[SGW] [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: [HK] Gemuts van het SGW gepeupel (deel 4)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 03:44

laatst Haha! zo ben weer terug van Sneek week, en helemaal brak... Tong uitsteken

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 07:30

Haha nou dan kan ik zeggen eerst
Ik ga zo werken maar ik wilde nog even mijn zo-en-nu-ben-ik-wakker ervaring met jullie delen..

Sta je rustig onder de douche, slaperig.
Zit er ineens een knalgroene sprinkhaan op je facewash..
Ik schrok me dood! Haha! Ik was meteen klaar met douchen.
Maargoed ik ben wel wakker Pling

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 08:17

Onide, hoe gaat het nu eigenlijk met Jan?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 08:48

mogguh allemaal

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:01

Vierdest... Haha! Mogguh
haha, Lekker wakker Onide Tong uitsteken
@BT, Leuke foto's
@Marieke en LOve, mooie foto's
@Simmie, spannend hoor, die onderzoeken. Gelukkig dat het bij je ogen goed is.
@Canter, fijn dat Mas weer goed door zn APK is gekomen Knipoog

Gister de Indoctro weer op neusriempje gereden. (beugelneusriem van BT), ging best lekker en kon haar er ook best goed mee sluiten. Ze schuimde zelfs lekker rond de mond. Had ook even een hackamore te leen, maar heb daar maar 10 min mee gereden. kon er niet echt aankomen en ze ging er heel erg van op de kop lopen. Daarna de 3jr Cantos gereden. Ging heel erg braaf en we hebben zelfs een paar sprongetjes gemaakt.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:25

Goedemorgen!

Mooie foto's BT de rest met crossfoto's, leuk om te zien!

Het regent hier, zou net brandnetels weghalen. Dan zo meteen maar! Gister ff lekker gesprongen, ging fijn. Daarna ff rondgestapt in land van de buren, dat kan dus normaal niet. Dan doet ze gek, stuitert ze en niet te houden. Maar nu wel Lachen.

Vandaag lekker dagje werkvrij..moet thuis wel veel doen maar dat is anders Lachen

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:52

goedemorgen!

Wat een leuke foto's van nokere. Wat leuk dat het om een kasteel heen gaat, lijkt me echt een supergaaf terrein daar Pling

BT: Mooie foto's, vooral die laatste foto vind ik erg mooi

TD: hele mooie trailer! Cool

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:33

TD; echt stoer die trailer!
Ondide: zoiets ken ik, in mn studentenhuis lag de badkamer bij de voordeur, daar waaide altij dblaadjes naar binnen. op een keer had ik met mn kippige kop niet helemaal zeker gezien of iets wel een dor blaadje was. dus ik porren met mn flesje shampoo, was het een grote dikke pad!!!! was ook gelijk wakker!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:43

Goeimorgen Haha!!!
Heb net al lekker gereden! In tegenstelling tot gistere heerlijk gedressuurt Haha!! Ben weer trots op men ventje!! En nog wat sprongetjes gemaakt!! Vanmiddag naar de Ruitershop men crossbeschermers halen Haha!! Joepii...!

TD: was nog vergeten te zeggen: dat je een super stoere trailer hebt Haha!!!

En wat fijn Onide dat Joeri het weer zo fijn oppakt Lachen!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:46

Ik wil een nieuwe cap, iemand nog tips? die ik nu heb schuift teveel, hij is uitgelubberd denk ik

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:49

ik vind die van harry's horse erg fijn, die gewone zwarte met een zwarte klein streepje erover voor de lucht! Zijn ook niet erg duur! Maar die van pikeur lijken me ook super Tong uitsteken maar erg duur... hahaha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:53

die heb ik nu ook, maar hij schuift te veel (had hem al een keer opgevuld). Heb ook wel eens zo'n dure opgehad, maar daar worden mn oortjes afgesneden door die band!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:58

Hmm... hahaha ok dan! Zou het verder ook niet echt weten heb er wel 1 gehad van CS ofzo maar die was heel breed leek net zo'n champignon op men hoofd Tong uitsteken en die was helemaal verkleurd!!!! Was zo wat paars...

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:36

Ik heb ook zo'n HH cap, vind hem heerlijk zitten! Had hiervoor zo'n casco...maar die shoof meer en had hardere randen..en wat net champignon.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:37

Ik heb een GPA, das die pikeur..
Erg duur, maar wel erg fijn Ja

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:40

Ze zijn wel duur maar lijken me idd wel erg fijn!!

