[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:39

het huis van onze buren staat te koop, op 15 min afstand van umcg!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:41

Groningen schijnt een uithoek te zijn :+ Het moet wel in de buurt van de 'bewoonde wereld' zijn.
Daarnaast zit hij nog 3 jaar vast aan A'dam en wellicht daarna ook nog zijn opleiding daar.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:47

Hallo!
TG mooi buikje!
Rowo alvast succes dan voor zondag.
EB oew spannend!!! Hopen dat het huis wat snel verkocht is! :)

Mijn ouders hebben ook de paarden aan huis. Dat is op een kwartiertje rijden met de auto. Ben nu 1,5 jaar geleden uit huis gegaan, en ik vind het heerlijk! Ga nu echt naar huis om te rijden, en niet om dit of dat te doen. Voeren enzo hoef ik dus ook niet meer te doen wat erg luxe is. Ze krijgen iig altijd netjes op tijd hun eten, aangezien mijn moeder een echt ochtendmens is. Dus 7 uur hebben ze alweer eten. 's avonds is het wel iets verschillend maar nooit veel.

Maar goed mijn vriend en ik hebben in de planning om te verhuizen naar een vrijstaand huis met een stukje grond en eventueel nog wat grond bij te kopen/huren. Dus dan krijgen we zelf iig 1 á 2 paarden aan huis! Zo'n zin in! :D Nu eerst dit huis verkopen! :\ En ik wil ook niet hier uit het noorden weg. De omschakeling van een boerderij naar rijtjeshuis is mij al zwaar gevallen, dus kan echt niet in een stad ofzo wonen. Zometeen dus weer heerlijk op de ruimte. Niet dat ik stomme buren heb ofzo, helemaal niet zelfs, maar zit gewoon niet rustig hier buiten. Wat moet ik daar nu doen? Dan ga ik wel naar mijn ouders toe!

Heb aan het einde van de middag nog gereden in dit prutweer. Jak. Had mijn regenjas aan dus daar niet nat geworden, alleen mijn benen en handen. Nu moet ik daar nog wat op vinden! :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:06

rainlegs en keukenhandschoenen ;)

Net een muis gevangen in het keukenkastje! En de katten slapen maar door bij de kachel... :+

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:10

Blijven die rainlegs goed zitten? Heb ze wel in maatje M maar die draaien. Volgens mij zijn die dan te groot. Keukenhandschoenen is idd slim! :D

Ach ja als jij de muizen gaat vangen, kunnen de katten wel doorslapen! :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 20:12

Mijn rainlegs zijn niet waterdicht ;(

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:27

Krijgen zondag een oud viersterren eventingamazone over uit Engeland voor een dressuurpaard. Wel heel leuk gesprek net mee gehad over de telefoon. Nu hopen dat ik dan op tijd terug ben uit Barchem om er zelf bij te zijn.
Ze had het erover dat 2 van haar oude paarden meeliepen op de WEG.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:34

peanutbutter schreef:
Krijgen zondag een oud viersterren eventingamazone over uit Engeland voor een dressuurpaard. Wel heel leuk gesprek net mee gehad over de telefoon. Nu hopen dat ik dan op tijd terug ben uit Barchem om er zelf bij te zijn.
Ze had het erover dat 2 van haar oude paarden meeliepen op de WEG.

oooohhhh dat zal wel heerlijke paardenpraat geven zeg !!!!!!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:36

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:37

Mootje schreef:
Mijn rainlegs zijn niet waterdicht ;(

lekker handig!
Ik reed eerder ook vaak met een regenbroek over mijn rijbroek, ging prima!

PB wat leuk! Ben heel benieuwd welke paarden van haar waren :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:38

Heb hierboven al een link geplaatst.
Die was ook in 2009 3de in Badminton. Was ze wel heel trots op.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 20:39

Leuk PB!
Even spammen <3
Afbeelding
Helaas overbelicht door de zon!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:43

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:45

Mooie foto Mootje! Jammer dat je gezicht overbelicht is. Van mijn vader is de tweede foto ook erg mooi. Op de andere trekt hij een gek gezicht.
PB: dat zijn leuke telefoontjes! Zou idd leuk zijn als je haar ook nog kan ontmoeten!
Margriet: Rainlegs blijven bij mij ook niet zitten. Als het regent rij ik met regenjas en verder wordt ik maar nat. Spring daarna de douche wel in (voordeel van je paard aan huis: de douche is dichtbij!)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:48

MO @ leuke foto hoor, jou gezicht straalt ook helemaal !!!! ik zal de mijne is gaan opzoeken van evenementenfoto.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 20:49

Je vader trekt inderdaad een beetje een apart gezicht op die eerste foto :j

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:51

Het was nog al druk op dat galloppad toen mijn vader erover heen moest, dus Vivre ging van links naar rechts. Vandaar mijn vader geconcentreerde gezicht. Niet echt charmant maarjah.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 20:52

PB dat is leuk zeg!
Mootje jammer dat die overbelicht is!
Sussie haha idd, dat is weer een voordeel! :)
BVW dat zijn ook mooie foto's! Leuk paard!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:05

Goedenavond!
Margriet: Hopelijk is jullie huis ook een beetje snel verkocht.
Pb:Gezellig zo'n oud eventer over de vloer :D .
Mootje: Leuke foto! Ik had het trouwens vanmiddag over die trailerparkeerplaatsten, maar daar is nu een wachtlijst voor omdat er maar beperkt plek is.

