[SGW] [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 12:45

Corien, ik onderschat je beroep niet, maar je kan ook niet ontkennen dat je posten van de laatste weken veel over feestweken, 's avonds terrasje pakken en allerlei feesten gaat. Dan heb je ook nog Nokere achter je kiezen en een buitenlandse wedstrijd is ook vermoeiend. Als je dan ook nog zo'n beroep hebt breekt het op, maar ik denk dat je ook het werk in het ziekenhuis niet te simpel moet opvatten, zeker als je privé niets wil missen ;) . Mijn zusje heeft 15 jaar IC gewerkt in een academisch ziekenhuis en dat is echt aanpoten, niet alleen fysiek maar ook mentaal. Zij heeft aardig wat mislukte afrekeningen uit het criminele circuit of eerwraak gehad, politie op de afdeling gehad om patienten en eventueel verplegend personeel te beschermen.
Over andere afdelingen kan ik niet over oordelen, maar denk niet dat dat niet zwaar is.

xxitsmexx

Re: [HK] SGW deel 16: Geen bullfin te hoog, geen coffin te diep!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 12:50

Pauze al weer om.
Mooie fotos voorbij zien komen.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 12:52

Corien, ik denk dat iedereen het hier wel goed bedoeld. En zeker niet dat iemand je af wil kraken! Denk dat je het maar positief op moet vatten!

En mooie foto's van Lau en Eef!

Heb gewoon zin om weer lekker te rijden! Maar Uk heeft vandaag rust. Die heeft nog geen rust gehad vanaf het weekend. Wat doet zo'n les een mens toch goed. Ben nog steeds met mijn hoofd in de wolken.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:05

Heeft er nog iemand het cursusboek "hoe wurg ik mijn huisarts?" liggen?? Dan wil ik dat graaaaag overnemen!! :( -:(- ~~}>

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:11

Texelse, heel simpel: Men neme een pantykous, drapeer deze om de hals, maak een knoop en blijf net zo lang trekken totdat hij blauw wegtrekt :')

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:13

Roos in het weekend feest ik en ik hb toen niemand op moeten halen is dat mijn probleem toch? en als dat dan gezien word als feesten prima!

En in het ziekenhuis valt wel mee wat ik te horen heb gekreen een kennis van mij doet precies het zelfde en ik ben niet in aanraking met de patient!
Werk al vanaf me 14 en heb 4 jaar in de blekken gewerkt wat fysiek dus veel zwadder was en ik mannen werk moes doen dus ben redelijk wat gewend..

Hoop dat ermelo door gaat, hoor dat het af en toe noodweer is! Vanmorgen ook nog een flinke bui op me pet gehad :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:18

Mootje schreef:
Texelse, heel simpel: Men neme een pantykous, drapeer deze om de hals, maak een knoop en blijf net zo lang trekken totdat hij blauw wegtrekt :')

_O-

Corien, ik heb een hard hoofd in Ermelo. Ga je daar rijden? Ze willen het gazonnetje toch heel houden? <<)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:18

CoriienRN schreef:
Roos in het weekend feest ik en ik hb toen niemand op moeten halen is dat mijn probleem toch? en als dat dan gezien word als feesten prima!

En in het ziekenhuis valt wel mee wat ik te horen heb gekreen een kennis van mij doet precies het zelfde en ik ben niet in aanraking met de patient!

Heb mijn eigen posten nog een keer doorgelezen en zie nergens staan dat je niemand mocht ophalen :n . Heb ook aangegeven dat ik weet dat ziekenhuis heel zwaar kan zijn (IC), maar dat ik niet weet hoe het er op andere afdelingen aan toe gaat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:35

Y;( dames?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:48

Vraagje hier dames. Ik heb gisteravond gereden met mijn gewone hoofdstel. Omdat Uk nog steeds die dikke kapotte kaak/jukbeen heeft. Ik heb dus een bontje om de neusriem en bakstuk gedaan. Zodat die er niet langs schuren. Zit precies op dat botje waar nomaal de ringen van het mexicaanse neusriem langsheen gaan. Dus rijd nu met een gewone neusriem.

