Ik was gister erg onder de indruk van het nieuws. Heb veel aan haar gedacht. Dat ze is 'geschrokken' is, kan ik me errug goed voorstellen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miss_jumpy schreef:Tsja, toch lastig als je dan opeens onder tijdsdruk een naam moet kiezen! Als Canter onze hulp nodig heeft horen we het wel, dan zetten we even een polletje op
gomir schreef:Super dat het zo goed gaat!
Wil je aan haar vragen of ze het leuk vind als ik even langskom? Kan het ook best begrijpen als ze er niet op zit te wachten. Ik zit iig vlakbij dus als ze het leuk vind ga ik even langs
Scum schreef:
Wij hebben ook ooit een Julio Mariner gehad. Heel mooi beestje. De merrie van je zus, is dat toevallig ook weer een afstamming van Duc de Normandie? Die is nl. wel bekend in de rensport. Ben benieuwd naar de foto's!
kimdepim schreef:ik hoop dat t beentje weer goed is vief
Ik heb amaretto net geredenging goed..
en ik ga zometeen lekker tennisen en daarna ff snel hapje eten en met emiel naar les.. haha
Ik ben echt heel hyper vandaag
BrittJl0ver schreef:fijn die update Mhartog!
fijn dat het goed gaat met Canter en de kleine!
Canter: gefeliciteerd!
ik kan me best voorstellen dat ze 10 weken voor de eigenlijke geboorte zegmaar de naam nog niet weten..
straks maar even weer Britt haar beentje afspuiten.. het is er zeker niet beter op geworden