[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 10:18

Goedemorgen,

Het heeft weer goed gevroren hier in het noorden. Kon niet in slaap komen doordat ik het koud had dus om half 1 maar een lange broek erbij gepakt.

Ga nu even naar de paarden. Singel zoeken voor het vz zadel voor de merrie. Rijden gaat hem niet worden. Misschien even aan de longe op het mini stukje gras wat we nog hebben.

CC gangers succes!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 10:37

Goedemorgen!!
Heerlijk uitgeslapen, ben vanaf vorige week zaterdag elke dag tussen 6 en 7 opgestaan, dus daar was ik wel aan toe! :z

@ Mootje: ik was maandag thuis i.v.m. studie en heb daarom vrijdag gewerkt. Volgende wk moet ik weer een dag naar Utrecht en dan ben ik dus maar 3 dagen @ the office. Dan kom ik echt wel in de problemen met het werk :j . Op zich wil ik best wat extra uren maken op vrijdag, maar dan van 7.30-11.30, ben ik om 12.00 thuis en heb ik nog wat aan mijn dag :D

_lautje_ schreef:
Hou op over lijnen, ik krijg spontaan honger.... Maar ben nu een week bezig en wel 3,5kg kwijt :D

Jeetje Lau, dat gaat wel héél erg hard. Ik weet dat de echt overtollige kilootjes er vaak afvliegen, maar volgens mij is 1-1,5 kg p/w wel de max hoor! Eet je helemaal niet meer? :P

Ik ga me vandaag of morgen ook maar eens wegen. Merk dat ik weer wat strakker in mijn velletje zit door het hardlopen (ben je al begonnen, Mootje? ;) ), en voel me echt veel fitter! :)

@ Caro: balen dat je zadels niet pasten, maar wel fijn dat het aangepast is. Kunnen jullie straks weer volle kracht voluit! Slordig van Ooteman, zal ze vanmiddag even op hun kop geven ;)
@ Jantine: succes met de laatste loodjes!
@ Roos: jammer van de vw, zal niet makkelijk zijn om een goede te vinden!
@ Mootje: balen van je werk zeg :(:) . Vervelend dat zo'n situatie zo uit de hand kan lopen!!

Straks even naar de stad. Hardloopschoenen kopen, wil ook even kijken voor een hardloopshirt met lange mouwen en misschien een jasje erbij :o Even kijken wat het kost. Verder mijn Douglas bonnen spenderen *\o/* en ik ben "chef kraamcadeau". Vanmiddag met Jer naar de binnenbak -alles is natuurlijk kneppelhard- en naar Ooteman. Even kijken wat ze nog hebben. Verder hebben de honden mijn gespen van de wollen deken (die ik van jou heb gekocht, Lau) geknaagd, dus die moet even gemaakt worden... Eigen schuld, had hem niet goed over het dekenrek gehangen ;( . Moet wel snel gebeuren want met dit koude weer maak ik er veel gebruik van.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 10:44

Noor: Ik was heel erg opgeblazen en hield vocht vast. En aangezien ik voor heel veel voedingsmiddelen overgevoelig ben laat ikeen hoop dingen als suiker en gluten weg en ja dan verlies je en een hoop vocht en je krijgt weinig 'slechte' dingen binnen :P Balen van je deken zeg! Ze zijn wel mooi.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 10:48

Ze zijn zeker mooi en hij past ook erg goed :)
Aah, oke. Dat verklaart een hoop. Ik schrok er een beetje van, maar met vocht kan het snel gaan.

Zal tot actie overgaan! :evaw:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 10:59

Goeiemorgen :wave:

Gisteravond was gezellig en uiteraard ging bowlen voor geen meter. Zelfs 1x één na laatste geworden, dus dat is een prestatie van formaat :D Nu echt lam... Maar drukke dag voor de boeg, dus zo snel wat doen.

@ Noor: succes vandaag! Je hebt ook genoeg te doen dus. En rijdt ze vanmiddag! Bij mij thuis zal het ook wel bevroren zijn :(

@ Laura: jeetje, knap zeg 3,5 kg. Heb je een doel qua aantal kilo's?

@ Caro: echt balen van je zadels nog maals. Hopelijk krijg je ze iig snel weer aan het lopen.
En een 3x6 stal had Zetje ook met veulen. De 1e paar dagen vond ze het maar eng zo'n grote stal :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 11:11

Jammer dat het bowlen niet lukte rowo. Misschien veel gaan oefenen :D

Niet echt een doel. Maar dit is vocht, dus nu begint het pas. Wil er nog een 3/4kilo af.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 11:34

Mogee!!

Caro balen van je zadels.. wel fijn dat ze nu gemaakt zijn!
Lau jeetje wat laat je dan kwa eten staan? brood?
Rowo balen van het bowlen :P

Ik ga snel richting leiden.. opendag van het ziekenhuis :) ben benieuwd wat ik zal vinden en of er evnt een opelding voor me is..

