Ik snap je wel hoor Renske... Merk dat met sommige vriendinnen ook heel erg. Die hebben gewoon weinig verantwoordelijkheden naast hun studie. Met Woll die eigenlijk geen dag zonder me kan 's winters als ze niet op de wei kan en een kamer, studie en deel stalhuur dat ik moet betalen moet er nog wel wat gewerkt worden naast mijn toch wel erg drukke master inmiddels. De rest maakt zich eigenlijk vooral zorgen hoeveel kleren ze nadat ze de huur en eten betaald hebben nog kunnen kopen en dan heb ik het nog niet eens over vriendje die op 3 uur reizen woont en dus ook echt ingepland moet worden
@ vief dan heb jij het ook wel onwijs druk. Maar de meeste niet-paarden-mensen snappen ''paardenmensen'' toch niet. Altijd drammen dat je nu alweer naar dat paard heen moet. Ben blij dat wij dat gezeur niet hebben
Mijn vent heeft totaal niets met paarden maar zeurt er zelden over moet ik zeggen.
Sannnn
Geplaatst: 07-03-12 23:50
Mootje schreef:
Ik voel mij tegenwoordig een beetje bij de rest horen
Nou dat valt wel mee. Heb ook niet het idee dat je de rest van je leven paardloos blijft. 3 uur is ook wel erg lang Vief, echt respect dat jullie het zo lang al volhouden.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 07-03-12 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind het heerlijk om iedere dag met de paarden bezig te zijn. Ik heb eerlijk gezegd ook niet het idee dat ik een klein wereldje heb als ik dat doe...
muts_marijke
Geplaatst: 07-03-12 23:51
Freggle_Edge schreef:
Mijn vent heeft totaal niets met paarden maar zeurt er zelden over moet ik zeggen.
Dan heb jij een goeie uitgezocht!
viefdepief
Geplaatst: 07-03-12 23:52
Mootje: Ik snap jou ook wel weer hoor, lijkt me soms ook heerlijk
MM: Klopt helemaal. Mooiste was nog wel toen ik een vriendin en haar vriend mee nam om bij GG te komen kijken toen die net een paar weekjes oud was. Ik was een stal aan het uitmesten toen ze aankwamen en ze stonden echt vol ongeloof te kijken. Ze vonden het zo verschrikkelijk erg voor me dat ik elke dag poep moest scheppen. Kon mijn lach nog maar net inhouden, want ze waren echt bloedserieus
Kijk na 3 jaar 3 uur reizen ook wel echt uit naar het samenwonen Al had vriendje gehoopt op een iets romantischere reden toen ik erover begon, was natuurlijk nog niet uitgepraat, maar dit was niet helemaal de beste zin om mee te beginnen aldus vriendje Zijn mannen toch minder praktisch ingesteld dan ik dacht
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 07-03-12 23:55, in het totaal 1 keer bewerkt
poepscheppen vind ik echt heerlijk dom werk. Lekker wakker worden noem ik het altijd Totaal geen problemen mee. Maar mensen snappen ook echt niet dat het elke dag moet.
mistid
Geplaatst: 07-03-12 23:54
Vriendinnen snappen ook niets van mijn "k*tknollen". Mijn beste schoolvriendinnetje gelukkig wel en mijn beste vriendin die heeft het veel drukker met de paarden dan ik en heeft er nu ook een kassabaan voor overdag bij. Ze doet alleen geen studie meer. Heb haar 3 weken geleden voor het laatst gezien en msn en sms doen we amper aan, dus moeten nodig wat afspreken. Misschien sleep ik haar zaterdag wel mee naar de kroeg
bvw
Geplaatst: 08-03-12 00:05
Mijn vriendje snapt ook niks van paarden, heel grappig vind ik dat. Hij dacht ook dat Wiso en Frits mietjes waren omdat ze een deken op hebben. En frits vind het géweldig om hem voor de gek te houden. Frits deed laatst alsof hij niet wist dat hij zijn stal in moest toen mijn vriend Frits op stal wou zetten. Frits is er drie keer voorbij gelopen voor hij frits in de stal had