen dan?
Ik ben heel technisch bezig geweest... Het complete slot van mijn berging is vervangen. Nu alleen nog de dievenklauwen installeren als de boormachine is opgeladen!
Knap mootje! San idd wat mo zegt. Wordt je interessanter of is het puur voor je zelf.
Mo. Heb een jurkje, riem, 4 topjes, polo, trui, blousje, lang vest en een rokje en nog slippers gescoord
muts_marijke
Geplaatst: 07-06-12 19:01
Jemig Moootje, ik heb nog nooit een boormachine vast gehad Maar heb toen Geert in het zh lag wel een lamp verwisseld, voor het eerst in mijn leven
@ F_E oeps... dat vind ik ook lef hebben! Eerst maccen en dan een milkshake is vragen om spetter.... @ Jantine oooh dat lijkt me echt knap banketstaaf! Ik zei vaak tegen een klant ''moment ik kijk even achter of ik er daar nog 1 heb liggen'' en vloog dan naar het toilet! @ Mendy kan me voorstellen dat je toe bent aan weekend! @ Sandra das ook wel een mooie optie! Ik ging voor de studie en 2-3 dagen werken. @ Laura heerlijk geshopt met mams! Ik ga ook altijd met mams @ Annetje lekker buiten gereden met een heel gek paard! Flossen is goed toch, zegt de TA zelf @ BVW lekker eenkennige Erik. Gelukkig vertrouwd ie jou wel! @ TG goed nieuws!
Dat heb ik heeeeel vaak Jantine, omdat ik heel veel dingen niet goed kan verdragen, ik had dus mijn smoes altijd klaar anders was ik zwaar de sjaak Ik zou zeggen dat ik even wat haarverf oid van achter zou moeten pakken, of effe een kop thee/koffie ging zetten voor mevrouw
Wij hebben op vrijdagavond alleen knippen. Plus dat bij ons de wc in de kelder zit en de koffie/thee en verfhoek allemaal op begane grond en in het zicht van de klant. hihi. Dus bij ons valt het nog niet mee. Ik heb wel 1x gewoon gezegt dat ik zoveel kramp had dat ik eerst naar het toilet moet. Ook wel eens de smoes bedacht dat ik moest plassen en dat ik dat al een hele tijd moest, maar met het lopende water ( van een wassende collega) ik het niet meer op kan houden. hihi.
Ik kan ook heel veel dingen niet goed verdragen, maar moet ook zeggen dat het op een gegeven moment ook wel wat tussen je oren gaat zitten. Bang zijn ergens anders naar het toilet te moeten ( of dat er juist geen toilet in de buurt is). Dus op zo'n dag ( bijv op wedstrijd), eet ik ook praktisch niets. Eigenlijk best wel stom, nu ik het zo typ.
hahaha je hebt dus niet zo makkelijk een smoes in de salon!
xxitsmexx
Geplaatst: 07-06-12 19:46
dat had ik ook heel erg jantine. Maar dat is nu gelukkig minder. Denk nu tja als ik moet dan moet ik. (gelukkig niet vaak op cc) wel altijd "stress"plasje haha net als ol altijd doet.
Jantine, Ik weet nog dat je ons al waarschuwde in Ermelo! Ik heb er eigenlijk niets bewust van meegekregen Marijke, Als ik een vent zou hebben, zou ik het ook niet zelf doen hoor... Maar een slotenmaker was mijn eer te na. Het slot van de berging ging niet meer dicht, dus al mijn buren konden zo naar binnen Lau, Goed geslaagd dus Waar waren jullie geweest?
@ Magreet wat ee schatje zeg! Echte meid! @ Roos knap veulen hoor!! Benieuwd naar de naam! Op stal hebben we een Hocus Pocus! Ik blijf Haute Couture echt geweldig vinden! @ Mirthe hoe was het?? @ MM snap dat het niet de bedoeling is van Geert! Betekend wel dat hij zich goed voelt gelukkig! @ Noor toen ik jonger was hadden wij een stacaravan bij Gilze Rijen! Daar was een visvijver om de hoek! De waterkant bestond uit klei! Heel leuk om mee te nemen naar de caravan en lekker te kleien! Ik buk om klei te pakken... Schiet er een mega grote vis het water uit met zn bek open! Blijkbaar om me te bijten! Ik heb vanaf dat moment zoooo'n fobie! Haha!
Shoppen ging niet door! Mama die betaald kon niet mee! Morgen maar voor mn werk!
Had vandaag geen zin om te rijden! Toch maar ff erop! Heb ik toch een partij lekker gereden en gesprongen! Heerlijk rustig en keurig alle afstanden! Ben nu het weekend helemaal vergeten
Wow bij jou is het shoppen dus wel gelukt Lau! Leuk!!
Mo jij ook al goed bezig geweest! Mo de bouwer! Ik had tijd zat vanmiddag dus heb mn kast op stal opnieuw ingericht! Heb me rot gelachen met die schroefboormachine! Maar tis wel gelukt!
Anne fijn dat het buitenrijden lekker ging BVW heeft een eenkennig paard Kris verkoopt de verkoper een abonnement Lau heeft lekker veel geshopt Mo is technisch