[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:05

Sannnn schreef:
Zat net te kijken op de KNHS voor dat oefenspringen. Vorig jaar deed Wim Bonhof dat, heb ik toen veel aangehad die keer dat ik geweest ben. Maar zo te zien geeft dat niet meer... :\

Ik ga morgen ook !!!! :D Ben benieuwd, wij kunnen nog wel een lesje gebruiken in een echt heel parcours.... :o zal gelijk vragen of hij ook gewoon alle kritiek wil geven en niet voor zich houden, daar schiet je niks mee op om het mooi in te pakken. Tis helemaal niet erg om ergens aan te moeten werken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:17

Ik vind het een mooi paard BVW

Concentratie.... :D
Afbeelding

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:01

Leuk Biana. Ben benieuwd wat je er van vindt. De instructeur van onze vereniging geeft die oefenparcoursen nu, dus ik ga er niet heen. Kan dan beter naar springles gaan. ;)

Leuke foto PB!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:29

Leuke foto's PB en Mootje!
@Bianca: Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind morgen bij de KNHS! Ik ben toen 2 keer naar Wim Bonhof geweest en heb er toen veel aan gehad, vind het ook jammer dat hij het niet meer doet....
@Vief: Bijrijdpaard moet dus nog wel een beetje stoerder worden ;)
@Dorien: En Toby weer zonder hechtingen door het leven?? Hopelijk ziet het er netjes uit!
@Evie: Bam is weer lekker verwend vandaag dus?!
@bvw: Wat leuk om zo'n paard te fokken!

Ik heb vanavond nog gewerkt, maar de baas had weer rare dingen in petto.... Was blij toen ik uiteindelijk klaar was en lekker naar huis kon :o Nu snel tukkie doen, morgen hopelijk Jipje kaal maken ;)

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 23:42

Toby was erg lief bij de dierenarts en hij is dus weer verlost van de hechtingen ;) Net nog even met Reus gesprongen bij de club les, morgen en donderdag nog ff dressuurprikken en dan hopelijk vrijdag klaar voor Barchem.

Leuke foto's PB en Mootje! Ik vind galopfoto's ook altijd erg leuk alleen zijn ze niet altijd even mooi :o Die van jullie zijn wel erg goed gelukt :D Had je het koud PB dat je er een dikke trui bij had aangetrokken? misshien ga ik morgen nog wel even op pad om een shirtje te zoeken voor onder mijn cross outfit.

Marjan1984

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:01

Poeh mam is gisteren aangereden. Ze stonden met 3 auto's voor de slagboom om de parkeergarage uit te rijden. De voorste auto deed iets fout en gebaarde naar de middelste dat ze achteruti wou. Die auto zet zonder te kijken de auto kei hard achteruit, zo vol tegen mam haar auto. Mam natuurlijk kei geschrokken en flink schade. Gelukkig heeft mam zelf niks en is het gewoon verzekeringswerk. Ze is meteen even langs de garage gereden en die schat de schade op minimaal 900 euro
*zucht* sommige mensen moeten gewoon echt niet achter het stuur kruipen.

Ik heb wel eens oefenspringen met Wim Bonhof in Wanroy gehad, was echt heel erg leerzaam.
Gave foto's zag ik voorbij komen.
Fijn dat Toby zijn hechtingen kwijt is.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:05

Goeiemorgen :wave:

Jeetje Marjan. Je moeder zal echt geschrokken zijn! En 900euro is niet niks zeg.

@ pb: wat een leuke foto! Jij kijkt heel geconcentreerd maar Maat doet het met de ogen dicht :D

@ mootje: hele leuke foto. Vind het overbelichte nog niet eens erg storend. Je kijkt zelf wel erg blij!

@ vief: ga je je bijrijdpaardje eigenlijk ook uitbrengen, of rijd je die er alleen maar bij?

@ billy: fijn dat de hechtingen eruit zijn! Welke paarden start je dit weekend? Alleen reus? Succes alvast, komt vast goed!