Nu moet ik zaterdag voor de vereniging op de gelderse starten. Maar zonder die bontjes ben ik bang dat het weer open ligt en dat wil ik dus niet. Mag je een bontje om die 2 gedeeltes hebben? Ik kon er niet specifiek iets over vinden. Behalve dat het niet het zicht mag belemmeren, maar dat doet het niet. Maar omdat ik hem dus aan 2 gedeeltes vastmaak, zal dat vast niet mogen?

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:50

Nou idd, wat een gezelligheid weer......

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:51

Volgens mij mag het wel Jantine, anders ff inge bellen?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:56

Ga wel even een belletje doen naar de knhs. Zul je zien dat ik daar gezeur van ga krijgen. Ze zijn toch al zo streng op de Gelderse. Had ook al een per ongeluk de neusriem over het bakstuk zitten, heb ik ook een hoop gedoe van gehad. Moest als een dolle omzadelen van het 4-tal naar springoutfit en daarbij riempje dus verkeerd vastgemaakt. Was toch bijna het geval dat de vereniging werd uitgesloten van deelname, omdat ik die neusriem over het bakstuk had en daar zou mijn rijden van zijn verbeterd. Jaja, dat lijkt me nogal bijzonder.

Als het niet mag, ben ik bang dat de Gelderse aan mijn neus voorbij gaat. Ga niet met rijden met gevolg dat Uk weer open ligt.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:57

Citaat:
Nou idd, wat een gezelligheid weer......

Inderdaad, maar iedereen nog veel plezier hier en succes met de wedstrijden :evaw:

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:13

ik vind het wel meevallen, volgens mij wordt er nu een hoop opgeblazen wat nergens voor nodig is.

Tien, bellen lijkt me een goed idee, maar ik denk niet dat het mag eerlijk gezegd.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:15

Wordt die bult al wel wat beter, Tientjeh? Op je vraag heb ik zo geen antwoord. Denk dat je het best de KNHS even kan bellen :j
Lielle, dat idee heb ik ook.

Ik heb honger en heb alleen nog maar een sinaasappel.. ^)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:19

bult word wel beter. Is ook minder gevoelig en zit wel dicht. Maar wil het toch even voorzichtig aan doen. Het duurt natuurlijk nog tot zaterdag. Maar wil niet het risico lopen dat hij weer open gaat.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:25

Dat snap ik, maar wel fijn dat het al beter gaat :)

Jer was net stout tegen mijn moeder toen ze hem uit het land ging halen voor de HS... >;) Beetje uitproberen denk ik O:) Vanavond dressuurles dus dan zal ik hem eens even flink door de mangel halen ~~}> Donderdag moet het gebeuren!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:29

De bakstukken van
het hoofdstel mogen van “bontjes” worden voorzien, mits de totale dikte van
bakstuk en bontje niet dikker is dan 3 cm.

dit mag dus zowiezo. Zal straks eens kijken of dat een mogelijkheid is als de optie hierboven niet mag.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:33

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:39

Jammer dat wanneer het niet over koetjes en kalfjes gaat het op bokt toch vaak zo afloopt... Vind absoluut niet dat Roos rare dingen heeft gezegd en vind het juist leuk om elkaars opvattingen over zulke dingen te lezen. Een meningsverschil krijgt helaas vaak gelijk een negatieve lading, jammer!

Ga maar weer verder met poetsen.. Zag wel hele gave foto's voorbij komen!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:44

Texelse, ik heb wel het handboek: Hoe wurg ik de huisarts van mijn moeder hier liggen. Heb je daar ook wat aan? :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:45

wijze woorden vief. Ik had eigenlijk het idee dat dat in dit topic wel meeviel, maar deze keer dus niet.

Ik ga maar verder werken, genoeg te doen hier, en vrijdag weer vrij :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:49

Dienke gefeliciteerd

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 14:50

Scum: Graag!! Hoewel die panty van Mootje het misschien ook goed zou doen. Dan wel van netkousen, en dan trek ik z'n oren nog even door die gaten heen.........