Bandido had vandaag vrij dus ik heb een beetje met hem gespeeld, hij vind het gruwelijk lekker wanneer je hem op zijn bovenlijn kriebelt, hij gaat dan heel zijn nek opkrullen en in een soort spaanse pas lopen, echt grappig om te zien, ik zou het eigenlijk eens moeten filmen := .
Ben op een gegeven moment maar gestopt want toen werd hij me iets te baldadig, blaast hij zichzelf helemaal op en komt op je af }>.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:11

:wave:

Evie: Of moet ik zeggen Eef :D Bam had een verwendag dus!
Mootje: Ben inmiddels wel heel erg benieuwd hoe het allemaal gaat aflopen met je leidinggevende := Super leuke foto van jou en Corion!
Dorien: Zijn de hechtingen er netjes uitgehaald en is het allemaal mooi genezen?
PB: Leuk zeg! Ben benieuwd of het paard wat voor haar is :)
BVW: Jouw foto's kan ik niet zien..

Vandaag weer beide paardjes gereden. Mijn bijrijdpaard weet ondanks dat hij springgefokt is nog niet echt dat hij een springpaard is. Was ook pas de 4e keer dat hij iets van springen deed (correctie er lag 1 balkje in de bak :+) en dat was al spannend genoeg. Nog net niet met zijn staart tussen zijn billen erop af om vervolgens te doen alsof ie een enorme sprong neemt, maar er als een buikschuiver overheen te gaan en weg te rennen van het enge balkje. Moest er stiekem wel om lachen :=

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:17

Snap niet hoe het kan dat je de foto's niet kan zien!
Je bijrijdpaard klink wel als een volleerd springpaard :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-10 21:23

Vief, Bij Bianca haar link moet je op continue klikken ;)
Gek bijrijdpaard :+

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:41

't Is een beetje een mafketel, maar voordat die een parcoursje rond springt moet er nog wel heel wat geoefend worden :+

Heb je foto's trouwens gezien, kreeg eerst alleen dit te zien:
ATTENTION!!! WARNING!!! ATTENTION!!!
*UNAUTHORIZED COPYING, DOWNLOADING, OR STEALING OF OUR PROOFS WILL RESULT IN YOU RECEIVING AN INVOICE FOR THE FULL PRICE OF THE PROOFS.
*BY PROCEEDING TO LOOK AT THESE PROOFS (WHICH ARE THE COPYRIGHTED PROPERTY OF SHAWN MCMILLEN PHOTOGRAPHY) YOU AGREE TO THE FOLLOWING:
*YOU WILL NOT REMOVE ANY PROOF OFF OF THIS SITE IN ANY FORM OR FASHION, INCLUDING BUT NOT LIMITED TO, IMAGE CLIPPING, IMAGE CROPPING, PRINT SCREEN, OR RIGHT CLICK/SAVING/COPYING. YOU AGREE THAT ALL PROOFS WILL STAY NATIVE TO THIS SITE AND YOU WILL NOT TRANSFER THEM TO YOUR COMPUTER OR ANY OTHER SITE OR RECREATE THEM IN ANY SHAPE FORM OR FASHION.
*TAKING ANY PHOTO OFF OUR WEBSITE IN ANY FORM OR FASHION IS AN ACKNOWLEDGEMENT BY YOU THAT YOU ARE ENTERING INTO A CONTRACT TO PURCHASE THAT PHOTO AT OUR THEN-CURRENT RATE FOR A WEB RESOUTION/FACEBOOK/SOCIAL MEDIA PHOTO. FOR EXAMPLE, IF YOU TAKE 26 OF OUR PHOTOS, YOU AGREE TO PURCHASE THOSE 26 PHOTOS AT OUR CURRENT PRICE OF $40, AND YOU WILL RECEIVE AN INVOICE FROM US FOR A TOTAL OF $1040.00.
*IF YOU ARE OVER 18 AND COPY, DOWNLOAD, OR OTHERWISE OBTAIN PROOFS WITOUT PAYING FOR THEM FROM THIS WEBSITE, YOU ARE AGREEING TO PAY THE PRICE OF A MINIMUM OF $40.00 PER PHOTO FOR EVERY PHOTOGRAPHED OBTAINED ILLEGALLY.
*IF YOU ARE UNDER 18 AND COPY, DOWNLOAD, OR OTHERWISE OBTAIN PROOFS WITOUT PAYING FOR THEM FROM THIS WEBSITE, YOU UNDERSTAND AND ACKNOWLEDGE THAT YOUR PARENTS OR LEGAL GUARDIAN WILL BE RESPONSIBLE FOR ANY AND ALL FEES ASSOCIATED WITH THESE PHOTOS.
*THE UNAUTHORIZED COPYING, DOWNLOADING, OR STEALING OF OUR PHOTOGRAPHS IS A VIOLATION OF OUR RIGHTS. YOU WILL BE BILLED ACCORDINGLY FOR TAKING THEM.

Maar helemaal onderaan stond dat continue idd, daar op geklikt en toen zag ik ze wel :+ Leuk paard hoor!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:50

Een duidelijke waarschuwing! Nu weet je het dus, geen foto's jatten :P

Ben wel trots op dat paardje, zelf gefokt en beleerd. Vervolgens de IAN-troffee er mee gereden waar de amerikanen helemaal gek van haar waren :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:02

Leuk paard zeg BVW! Ik had hetzelfde als Vief, snapte het ook even niet. :D Kan me goed begrijpen dat je er dan trots op bent, mag ook!
Dat wordt nog hard aan het werk met je bijrijdpaard Vief.

Zat net te kijken op de KNHS voor dat oefenspringen. Vorig jaar deed Wim Bonhof dat, heb ik toen veel aangehad die keer dat ik geweest ben. Wou dat misschien dit jaar weer keer gaan doen. Goede oefening daar op het KNHS centrum. Maar zo te zien geeft dat niet meer... Jammer.