... Ik vind in de breedte niet zo heel erg, ik voel haar ribben nog gewoon en ik weet dat ze een vrij grote borstkas heeft.. Maar dat hangbuikje
, ik zeg 11 maanden drachtig!!
Maar die was vandaag dus alweer een stuk strakker!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Ik vind in de breedte niet zo heel erg, ik voel haar ribben nog gewoon en ik weet dat ze een vrij grote borstkas heeft.. Maar dat hangbuikje
, ik zeg 11 maanden drachtig!!
Maar die was vandaag dus alweer een stuk strakker!!
, ik ga ook naar bed toe, wil morgen wel echt aan de opdrachten zitten, zondag is het Parkpop in Den Haag en wil graag met Guus Meeuwis enzo meebléren
, dus dan moeten de opdrachten klaar zijn!
Dat drachtige herken ik ook wel 

Maar als ze stout is en een knal krijgt met de zweep staan we zo aan de andere kant van het erf
Heb een gewoon halster en een hoofdstel om, maar ik hou er niet heel veel aan dan. Zit ook een dvd bij, dus die ga ik morgen eerst maar eens kijken. Ben benieuwd!
?
Baalde er flink van, want er stond een erg mooie cross en Nika pakte lekker aan op de eerste hindernissen. Maar helaas. Wel weer op mijn hand gekomen, dus die is weer flink blauw en dik. Morgen springwedstrijd, kijken of ik dan wel boven kan blijven
!! Wolin train ik daar ook mee, met het druk en nageven. Werkt erg goed en is in mijn ogen erg vriendelijk, want zodra je vraagt en zij reageert, ookal is het minimaal, moet gelijk de druk ervan af, wat dus als een beloning werkt (release). Ik train er het trailerladen ook mee. Ontbijtze!!
, doet je hand nog erg veel zeer? Dat is niet zo mooi!
*flauw*
Lotte, staat er idd wel beetje apart
. Heb nog een kortingsbon gekregen voor de Epplejeck
.
. Denk een knal gekregen, want was alleen aan de buitenkant opgelopen. En gister was er niks aan de hand. Had het touw nog niet aan het halster geknipt in het land en zag al dat er iets niet klopte. Afgespoten en een stuk gestapt. Was niet echt een succes, ze was heel erg druk omdat de paarden in de wei voor raket speelden en Woll graag mee wilde doen
Loopt er wel gewoon mee, geen wond dus dat scheelt. Ze galoppeerde ook zo naar het einde van de wei alleen wat korter, zal der wel zeer doen denk ik.
, arme Wolles, dat zal wel zeer doen ja

. Heb de paarden al tijdje geleden naar binen gedaan, kregen last van vliegjes en begonnen te rennen.
. Daarna pak ik ze weer lekker op. 
.
! En gefeliciteerd met je winstpunten!