Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarna Scene nog even gelongeerd en Caap gereden. Ben bezig met stap-galop en galop-stap. Stap-galop doet hij eigenlijk heel fijn maar andersom is nog lastig. Er zitten nog wa drafpassen tussen maar dan maakt hij zich tenminste niet strak, het worden steeds minder passen dus komt goed. 
Blijkbaar zien ze liever een paard wat lekker in zijn eigen houding met een valse knik loopt dan een paard dat over zijn rug loopt en de hand opzoekt maar af en toe nog tegen de hand komt. In de 1e proef was dat regelmatig zo, maar in de 2e proef enkel bij de middendraf. De 2e proef liep hij echt zoals op het filmpje.. Dat is in mijn ogen geen 170 punten waard.

Ooit kom ik die L1 wel uit zullen we dan maar zeggen. 
op zich wel een net rondje maar hij heeft nog wel wat spanning in zn lijf. Maar het is wel een ruige knol
Hoe gaat ie met T'tje? 

.
.
Bah veel te vroeg voor een zondag na een feestje
Hindernis 1 kwam hij wat terug omdat hij het een beetje spannend vond, hindernis 2 fijn, en op 3 begon mijn vriendje het spelletje weer te snappen. Heel simpel en safe foutloos. Zonder gestuiter waar ik bang voor was omdat we al zo lang niet meer op cc hadden gestart. Was overigens BB maar ben onwijs blij