Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:ghe ghe, mooi dat ik er zaterdag vast ben, heb ik de eerste keuze....![]()
Maar misschien heeft ze dan voor jou nog wel een mooie roze met glittertjes over![]()
Talida schreef:aloha! heb geen idee hoe laat het is en het tiept ook wat vaag na 2 glazen wijn voor iemand die nooit drinkt maar kwam even melden dat het bets leuk is hier in de Usa! Heb nog niks van Tal gehoord maar goed geen nieuws is goed nieuws denk ik
zo ik ga even uitbuiken van mn diner, groetjes!
Canter schreef:Wel alleen roze spulletjes begrijp ik.Ik weet niet of het allemaal past want ik ben al erg mijn best aan het doen om het mooie weer in te pakken maar die werkt nog niet echt mee.
SGWOllie schreef:Had even geleden idd gehoord dat La Cru niet goed was maar het leek me niet zo handig om het hier neer te ploppen.... Wat ik er van begreep is het ook iets serieuzer dan "niet echt kreupel maar ook niet echt fit". Meer iets in de trant van wat JJ schreef.
_Jitske_ schreef:Balen zeg, want als ze gedekt wordt is ze toch echt wel een tijd uit de running..
Maarja, beter dan dat het paard naar de knoppen gereden wordt..
Iemand hier trouwens een idee hoe het momenteel met de pees van Ollright van Laurens van Lieren is?
Daar heb ik al een tijdje niks meer over gehoord..
Biertabje schreef:hij had het er over dat hij op zoek was naar een nieuw talent, dat hij er ook eentje had gekocht op een keuring of veiling ofzo