Vraag me niet hoe het kan, maar we gingen samen op cross en Bvw had heel netjes de auto ingepakt ennee nou ja, ik dus niet.
Héél vaag.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Héél vaag.

Mootje... Toch raar als je zolang gereden hebt/paard hebt gehad natuurlijk. Misschien ook een beetje afkicken. 
!

.
.
Onze minihengst kan toch dekken
Hier die kleine donder in actie, hindernis van 70 cm, ongeveer net zo groot als Bobo:
. Sterkte 
Noor
. Zusje en ik waren vanavond tegelijk in de bak aan het rijden op Vos en Ul. Zusje zei: zoek de verschillen tussen jou en mij, dressuur & spring. Toen zei ze ineens: ik wil wel even wisselen. Dus hup zij op Ul en ze had hem er vrij snel door (ik was alweer lang leve de lol aan het rijden, kan echt niet serieus meer trainen met Ul en Vos). Nu wil ze er vaker op. Ze vond het veel makkelijker rijden dan de pony's en had het al over een startkaart. Ook heeft ze vandaag voor het eerst met Kino gesprongen en ze heeft besloten dat ze daar toch wedstrijden mee wil gaan springen. Dan rijdt ze er straks nog meer als mij!!

Paard van een vriendinnetje staat er week bij mij op stal om te trainen, erg gezellig!
te hard gepoetst?

het viel mij idd ook wel veel op. Dacht al : die mag weleens bij mij langs komen, genoeg te doen ook hier...
van veulie !!!