[SGW] [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

andrea16

Re: [HK]Muts mee met SGWay! (deeltje 9)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:06

Doei!

Pfff, vandaag helemaal naar Heerenveen gereden om te hockeyen in de regen en 9-1 verloren, bah!

Vief: Waah gaaf zeg! Veel plezier!

J_N: Gefeliciteerd met je 3e prijs!

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:32

Zo ben terug van me les.
Was heel erg leuk, heb wel het idee alsof ik iets geleerd heb Haha!
De bak was alleen net een zwembad dus liep niet zo heel lekker.
Maja je kan niet alles hebben Clown

Biem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:15

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:22

jemig Scheve mond vreselijk, wat er soms gebeurd.

gisteren zijn bambi en ik over een huisje 'geklommen' (hij stopte en stond bijna stil en besloot opeens toch maar te springen Nagelbijten / Gniffelen http://nl.youtube.com/watch?v=mbUvN8jDtc8 ) en toen schrokt ik me al dood, stel dat je paard op eens neervalt...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:25

Jemig wat erg, het zal je maar overkomen. Ach gut

Hij red zich er goed uit Jetske! Een ongeluk zit soms in een klein hoekje Ach gut
Als je het zo terug kijkt, ziet het er best wel komisch uit. Gelukkig viel die niet op z'n snuit. Vork
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 16-03-08 19:27, in het totaal 3 keer bewerkt

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:26

ja hij probeerde er op afte zetten ofzo en gleed toen weg Blond

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:09

AntheaV schreef:
Mistid: gaaf dat je misschien naar Brugge gaat. Mijn moeder wou nooit verder rijden dan Ede (woon in groningen)

Uhu, ik ken jou wel Tong uitsteken , heb wel eens met grote ogen naar jou in Zuidbroek staan kijken, in de M of Z geloof ik. Toen droomde ik alleen nog maar van die hoogtes met een pony van 1.17,5. FF kijken of lintje, was in 2005, toen deed ik met Dwarrel in de L-cat. B mee, ben ik daar zo'n beetje hele dag geweest, omdat ik toen meehielp met de tuigers van de buurman, en omdat ik zelf als 1 van de eersten moest.

heb wel bijgelezen, maar ben beetje zeverig,

Ik had vandaag wedstrijd in Roden, ging voor mijn idee echt helemaal niks (dressuur, M1) eerst schrok ie, bleef hij daar steeds een bochtje lopen als ik erlangs kwam, helemaal gespannen, tot punt 7. Toen reed ik op het 3 na laatste punt de verkeerde kant op, en toen ben ik netjes bij A afgewend, en heb ik afgegroet (dacht ik dus), jury helemaal in de war, heeft de couponhaler ook gevraagd of die aan mijn moeder wilde vragen waarom ze niet meer verder las. Maar ik had afgegroet. Toen briefje, op de laatste 2 onderdelen van de proef zelf beiden een 1, en 158 punten, Jury snapte het helemaal niet. Als ik doorgereden had (die laatste 2 dingen zijn nou juist een paar van mijn sterkere punten ) had ik rond de 170 ofzo gezeten, 168 zoiets. Secretariaat wilde de coupon wel verscheuren, niet meesturen naar de KNHS, omdat ik had afgegroet, maar hoefde niet van mam, was toch geen verliespunt. Ik was ondertussen met de pony naar huis gegaan, heel ontspannend ritje van 12 km ofzo gemaakt, was heel fijn. Toen ging mijn moeder nog naar een van mijn beste vriendinnen haar proef kijken, ze was met de voorrondes van de Drentse Kampioenschappen 2e, met de Kampioenschappen 5e, reed keurige proef, belde haar moeder later op, raad haar punten eens (ze klonk heel opgewekt), dus mam zei 200 punten. Toen zei die moeder zo van: Nee hoor, 162. Zij had de proef uitgereden, 5 keer netter als mij, had ze gewoon 162 punten! Dat kan toch niet!? Ik had 6 7ens (waarvan de helft nergens op sloeg, mijn fouten waren niet aangerekend schrikken word meestal 1 keer aangerekend met -2, en verkeerde kant ook) en zij had er maar 1. Ik met mijn 2 1en, dat kan gewoon niet? Mijn moeder was heel boos op de jury, maar ze was thuis, dus heeft ze niks gedaan. We zijn geen vrienden van de jury/meisje is geen vijand van haar, gewoon raar. Sorry maar moest dit ff kwijt!

Loes_Joery

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:10

Biem: Ja ik zag het topic vanmiddag ook, erg naar bericht!
Heb maar niet gereageerd, want dat is alleen maar ergeren aan sommige reacties Scheve mond

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:50

Ingrid, van wie heb je nou uiteindelijk les?
Biem, ik had het al gezien, ik heb ook maar weer gereageerd. Jammer dat er weer gelijk zo ontzettend negatief wordt gereageerd.
Gaat net goed Jetske! Hij redt zich er inderdaad nog netjes uit

Ik heb spontaan weer zin om te crossen als ik die topics zo zie Haha! Ik hoop echt dat ik groen licht krijg van de fysio, dan mag ik over 2 weken weer!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:51

zal dat topic eens bekijken.

Vandaag de hele middag geholpen bij een dressuurwedstrijd.
En zonet mars even bijgeschoren en lekker gepoetst Haha!.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:56

wat naar zeg van die 2 paarden en die ruiter. Ik had die reacties in dat topic ook al wel verwacht...

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 20:58

Snoekiej schreef:
Ingrid, van wie heb je nou uiteindelijk les?

