Goedemorgen,
Ik ben weer helemaal droog en warm, na de tripalon in Gorssel gister. Wat een verschrikkelijk weer. Om kwart over 9 al van huis weg, want zusjelief moest al vroeg. Dus we liepen daar als een stel verzopen katten rond. Ondanks alle regenkleding. Alles is dan vochtig en nat.
Toen ik zelf aan de beurt was, als laatste bij de dressuur. Was de bak al mooi omgeploegd. Dus Ukkie lekker sjouwen in de modder. Voor het eerst sinds tijden dat hij echt superlekker dressuur liep. En dat werd beloond met 196 punten. Daarna een hele tijd wachten, want ik hoefde pas als laatste de tripalon in. In de L. Onderweg was het echt verschrikkelijk, tot aan de knieen door de modder. Hindernissen waren daarom ook niet veel verhoogd, omdat dat gewoon gevaarlijk zou worden. Maar wel een lekkere rit gehad en foutloos rondgekomen. Daarna het springparcoursje, die we ook nog even foutloos hadden genomen.
Al met al werden wij dus beloond met een 1ste plaats in de klasse L! Ik ben super trots op mn paardje dat hij het zo goed heeft gedaan, ondanks de omstandigheden.