[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:16

Da's nog eens een leuke uitverkoop, Floor!
Goezo, Mootje! Schoenen halen en aan met die banaan! ;)

Ik ben schoenen, shirt en hoofdband (anders word ik echt gek van mijn haren) rijker. Verder weer schoonmaakspulletje en scrub van Estee Lauder, een nagellakje en een nieuw luchtje erbij. Daarna echt horror-shopping bij Prenatal. Overal krijsende koters. Ik heb er gewoon echt pijn in mijn knar van!!
Heb ook gewoon geen zin meer om met de trailer te gaan slepen.. Ga denk ik met beide paarden lekker een wandeling maken en dan morgen weer rijden.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:20

hellow, hier ook al sinds 7 uur vanmorgen flnk druk geweest
@ noor: klinkt geweldig die koters... hahahaha (NOT!) trouwens ik deed eerder met voetbal (toen ik nog lang haar had, zo'n 'veter' om me haar/hoofd, zodat ik ze niet voor me ogen kreeg...

@ mootje: succes met de belasting, flink werk altijd....
@ rowo: bowling talent dus ;) sterkte met je kater :P
@ mendy, mistid en anthea; Dienke niet gezien/gesproken daaro? die was er ook... had het wel leuk gevonden hoorde ik aan de tel. vanmorgen.

en verder heeft vief 4 nieuwe jasjes en sannn had. denk... denk... weet niet meer :P (sowwly...)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:41

Heel veel plezier Benthe! :D
Leuk dat je morgen L gaat springen Rowo, succes alvast.
Boense Caro.
Mootje nog in pyama, lekker is dat zo nu en dan he.
Haha, leuk die krijsende koters. Nog een reden om er nog niet aan te beginnen. :P Goed geslaagd met shoppen lees ik dus!

Ik duik weer snel voordat Sim komt in de wondere wereld van de inspanningsfysiologie. :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:46

Noor, Jij bent in ieder geval al geslaagd! Welke schoenen heb je? Volgens mij had is de Asics 2150 vroeger, maar zal mij wel laten helpen door iemand ;) In welke winkel ben jij geweest?
Sannn, Echt leuk dat je lekker op stap gaat met Sim :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:51

*\o/* Ik heb net mijn tentamen van donderdag nagekeken, en ik heb een 7!!! Helemaal blij :D

Jeroen: Dienke zat naast ons. Mirthe heeft nog een poos met haar gekletst :) (ik wist eerst dus niet dat Dienke dat was :o )

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:52

Anthea, Volgens mij gebeurt ons dat allemaal wel eens ;) Mooi dat je je tentamen gehaald hebt!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 15:50

Ik ga mijzelf maar wederom van de bank afslepen richting de stad :o Ga lekker fietsen, want parkeerplaatsen zijn hier dunbezaaid!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:04

weule schreef:
@ mendy, mistid en anthea; Dienke niet gezien/gesproken daaro? die was er ook... had het wel leuk gevonden hoorde ik aan de tel. vanmorgen.

Jazeker! Heb bijna de hele avond met Dienke geklept! Dat was zeer gezellig :D
Vond de eerste 3 blokken ook zeker heel leuk, maar de laatste viel me echt een stukkie tegen.
Voer heb ik nog heel wat van opgestoken, training & reglementen was weer een lekkere opfrisser :D

Haha Anthea, heb ik ook heel vaak hoor. Zeker als je met Ilse op cross bent, die heeft echt bij heel veel bokkers aanspraak en dan heb ik helemaal niets door :+ . Super van je tentamen :D
Succes met fietsen Mo!
Ah verschrikkelijk al die jankende kinders Noor!

Ik ga nu maar snel even 2/3 rijden, ga gewoon op buitenrit want heb geen zin om binnen te rijden.
Is de bedoeling dat ik rond een uur of 6/half 7 bij een vriendin ben, mag dus nog vaart maken

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:17

Heee mensen !!!

Jullie dachten vast al dat ik dood was want ben een tijd weer niet op bokt geweest. Druk met school en rijden geweest, en dan was het al weer zo laat dat ik naar bed moest.
Ga straks proberen bij te lezen, zal wel weer iets van 20 pagina's zijn.
Vanochtend concour gehad, ging niet super lekker, maar hij zat niet helemaal lekker in zijn vel.
Vanochtend deed hij beetje raar op stal. 1e parcour foutloos dus 2 winstpunten. 2e parcour pech balkje omdat de afstand in de dubbel beetje krap was voor hem. Dus in totaal weer 3 winstpunten erbij.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:19

Grrrrr ik heb alleen Ultra gereden en ik wil geen paard meer zien vandaag.
Laten we het er op houden dat we allebei genoeg beweging hebben gehad :( :o

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:29

@ Sanurie: jammer van je balken.
@ Mirthe: bodeminspectie gehad??