Waarschijnlijk van cher tunzi.
En we gaan spring en dressuur les combineren.
Is voor mij wel heel makkelijk.
Ook omdat je dan de zelfde instrucice hebt voor springen en dressuur.
Dan heb je ook geen onduidelijkheden.

Vind het ook raar al die reacties in dat topic, mensen hebben hun mening al klaar liggen.
Dat is wel erg makkelijk als je geen eens weet hoe een sgw wedstrijd er echt uitziet.

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:01

Jetske, brave bambi! Hij redt zich daar heel goed
Biem, ik had het ook gelezen, wat een verhaal zeg
Ingrid, fijn dat je les zo goed ging, dit is de manier om vertrouwen in je paard te krijgen
Dela, hoe is het vandaag gegaan in Gorssel?
Vief, wie is gregor salto Bloos (ik word echt oud)
Andrea, balen van je wedstrijd
Snoekiej, een merrie is een polansky x belisar, dat is een half zusje van Undercover, deze is al behoorlijk aan de maat en de andere is een polansky x kaiserstern, het laatste paardje heeft ongeveer dezelfde kleur als Vorstin en is een mooi fijn paardje.
Mistid, wat raar gejureerd zeg.

Ik keek net even op weeronline om te zien wat het weer gaat doen komende week, zie ik aan het einde van de week kans op natte sneeuw. Haha! Straks hebben een wit pasen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:02

Anthea, ik had de reacties ook wel verwacht, het gaat elke keer zo. Maar omdat er niemand opkwam voor de sport, heb ik maar gereageerd.
Dat is inderdaad wel handig, Ingrid! Heb alleen nog nooit van haar gehoord Clown

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:05

Snoekiej schreef:
Anthea, ik had de reacties ook wel verwacht, het gaat elke keer zo. Maar omdat er niemand opkwam voor de sport, heb ik maar gereageerd.
Dat is inderdaad wel handig, Ingrid! Heb alleen nog nooit van haar gehoord Clown

Ik ook niet, maar dat maakt niet echt uit.
Ik vond haar heel goed les geven, gewoon als het fout ging, gaat het overnieuw.
Ze kwam ook heel vertrouwd over, vind ik wel erg belangrijk,
als iemand alleen maar tegen me schreeuwt en kattig doet word ik onwijs onzeker.
Ze heeft ook heel goed in de gaten dat het paard slimmer is dan dat ik ben.
Dus ik moet me zeker niet in de maling laten nemen.
En ze zegt ook het is een paard wat graag wil werken maar als jij de kans krijgt om niks te doen, pak je die kans ook.
Dus dat doet hij ook Clown
http://www.tunzihorses.come2me.nl
Laatst bijgewerkt door Ingridje16 op 16-03-08 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:09

AntheaV schreef:
wat naar zeg van die 2 paarden en die ruiter. Ik had die reacties in dat topic ook al wel verwacht...

idd, zodra er een ongeluk gebeurt in het eventing komen er zulke reacties

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:11

Jetske_ schreef:
AntheaV schreef:

idd, zodra er een ongeluk gebeurt in het eventing komen er zulke reacties

Ja terwijl er zoveel andere ongelukken gebeuren, wat nog erger is.
Ik vind ook een beetje, maar dat is mijn mening, dat het hier meteen word neergezet alsof het heel erg is.
Is het ook, maar het is niet het enigste erge wat er gebeurd.
En zo word eventing heel zwart afgebeeld, als een paard z'n been breekt op het strand krijg je zulke reacties niet.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:11

Ja, standaard is dat zo he. Lees de reacties niet eens meer.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:38

Nat, wat grappig! Vorstin heeft een volle broer, maar dat is een heele grote vos, heel rustig van karakter. Het valt me vaker op dat Polansky's heel verschillend zijn. Je hebt de hele grote, en de kleine compacte.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 21:51

Snoekiej schreef:

ja, vind het echt dom dat ze het dan gelijk weer zo gaan afkraken...

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:17

Doei! ik ben er ook nog even.

Gister was het feestje van mn vriendinnen heel gezellig Lachen. Daarna met de bus naar Smithys geweest. Dennis en Nadia van de goudenkooi kwamen daar. Ik heb nog met beide gepraat. Ze kwamen wel aardig over Tong uitsteken.
Verder was het heel gezellig in Smithys Lachen.

Vandaag wezen voetbal kijken met Wim. Ze hadden gewonnen. Was wel gezellig Haha!.
Daarna nog even in de kantine gezeten, en toen weer naar huisje toe.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:19

Zo bn weer terug uit Chaam. Verlsga zal ik wel in het veslagen topic zette, Knipoog

Snoekiej: Wij hebben afgelopen jaar ook nog een verschrikkelijk gave Polansky gehad. Zijn cht super fijne paarden, lekker nuchter en werkwillig.

Heb vandaag via ebay de hand weten te leggen op Königs Sir dressuurlaarzen Haha! Normaal zijn die rond de 630,- euro, maar heb ze gekocht voor 270,-!!! Zijn totaal nieuw en precies mijn maat.

Ingridje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 23:15

Zo ik ga maar eens lekker slapen!
Weltrusten iedereen!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 23:53

Vorstin is ook heel erg werkwillig, maar af en toe wel een onwijze doos hoor! Ze kan echt over de kleinste dingetjes een probleem maken! Ze is ook heel erg intelligent.
Maarja, ik ga slapen! Doei!

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 00:33

ik ga ook slapen, ik heb net met mijn overbuurvrouw een flesje rose opgedronken. mmmmmh echt lekker! Ga nu slapen moet morgen om 07.00 weer op. Dat zal moeilijk worden Clown