Corien: Even 3 weekjes vrij om te trainen is inderdaad wel lekker.
Noor: Hoe is het onderhandelen gegaan?
Ik had toen ik met die man van de hartslagmeters stond te praten nog even gevraagd of dat veel effect zou hebben op zijn conditie, en die zei inderdaad ook dat een weekje of zelfs iets langer niet zoveel uitmaakt als je daarna weer aan het werk gaat.
Mo: Startgeld moet ik sowieso betalen inderdaad, daarom denk ik dat ik toch gewoon ga, ook mooi als training voor het L dadelijk.
Caroline: Leuk dat je sollicitatie had, hoe is het gegaan?
Heleen: En het blijft een leuk dier, ik vind hem ook niet echt klein ogen.
Vief: Aandachtige blik heeft Woll

Kim: Gave foto's en cute die olifant. Jammer dat je niet overal hen kan, maar Phuket is wel echt heel leuk.
Snoekiej: Fijn dat Vorstin vandaag de wei op kon, ik doe verder nooit beschermers om in de wei, maar de eerste keer ook wel even, je weet niet hoe gek ze gaan doen, en aangezien hij ook samen gaat met een ander paard vind ik dat wel zo'n fijn idee na die trap.
Zo ik heb lekker vakantie, we zouden eigenlijk morgen sportdag met de hele school hebben, maar aangezien onze gymleraar al een paar maanden afwezig is heeft alleen onze klas heel de dag vrij

Dus we hebben gewoon bijna 3 weken vakantie ipv 1 week, heerlijk en dan ook nog eens dit weer erbij