*\o/* Ik heb een fijne buitenrit gemaakt met Jer. :D
Was hem aan het opzadelen om wat in de bak te gaan stappen (die trouwens niet zo hard was als ik had verwacht), toen een stalgenootje kwam en die ging naar buiten. Toen ben ik zelf op het pad naast de stal bezig geweest om hem superdesuper-scherp aan mijn hulpen te zetten. En hij was eigenlijk gewoon hartstikke braaf!! Paar keer geschrokken, maar was makkelijk te herstellen en ook lekker een stuk gedraafd. :)
Daarna mijn deken weggebracht naar Ooteman. Ze hadden helaas geen laarzen meer in mijn maat.

@ Mootje: gelukt met je schoenen?

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:34

Hallo!
Heb iig gelezen dat rowo niet kan bowlen en morgen L gaat springen. Dan vertel ik nu niks nieuws dus! Heb gister ook gebowld en kreeg zelfs de poedelprijs. :+ Dus een onuitwisbare indruk achtergelaten bij de nieuwe buren. En ik ga morgen ook weer L springen! Succes!
Heerlijk dat je lekker buiten hebt gereden Noor!
Mootje ik hoop dat het maandag meevalt!
Lautje wat goed zeg zoveel eraf!
Sanurie netjes toch!

Nou ik zal W even gaan doen! Internet hebben we thuis nog steeds niet. Duurde ipv 2 weken nu ineen een maand. :( K UT KPN. Verder is het er nu erg koud. De bloemen staan op de ramen. Brrrrr. :brr:

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:43

Geen bodeminspectie, dat moest er nog net bij komen.
Het begon al toen het land van de buren vol met shoarma's stond. Dat wist ik niet want ik kom daar zelden langs, ga altijd langs de andere kant. Daar kwam een hele spetterende passage voorbij, gevolgd door een uitgestrekte draf waar Totilas jaloers op kan wezen. Hij bleef knettergek en toen ik een auto zag maar snel een zandpad opgegaan. Daar lagen takken wat een reden was om achteruit de straat op te springen, maar had hem daar wel weer op tijd weg. Peerd in volle galop er van door. Toen ik hem terug had omgedraaid om naar het andere zandpad te gaan, ging een heel stuk goed totdat er een auto tegemoet kwam en er heel veel takken op de grond lagen aan de zijkant. In volle galop omgedraaid ervandoor, daar liepen dus 2 mensen met een hond. Flinke brul gegeven van pas op, maar Ultra schrok zich dood en kwam met een perfecte sliding stop tot stilstand. Ben er toen maar afgestapt om hem aan de hand langs die hond mee te nemen, maar die blafte natuurlijk naar Ul toen ik er langs liep, hup Ul aan de kletter, weer terug richting de auto (wat wandelaars bleken), maar dat was natuurlijk ook eng, dus hij draaide zich om en kwam terug gestapt. Toen wel voorbij de hond gekomen, maar daarna kwam ik er dus nooit meer op omdat hij knettergek was. Heb dus 2 km met een maloot aan de hand naar huis gelopen, weer langs dat land vol shoarma's waar hij ook nog leuk begon te piafferen.

Ik was hem goed flauw. Mam kon ook al zien dat het niet goed was gegaan want ik kom nooit naast het paard terug :x

Jemig wat een lap tekst is het geworden! :o

Fijn dat jouw buitenrit wel goed ging Noor!
Succes morgen Margriet!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:54

Jeetje, Mirthe wat een gedoe, en gelukkig dat er niks is gebeurd. Daarom mag ik dus nooit zelf op buitenrit van me ouders, op zich wel terecht maar soms wel lastig en irritant.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 17:57

pff Mirthe, klinkt niet echt lekker! Ik kom ook nooit naast het paard terug gelukkig en ga heel vaak alleen op pad. Ga ook nooit van het paard af tijdens de rit, want ernaast heb je helemaal niets meer te vertellen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:04

Noor, Wat voor schoenen heb je nou O:) Ik heb net goede oordopjes voor mijn ipod gehaald. Nu kijken of itunes meewerkt voor die handloopdingen... Schoenen was gelukt en nog redelijk goedkoop ook: de Asics 1150. Staken overal met kop en schouders boven!
En ik heb een mooie tas gekocht: http://www.tascheundweg.de/WebRoot/Stor ... ean-ca.jpg

Mirthe, Wat een verhaal :=
Noor heeft lekker buiten gereden!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:05

Mirthe ook in de shoarma laten verwerken :')

Zo opendag was eeeerug leuk.. nu in dubio! lastig!! maandag maar even in flink overleg met de coach
jack is net lekker gekneet := meneer zijn werverls stonden niet allemaal recht.. nu 2 dagen rustig longeren.. en dan weer rijden.. (ik maar er 3 van)

Nu maar omkleden en douche en richting vriendin lekker wat eten en stappen vanavond :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:23

Lekker ritje Mirthe.. :\
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen..