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 11:37

Spannend Corien!
Laat idd brood staan en eet voornamelijk kwark, kaas en vis/vlees, maar geen varken. Als ik echt alles weg laat wat ik niet mag kan ik alleen rijst en rund eten, maar dat is echt vreselijk.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 11:37

Spannend Corien! Succes.
Noor, Druk dagje vandaag. Ik ga vanmiddag naar de hardloopwinkel ;)
Lau, Klinkt goed :j

Ik wilde vandaag een buitenrit maken, maar daar heeft het helaas te hard voor gevroren. Ben nu maar belastingaangifte aan het doen :O

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 11:40

xxitsmexx schreef:
Zo ben weer thuis. Vond het jammer genoeg toch iets tegen vallen vooral het laatste deel. Had wat meer voor hoe een training opbouwen ect willen horen en ool wel qua veiligheid (paard/ruiter)

Hier sluit ik me bij aan :j Verder wel een hele leuke en gezellige avond gehad! Dankzij Mirthe Mirthe ging de terugweg een stuk sneller dan de heen weg met Tom Tom haha :D

Laura: Wat knap dat je al 3,5 kilo kwijt bent!
Corien: Succes!
Caro: Wat balen van je zadels.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 12:08

Jij maakt er wel echt een feestje van Mootje :+ Sterkte ermee!
Laura: Wowie, dat is al wel echt veel zeg!
Anthea, Mistid, Mendy: Jammer dat het iets tegen viel, maar gelukkig hebben jullie wel een leuke avond gehad :)
Mandy: Aaaww.. Dat wordt inderdaad flink oefenen of nooit meer gaan bowlen ;)

Ik ga eens even boodschappies doen, verder met leren en naar stal. Jammergenoeg was eergister de buitenbak gesproeid, in combinatie met de vorst niet heel handig :+ en jammer omdat het zulk mooi zonnig weer is.. Ben benieuwd hoe druk het in de binnenbak zal zijn vandaag.. Vanavond nog een keer naar stal voor de nieuwjaarsborrel al kan ik niet op de fiets 's avonds dus zal het bij thee en fris blijven :+
En net even 4 rijjasjes gekocht :Y)
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 29-01-11 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 12:13

Ik heb de schade weten te beperken tot net geen 300 euro bijbetalen.. Ik had iets meer verdient dan ik in eerste instantie had verwacht :+

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 12:27

:wave:

Leerze Vief, en hopelijk is het niet te druk in de binnenbak ;).

Veel plezier Corien. Hopelijk is het wat voor je :).

Ik ben ook weer een beetje tot leven gekomen. Donderdag avond met vriendinnen gegeten en toen de stad in geweest.Dit werd allemaal iets later dan de planning was. Half 7 lagen we in bed en om half 10 zaten we weer in de auto naar huis. Toen ik thuis kwam wou ik verder slapen maar dat lukte niet.
Toen ben ik maar een buitenritje met Sofie gaan maken en naar een andere stad geweest met een vriendin. Nog wat leuke dingetjes gekocht :).
Gister avond met vriendlief uit eten geweest :D. En toen maar lekker op tijd naar bed gegaan. Ben nu net wakker :') ..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 12:46

_lautje_ schreef:
Hou op over lijnen, ik krijg spontaan honger.... Maar ben nu een week bezig en wel 3,5kg kwijt :D

Wow Lau, knap!
Ik had me voorgenomen om vanaf 2 januari te gaan, maar ben onderhand nog niet bezig. Zijn te veel verjaardagen :+ . Neem ipv fris wel steeds vaker vruchtensap/ranja, das al een verbeterpunt! Snoepen en koekjes eten doe ik al tijden miniem en chips eet ik gewoon niet.

Zo Caro, daar moest nogal wat veranderd worden :oo ! Hopen dat je een beetje op de vzh kan zitten en dat de ruin snel verkocht wordt.
Carnaval, dat lijkt me leuk! Maar dat wordt hier nergens echt gevierd, 1x in het uitgaanscentrum waar ik vaak stap
Mendy, ik heb je niet gezien! Vond dat die mevrouw het zich wat gemakkelijk maakte door een dvd op te zetten, hebben we in de auto ook uitvoerig besproken. Had ook wel wat moeite met het engels te begrijpen want daar ben ik niet zo goed in.

Ik ben net een uurtje wakker, al even gedouchet en nu mail checken enzo. Zo denk ik maar een buitenrit met Ul, Zonanta in de binnenbak en Beau moet ook maar mee naar de binnenbak. Vanavond op verjaardag

Zie net ook dat ik een mailtje heb van de fokkers van Beau haar moeder, ik ben aan het uitzoeken waar de grijze staart weg komt. De moeder was een zilverappel bruin, maar de oma had dat niet en andere nakomelingen uit die oma ook niet. Dus moet het bij de vader van de moeder wegkomen, dus bij Libero H. Zal jullie niet met de rest van het verhaal gaan vervelen :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:04

Middag :wave:

Jammer dat het tegenviel gisteravond Mirthe, Mendy en Anthea!
Paar hebben lekker uitgeslapen. :D
Succes met de studie Vief.
Wat ontzettend balen dat Vorstin weer niet goed aanvoelt Shanouk. Hoe is ze vandaag? :(:) Zal het voor de 6e even overleggen hier thuis ivm auto etc. :)
Je hoeft toch helemaal niet af te vallen Laura? :) Wel knap dat je het volhoud, ik kan zulke dingen echt niet.
Knappe prestatie hoor Rowo 1na laatste worden. :D Bowlen is ook niets voor mij, haha.
Nu ben ik de rest weer kwijt...

