Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Op zich wil ik best wat extra uren maken op vrijdag, maar dan van 7.30-11.30, ben ik om 12.00 thuis en heb ik nog wat aan mijn dag 
_lautje_ schreef:Hou op over lijnen, ik krijg spontaan honger.... Maar ben nu een week bezig en wel 3,5kg kwijt
), en voel me echt veel fitter! 

. Vervelend dat zo'n situatie zo uit de hand kan lopen!!
Even kijken wat het kost. Verder mijn Douglas bonnen spenderen
en ik ben "chef kraamcadeau". Vanmiddag met Jer naar de binnenbak -alles is natuurlijk kneppelhard- en naar Ooteman. Even kijken wat ze nog hebben. Verder hebben de honden mijn gespen van de wollen deken (die ik van jou heb gekocht, Lau) geknaagd, dus die moet even gemaakt worden... Eigen schuld, had hem niet goed over het dekenrek gehangen
. Moet wel snel gebeuren want met dit koude weer maak ik er veel gebruik van.
Balen van je deken zeg! Ze zijn wel mooi. 

Nu echt lam... Maar drukke dag voor de boeg, dus zo snel wat doen.

ben benieuwd wat ik zal vinden en of er evnt een opelding voor me is.. 

xxitsmexx schreef:Zo ben weer thuis. Vond het jammer genoeg toch iets tegen vallen vooral het laatste deel. Had wat meer voor hoe een training opbouwen ect willen horen en ool wel qua veiligheid (paard/ruiter)
Verder wel een hele leuke en gezellige avond gehad! Dankzij Mirthe Mirthe ging de terugweg een stuk sneller dan de heen weg met Tom Tom haha 
Sterkte ermee!

en jammer omdat het zulk mooi zonnig weer is.. Ben benieuwd hoe druk het in de binnenbak zal zijn vandaag.. Vanavond nog een keer naar stal voor de nieuwjaarsborrel al kan ik niet op de fiets 's avonds dus zal het bij thee en fris blijven 

.
.
.
. En toen maar lekker op tijd naar bed gegaan. Ben nu net wakker
.. _lautje_ schreef:Hou op over lijnen, ik krijg spontaan honger.... Maar ben nu een week bezig en wel 3,5kg kwijt
. Neem ipv fris wel steeds vaker vruchtensap/ranja, das al een verbeterpunt! Snoepen en koekjes eten doe ik al tijden miniem en chips eet ik gewoon niet.
! Hopen dat je een beetje op de vzh kan zitten en dat de ruin snel verkocht wordt.
Zal het voor de 6e even overleggen hier thuis ivm auto etc.
Wel knap dat je het volhoud, ik kan zulke dingen echt niet.
Bowlen is ook niets voor mij, haha.
Leuk ding, 7 jarige San Remo. Wel een gebruiksaanwijzing, maar dat paard kan lopen. Ze gaat hem vandaag halen.
Eerst 1/ 2 weken zelf proberen en anders gaat ie naar Gert van 't Hof, die is al gebeld en had eventueel plek.
Zo weer verder en dan het bos in en dan vanavond lekker naar de bios, naar Love and other Drugs. 
Loop nogsteeds rond in mijn badjas

viefdepief schreef:Ik heb net zo'n grote fitnessbal voor Woll gekocht bij de Aldi

Ik ga maar met beide naar de manege, zit niets anders op.

.