Vroegah zwommen we daar heel vaak. Stond ik aan de kant en het lukte niet om de kant op te klimmen ivm een slappe lach aanval. Voelde ik toch opeens iets onder mijn voet bewegen! Stond ik op een paling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenminste daar ga ik nog steeds een beetje vanuit. No need to say dat ik héél snel op de kant was.
Op zich zou ik ook wel een veulen van Ferrose willen maar ik ben bang dat ik dan weer een lastpak krijg en ik heb besloten dat mijn volgende een makkelijk paard gaat worden. Bij mijn springinstructrice lopen nu ook een aantal jonge beesten daar wilde ik er ook al twee van inladen, geen idee wat voor bloed naar konden fijn lopen en de handelsstal kennende waarvan ze zijn is het springgefokt
Mister T
Geplaatst: 07-06-12 14:05
weule schreef:
@ misterT: diepenheim 14 juli is veel mooiere oefengelegenheid!
haha hebben jullie ook eentje in juli ?! maar renswoude is voor mij praktisch om de hoek Misschien doe ik ze allebei of kom ik in september.. ook goed ?
Kris
Geplaatst: 07-06-12 14:35
Lielle schreef:
ik heb veel gedoken in nederland (en buitenland trouwens), dan raak je daar vanzelf aan gewend. Ik vind dat onderwaterleven juist prachtig.
In lekker helder water duiken vind ik heerlijk. Zwart water waarvan je de bodem niet kan zien en ineens iets voelt bewegen doet me nog altijd geen goed