Ik stap buiten nog wel eens af.. Als ik het niet vertrouw als Woll angstig/drakerig is spring ik er zo af om haar een paar meter mee te sleuren en er dan weer op te gaan zitten :+

Mootje: goed geslaagd dus :D
Mandy: lekker gereden en vol vertrouwen op naar morgen?
Corien: waar ben je geweest? Veel plezier vanavond
Kim: leuke dagen gehad dus :D fijn dat je vandaag lekker bij kon slapen :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:25

mistid schreef:
Het begon al toen het land van de buren vol met shoarma's stond.

Shoarma's??? Schaapies bedoel je daarmee? :o Brengt me trouwens meteen op een idee: we gaan patat eten, ik neem er een shoarmarol bij :D
Stoute Ul dus, Mirthe :(:) Ik was een beetje huiverig omdat Jer de laatste keer ook keihard naar huis is gerend, met mij als een soort lappenpop erop. Daarom had ik vandaag een hele lange zweep mee }> , gebruik was verder niet nodig ;)

@ Mootje: ik heb ook Asics, maar dan de 2160. Die geven iets meer stabiliteit in de enkel, want uit de analyse bleek dat ik rechts er niet recht boven blijf tijdens het afwikkelen :) http://www.asics.nl/running/products/gt ... 3god-3-6fA . Ik heb lichtblauwe trouwens.
Mooie tas :j !
@ Anthea: gefeliciteerd met je mooie cijfer! *\o/*
@ Rowo: veel succes alvast morgen.

Ik denk dat ik vanavond lekker in bad ga en dan op tijd naar bed :z :z Of komt er nog wat leuks op teevee?
Laatst bijgewerkt door _Noor op 29-01-11 18:27, in het totaal 2 keer bewerkt

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:25

Mirthe: Stoute Ul. Veel plezier vavavond :D
Corien: Fijn dat de open dag zo leuk was!
Margriet: Balen de je nog steeds geen internet hebt. En gefeliciteerd met je poedelprijs :+
Mootje: Mooie tas.

Zometeen komt een vriendin hier, dan gaan we vakantie uitzoeken :D Zit nu aan de lasagne, jammie

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 18:25

Jeetje, je bent een hoop kwijt al Lau! Ik probeer ook gezonder te eten, maar het lukt gewoon echt niet helaas..
Leer ze Vief! En leuk zo'n bal :D Wel filmen he :D
Leuk dat je iets over Beau's familie te weten bent gekomen Mirthe! Waar was je gister ook al weer heen? En ik snap dat je kwaad bent op Ul :(
Dat zijn drukke dagen Kim
Sterkte met je koppijn Sannn :(:) Veel plezier in het bos en de bios!
Lekker voor je merrie dat ze zo'n grote stal heeft Caro
Heeeel veel plezier Benthe!
Oehh, da's fijne uitverkoop Floor
Lekker geshopt dus Noor! Van die k*tkoters krijg ik ook altijd koppijn :(:) En fijn van Jer :)
Mooi cijfer Anthea!
Lekker geshopt dus Mootje :)
Leuk dat de open dag geslaagd was Corien! En is Jack door Karin gekneed?

Ik ben weer terug van het strand. Was echt héérlijk :)
Lekker aan een lang teugeltje door de duinen gereden, en daarna op het strand nog wat gedraafd. Mijn moeder was er ook met de hond, dus die heeft nog wat foto's gemaakt. Echt heerlijk zonnetje en amper wind, was echt genieten!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 18:54

mistid schreef:
Het begon al toen het land van de buren vol met shoarma's stond.

Geweldige uitspraak!!! _O- _O- Mijn schimpjes gaan aan de kletter voor biefstuk in het land :D

@snoekiej strand klinkt heerlijk als er geen wind staat
@ noor ben je nog naar Ooteman geweest? Nog wat leuks gezien??

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 18:58

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:17

Bij ons waaide het best hard en was het ijskoud.
Ik ga je topic even bekijken Snoek!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 19:18

Ik ben ook weer terug van een heerlijke wedstrijd indoor dronten, eerste rondje klassiek foutloos en 10e plts (uit 75) en tweede rondje was twee fase ging ook foutloos, ritme iets minder mooi dit keer, maar wel lekker voorwaarts, 9e plts (uit45) ben dus dik tevreden en we hebben ons startgeld weer terug, altijd handig..... :D Je kon over beide manches een fiets winnen, die had ik wel graag gewild voor de sgw te verkennen, maar ja helaas.....diegene die 3e en 1ste werd over beide rondes was overall de beste.

vanaaf ff lekker stappuhhhh....dus zometeen even mijn bedje in 3 uurtjes....... := anders houd ik het niet vol..... ;)

Morgen even mijn sauna bon verzilveren en niks doen. Bull ook niet, die staat lekker op de wei. :D