Gister naar springles geweest met Zetje. Dat moest ook wel na mijn dramatisch rondje in Diepenheim (zondag moet ik weer B springen). Maar het ging super fijn :D Nergens terug geprutst en geen misafstanden. Zetje ging heel lekker, op naar zondag dus!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 08:16

Marjan, Ik had al in de andere HK gereageerd, maar gelukkig dat het alleen blikschade is!
Billy, Fijn dat Toby zo lief was bij de DA!
JN, Wat had je baas in petto voor je dan? Succes met het scheren van Jip.
Bianca, Veel plezier in Ermelo!
PB, Ik vind het wel meevallen hoe 'niet leuk' je kijkt.

Mijn hoofd vond ik nog best meevallen. Ik had een tomaatje verwacht :o Nu ben ik de hele cross door aan 't kletsen zodat ik adem moet halen!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:17

Ik vind je hoofd ook heel erg meevallen, mijne is vaak minder charmant op foto's :P

Ik ga overigens maar eens de paardjes longeren en uitmesten en nog ff leren. T is nu nog droog!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:30

Goedemorgen!
Mooie foto PB!
Rowo dus op naar zondag. Wel fijn dat de springles nu heerlijk ging.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 08:53

Goede morgen!
Pb gaaf dat ze komt kijken! leuke foto!
Evie leuk zeg verhuizen naar utrecht!! wil daar ook wel wonen :)
Mootje leuke foto ook van jou en corion :D
MArgriet balen voor je moeder zeg :( idd somige mensen kunnen beter niet achter het stuur :n
Benthe welkom terug! gefeliciteerd met je springkampioenstitel :D
Rowo fijne spring les gehad!

Zo heb gister hoog uit 15 min op jack gereden, het vondje op zijn rug is nog niet goed dicht vandaag maar longeren.. :(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:10

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:16

Dat is goed schrikken voor je moeder Marjan. Gelukkig heeft ze zelf niets.
Fijn dat je springles goed ging met Zetje Rowo. Kan je zondag weer goed aan de bak!
Echt een gaaf paard is Amati! Vind dat ook hele leuke foto's, zijn oortjes kunnen niet verder naar voren! :D
Noor had toch elke keer last van een collega die niet zo fris ruikt, moest toen ook gelijk daar aan denken toen ze gisteren op 538 bij evers staat op het daar over hadden. Met deze site kan je je collega anoniem tippen.. http://www.smell-well.net

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:19

Goeiemorgen!
@PB: Is inderdaad ook een erg mooie galopfoto! Maar jou hoofd := inderdaad wat je zelf ook al zei..
@Corien: Balen van Jack zijn wondje, even een paar dagen longeren totdat het dicht is misschien?
@Mandy: Fijn dat je springles lekker ging! Geeft weer wat meer vertrouwen voor zondag!
@Marjan: Zo wat zal je moeder geschrokken zijn zeg! Hoe zijn je laatste dagen bij je huidige baas eigenlijk??? En moet je echt tot het eind van de maand of had je nog dagen over?
@Billy: Fijn dat Toby weer van de hechtingen verlost is. En lekker gesprongen met Reus dus! Komt vast goed in Barchem! Neem je Myth ook mee?
@Mootje: Dit is het verhaal wat er laatst op het werk is gebeurd; Poosje geleden heb ik een mevrouw tot 2 x toe betrapt op het 'stelen' van bier in de winkel en haar 2 keer hierop aangesproken. Werd toen al door haar moeder voor vanalles uitgemaakt, maar ok. Toen is ze een poos niet in de winkel geweest, tot 2 weken geleden, toen kwam ze weer. Ik heb toen de mensen in de winkel gezegd dat ze haar in de gaten moesten houden. Toen is ze door een collega erop aangesproken dat ze een fles drank in een tas deed. Uiteindelijk heeft kassameisje gevraagd of ze in de tas mocht kijken en toen is ze helemaal geflipt, ik het haar gevraagd en uiteindelijk kwam dus die fles drank eruit.... haar gewaarschuwd, mocht het nog 1 keer gebeuren zou de politie worden ingeschakeld. Keer daarna weer iedereen in de winkel gewaarschuwd en toen was ze braaf, ging ze de volgende dag bellen dat ze zich zo bekeken voelt bij ons in de winkel :? |o en dat ik daarvan de aanstichter was/ben :( Nu moest ik van de baas mijn excuus daarvoor gaan aanbieden aan haar en haar een bloemetje gaan geven -:(- Heb de baas even flink duidelijk gemaakt dat ik dat echt NIET ging doen en dat ze lekker de boom in konden!!! Toen maar weggelopen en braaf aan het werk gegaan :o

Ga zo maar is even de paarden naar buiten schoppen en de stallen mesten.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:21

Groot gelijk JN!
Marjan: Jeeh wat schrikken zeg. Je moeder heeft geen last van de klap?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:23

Groot gelijk heb je JN! Zou dan ook echt niet mijn excusus gaan aanbieden. :n

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 09:25

Goeiemorgen!!