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:31

Goeiedag allemaal Lachen
Die caps zijn idd duur, ik wil ook een nieuwe Haha!
Giloni: hoe was de film gister nog?
Voor bijna iedereen: mooi dat het rijden goed ging Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:56

Jaaa de film was leuk Haha!
Wil nog een keer Lovers

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:00

nice nice, welke film was het Knipoog ?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:21

leuke fotos marieke en margo!
hier betrekt de lucht alweer. vrees dat mn bak weer zeikend nat is.. (gaat worden)

(ik heb de fotos van mn halve geslachte jaarling (lees: tuiger die dacht over een hek te kunnen springen) operatie op de computer. Dus diegene die m wou zien moet me maar ff pben..)

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:29

Ehh, ik sla even over CD....

Fijn dat je paardje weer lekker ging L_J!

Je kunt het beste gewoon wat caps gaan passen in een winkel Talida, hoofden zijn zo verschillend, wat bij de 1 lekker zit zit bij de ander voor geen meter. (En dan maar hopen dat je niet op de duurste uitkomt. Tong uitsteken )

Leuk dat die Cantos zo goed gaat RK.

Vandaag was Steffie, de dierenarts die Jim behandeld, op stal voor een paar paarden maar ze heeft gelijk gekeken hoe het nu met Jim was. Z'n knie voelde rustig aan dus hij heeft niet geleden van de oefencross. Voorlopig nog niet in de bak en veel rechtuit en galopperen om hem weer sterker te maken. Dat vinden we gelukkig helemaal niet erg! Haha!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:40

Talida, ik heb trouwens de HH. Zit perfect. Ik heb gewoon een HH hoofd. Mn 1e cap was een HH, heb ik 5 jaar mee gereden totdat ik m in 10 stukken viel. De cap daarna heb ik vervloekt, en was blij da er een paard in ging staan. Nu heb ik een HH, past perfect, merk niet eens da ik m opheb!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-06 14:49

Gomir, zie Paul Rommele van kamp op de startlijst in Vlietlanden (oefencross) staan *LOL*

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:51

Ik had gister geen leuke paardenavond.... Gisterochtend was de hoefsmid al geweest. Ik ging 's avonds naar de spingles. Op de heenweg draafde ik een stukje en ik dacht, loopt ie nou wel echt fijn...? Maar ja, kan natuurlijk een paar passen gevoelig zijn met nieuwe ijzers. In de les verder niet echt iets gemerkt. Wel was Os in het begin wat stug, maar aan het einde sprong hij fijn en sander was tevreden.

Toen ik over de straat naar huis stapte dacht ik toch weer, hij loopt niet lekker?? Op het zachte voelde ik niks. Ik nog een stukje gedraafd, maar daar wilde hij alleen maar hard naar huis rennen. Toch op straat weer onregelmatig. Thuis had ik afgezadeld en gevoerd. Toen wilde ik hem naar het land brengen, maar Os wilde niet en stond op 3 benen. Ik schrok me rot, want Os heeft dat nog nooit gedaan.

Zijn been leek iets opgelopen maar niet echt duidelijk. Dus ik de dierenarts even gebeld. "Ja, als je echt wil komen we wel kijken, maar je kan hem ook op stal zetten en dan morgen weer kijken". 's avonds doen ze niet veel aan kreupele paarden natuurlijk. Dus ik ze binnengehouden en vanmorgen weer gekeken, en dat was echt al veel beter! Hij liep er weer mee, maar nog niet helemaal zuiver. Dus toch maar dierenarts laten komen, ik wilde toch vrijdag al laten enten dus dat ook maar gelijk laten doen.

De dierenarts maakt zich niet heel erg zorgen, want iets wat de dag erna al zo vooruit is gegaan is meestal niet heel ernstig. Ik vroeg nog naar het iets opgelopen been, dat was hij wel met me eens, maar daar zocht ie niks achter, je kon de peesgroeven nog goed zien en voelen. Dus nu afgesproken om Os een paar dagen op rust te zetten (voorkeur da is boksrust maar toen ik zei dat Os erg rustig is mocht ie wel in het land) en dan kijk ik even of ie goed loopt, zo ja, dan ga ik weer rijden. Dan was het waarschijnlijk toch iets van een zoolkneuzing. Het zou kunnen dat er de komende dagen nog een zoolzweer komt, dat moet ik even in de gaten houden. Dus ik hoop dat het snel wegtrekt. Ik schrok wel zeg!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 14:53

Dat is weer niet fijn Miss-J, hopen dat het meevalt.