Gister met Vero naar de binnenbak geweest, eerst liep ze helemaal niet maar aan het einde liep ze wel lekker.
Daarna dacht ik rustig avondje te hebben maar vriendin belde of ik mee wou om te kijken of ze paard moest kopen. Dus meegeweest. :) Leuk ding, 7 jarige San Remo. Wel een gebruiksaanwijzing, maar dat paard kan lopen. Ze gaat hem vandaag halen. :D Eerst 1/ 2 weken zelf proberen en anders gaat ie naar Gert van 't Hof, die is al gebeld en had eventueel plek.
Vanochtend pogingen tot studie gedaan, mislukt. Echt koppijn. :( Zo weer verder en dan het bos in en dan vanavond lekker naar de bios, naar Love and other Drugs.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:23

De drachtige merrie heeft het prima naar haar zin in de villa...
Baal wel dat het zo hard vriest. Vanaf donderdag gaat het dooien en gelijk regenen :(

@ sannn balen van je hoofdpijn
@ mistid leuk dat je contact heb met de fokkers :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:25

Drukke twee dagen gehad, Kim!
Mistid, Zij hebben je snel gevonden :D
Sannn, Balen van de hoofdpijn. Veel plezier in het bos. Hopelijk zorgt de frisse lucht ervoor dat je hoofdpijn straks weg is.

Ik heb last van uitstel-gedrag :+ Loop nogsteeds rond in mijn badjas :=

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:35

Ik heb mijn koffer gepakt en ga zo dan eindelijk richting Oostenrijk :D Ik heb er megaveel zin in dus dat zit wel goed!

Jullie allemaal rustig aan! En misschien kom ik nog wel even buurten van de week en anders tot over een week ;)

:evaw:

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:45

Heel veel plezier!! :D

Ik heb net zo'n grote fitnessbal voor Woll gekocht bij de Aldi }>

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:48

Mootje schreef:
Mistid, Zij hebben je snel gevonden :D

Haha nee hoor, had eerst zelf een mailtje gestuurd. Ze hebben Beau haar oma gehad en daar haar moeder dus uitgefokt. Daar kwam ik via bokt&google achter.

Succes met je uitstelgedrag Mo :=
Veel plezier Benthe :D !

Ik ga even naar de divoza, cadeaubon halen

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:53

viefdepief schreef:
Ik heb net zo'n grote fitnessbal voor Woll gekocht bij de Aldi }>

Voor een lekker strak lichaam??? :D

@ Sann: balen dat het leren niet lukt. Soms heb je van die dagen! Veel plezier vnvd.

@ Benthe: veel plezier op vakantie. En kom zonder breuken weer thuis he :D

@ Caro: alles is bevroren he :( Ik ga maar met beide naar de manege, zit niets anders op.

*geeft Mootje een schop onder de kont* :))

Net al ff schoongemaakt en boodschappen gedaan. Zometeen richting paardjes en vnvd blijf ik daar maar slapen.
Laatst bijgewerkt door rowo op 29-01-11 13:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 13:53

Heel veel plezier Benthe en heel thuiskomen, he?
Mistid, Daar had ik niet aan gedacht :+
*Sleept zichzelf naar de douche!*

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:01

@ rowo ik kan niet naar de manege. Hippische week Exloo is aan de gang. Er is 1 bak vrij om vrij te rijden en zie dat niet zitten op dit moment. Moet echt eerst even longeren en aangezien ik er deze maand amper opgezeten heb... Die ene week maakt dan ook niks meer uit

Ik ga even schoonmaken dus ban mijzelf even. Muziekje aan en boenen maar!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:02

Neee die ene week doet het hem dan zeker niet meer. Groot gelijk dat je het ff laat voor wat het is!

Ik ga zo wel eens richting H'bergen en vast stallen doen en straks rijden. Morgen L debuut en ook Avi moet ff hard aan het werk.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 14:05

Sussie: je bent nu tijdelijk bij een supermarkt aan het werken? Wel balen dat de banen zo dun gezaaid zijn...
Rowo: fanatiek hoor!
Vief: briljant zo'n grote bal!
Kim: klinkt alsof je het leuk hebt gehad! Maar ik kan me wel voorstellen dat je moe bent haha!
Laura: tjee dat is wel veel zeg! Ik ben ook weer 5 kwijt. Ik denk dat ik er nu nog een stuk of 3 moet tot streefgewicht!

Ik had gister verjaardag van vrienden van mijn vriend, lagen pas om kwart voor 4 in bed. Zo meteen ga ik nog even met ma in België shoppen, 70% uitverkoop :D.