Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sannnn schreef:Heb een brief van de KNHS liggen dat ik de volgende keer als ik een val heb me verplicht moet laten onderzoeken door de dienstdoende EHBO.
Ik lande gewoon op mijn voeten.... Ben expres naar hindernisjury gegaan om nummer in te leveren en met What langs de dierenarts gegaan. Krijg ik dit nu nog...
Sannnn schreef:Prima Lielle, als het niet lukt geen probleem! Iig tot vanavond.
Citaat:Heb een brief van de KNHS liggen dat ik de volgende keer als ik een val heb me verplicht moet laten onderzoeken door de dienstdoende EHBO.
Ik lande gewoon op mijn voeten.... Ben expres naar hindernisjury gegaan om nummer in te leveren en met What langs de dierenarts gegaan. Krijg ik dit nu nog...
Sannnn schreef:Voor de België gangers van afgelopen weekend nog een vraagje, moest je echt met een zwart jasje de dressurproef rijden? Of mag grijs of bruin ook? Zit me namelijk net te bedenken dat ik geen zwarte cap heb.
Citaat:Dat denk ik bij nader inzien ook Lielle, ga het eens overleggen met Rob vanavond. Als dit wel een waarschuwing is wil ik hem terug laten draaien. Als dat nog kan tenminste. Geen zin in boete de volgende keer, want ik ben met What langs de DA geweest. Rob stond er zelf bij toevallig.
Citaat:5. Dressuurproef.
Militairen : dienstuniform met handschoenen, diensthoofddeksel.
Burgers : jachtkledij of kledij van de rijvereniging, wit hemd en witte das, handschoenen, witte of lichtbeige rijbroek, rijcap of hoge hoed, zwarte laarzen of bottines met chaps.
7. Springproef.
Militairen : idem dressuur
Burgers : idem dressuur