Heleen: Jammer dat hij nog maar 1.52m is. Wat ga je doen als hij echt zo klein blijft?
Ik heb net de film Sam gekeken op Ned1. Was bijzonder indrukwekkend
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, de laatste tijd ook vaker op 1.20 getraind in de les zodat ik op wedstrijd in de 1.10 niet zo ging zitten mutsten, werkt wel goed moet ik zeggen.
.
, die Wolin heeft het lekker naar der zin zo te zien.
.
. Had gepland op 3 kwartier maar aan het eind ging hij zo lekker lopen (en had ook geen klok), dat ik gewoon een uur heb gereden. Bandido is weer terug van nooit weg geweest
, aan zijn conditie is niets te merken en hij heeft praatjes voor 10
.
.
gek paard
allen trainen.

jipje_niekje schreef:@Noor: Door wie laat je Nudine dit jaar dekken dan?

Hij ziet er groter uit dan 1.52! Zou wel zonde zijn trouwens...
. Vanavond wordt Nudine gescand en ook nog naar de bank.
. Vanavond zéker lekker slapen! 

Hoop dat hij nog een groei-eindsprint voor jullie in petto heeft 
Leuk dat het zo gezellig was! Wel vervelen zó lang in de trein
Sterkte vandaag met je rollenspel 

Wat onwijs mooi is het daar!
. Laat ze maar lekker paard zijn. Fijn dat Vorstin lekker naar buiten kan! Verhuizing van de baan?
.. leuke foto's hoor!!
Valt het mee met alle onrust daar?
. Wordt inderdaad anders veelste warm..
. Ben er vorig jaar heen geweest, vond het er leuk uit zien!! Maar echt veel kaas heb ik er ook nog niet van gegeten
...
.. Was leuk!!
.. dus ik kon ook gaan lopen
... 
.
. Je hebt er wel een lekker groot winkelcentrum... waar toen het stroom uitviel door de vele regenval
.. Sta je dus in een pikkedonker winkelcentrum.. En je hebt met name een hele grote winkelstraat, die paralel loopt aan de boulevard... Enne.. waar je écht moet gaan eten.. is bij Jean Pierre.. echt een superrrrrlekker restaurant gerunt door de twee Belgische mannen, zij hebben echt mega lekkere Angus-biefstukken!!
Echt goddelijk, hebben daar dan ook geloof ik 3 keer gegeten
...