Gave foto Mootje!!
PB, Amati <3
Eef, leuke nieuwe naam en lekker Bam verwend!!
Benthe, rare dingen met je baas?????
Mandy, wat fijn dat je lekker gereden hebt!!!
Marjan, wat schrikken zeg. Gelukkig alleen blikschade maar toch vervelend!
Billy, fijn dat de hechtingen eruit zijn. Hoe gaat het verder met je?
Bvw, gaaf paard!
Bianca en Sann, dat oefenspringen lijkt me ook wel een keer leuk!
Vief, nog niet echt een springer dus!!

Gister even met T gestapt maar had hem bijna in mn nek zitten dus maar snel weer op zn hok gezet :+
Bari gelongeert, die gaat linksom wat vierkant door de bocht. Misschien ligt veulen in de weg of kan dat nog niet?

Ik heb TG op de wachtlijst laten zetten voor de enigste stal op het erf waar ie met zn hoofd naar buiten kan. Wel wat kouder maar dan kan ie wel lekker naar buiten kijken. Hopelijk mag ie er snel in :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 09:27

JN, Wat een gedoe zeg! Je baas zou jou eerder een bloemetje moeten geven.
PB, Mooie foto's :j
Sannn, Die anonieme tip zal waarschijnlijk niet zo anoniem zijn, aangezien mevrouw denk ik wel weet wie dan de aanstichter is ;)
Corien, Balen dat het wondje nogsteeds niet dicht is!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:44

@ karen: T is dus een beetje frips aan de bips? Hij mag nu ook 10 dagen niet op de wei/paddock?

@ Benthe; k geef je groot gelijk dat je dat gezegd hebt! Ik zou ook zeer zeker geen bloemetje gaan geven aan zo'n persoon. Ze heeft het er toch zelf naar gemaakt?

@ PB: je kijkt idd wel errug euhm... apart. :+ Maar t is wel een stoere foto.

Zo ik heb de paardjes weer gelongeerd. Ook avi na 1 week niks doen. Die was iig goed fit, maar nog wel wat stijf. Nu ff douchen en heel even nog leren :Z
Overigens had Zetje de binnenkant van haar voorbeen mega dik. Heeft zich waarsch geraakt in de wei, maar heb ik helemaal niet gezien :o Wondje was zelfs al dicht en zat al een korst op. Wanneer ze dat dus heeft gedaan :?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:52

Goed gedaan Bente!!!

Mandy, nee hij mag niet los. Mn schoonmoeder (DA assistente) zegt dat het misschien wel beter is om het 10 dagen op stal te laten maar dat kan ik echt niet hoor. Dus nu beetje aan het stappen met hem, als ie maar een lage hartslag houdt.
Wordt feest als ie wel weer los mag :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 10:53

Whehe, als ie je nu al in de nek vliegt ben ik ook wel benieuwd wat ie doet als ie weer los gaat :+ Waarsch is ie dan errug blij :))

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:16

PB heb je daar je airjacket niet aan?

Mandy, haha ja!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 11:45

Nee, was mijn koortje voor aan het zadel vergeten... :Y) Had er maar 1 en daardoor zit hij telkens aan een ander zadel. Dus heb gelijk een tweede besteld, hoef ik niet te wisselen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 11:47

PB, Maar die koordjes alleen zijn al echt duur :oo

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 12:15

Goedemorgen.
PB: Opperste concentratie, die foto's van Jetske zijn echt gaaf geworden :D !
Billy: Fijn dat je lekker gesprongen hebt, succes in barchem.
Jn: Zijn ze nou helemaal gek geworden, terecht dat je hebt geweigerd!
rowo: Balen dat Zetje ineens met een dik been staat.
TG: Dat wordt feest als je er weer op mag :Y) .

Jij staat er een stuk charmanter op dan ik hoor pb :=, deze gaan we maar niet bestellen :
Afbeelding