'k Heb ook eens naar parcours gekeken, en denk dat die 2 grachten enkel voor L en M zijn.
Ziet er idd serieuze putten uit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ziet er idd serieuze putten uit.
De overgang naar beginnelingen is wel heel groot ..
'k Zie wel dat het korter is geworden voor de occ.
Ben deze winter een keer een tussenwedstrijd gestart in Destelbergen maar dat was geen succes, 7e met 163 geloof ik.
In de winter dan wat onderlinge of oefenwedstrijden meerijden om het gat naar B te dichten. 
Mijn eerste tussenwedstrijd hadden ze gemaild "uw uren zie je op equester, op de wedstrijd klikken". Ik gekeken, inderdaad iets gezien dat op uren leek. Was ik 10min te laat op wedstrijd. Blijkbaar moest je niet gewoon op de wedstrijd zelf kijken, maar op een icoontje ernaast klikken. Wat ik dus niet wist. Ben wel nog mogen starten per uitzondering (godzijdank). Dinsdag was het les, had eind maart al gemaild dat ik elke dinsdag graag wil meerijden + inschrijving voor de wedstrijden in mei + de tornooien. Maandagavond krijgen we de groepsverdeling, maar ik ontbreek. Gemaild, mocht meerijden om 19u30. Ze had over mijn mail heen gekeken.
Met 7 in een piste van 20 x 60 vind ik dat nog prima doenbaar.
Meeste foto's zijn al vroeg getrokken. De puntjes moeten nog op de i worden gezet
alsook het wit lint enzo. Pas vanaf 18u vanaf kan men verkennen.
! Ik moest mss gaan jureren maar niets meer van gehoord, dus het zal wel niet nodig zijn...
! Dressuur heeft ze nog nooit zo ontspannen gelopen!!! Hij eindigt normaal altijd laastst of voorlaatst, en zat nu in het midden. Wel had hij het gevoel vooraan te moeten zitten, en snapte hij niet goed waar het zat...
. Enige commentaar op het protocol was bij het "halsstrekken", wij vinden dat ze dat heel goed doet (ze gaat echt voorwaarts neerwaarts en laat haar rug echt super los), maar als commentaar stond er "de neus moet vooruit komen" en dan een 5 gekregen... Dus nu weten we niet meer wat er bij die oefening verwacht wordt feitelijk...
!
!