broekie
(vast goed voor je ego??) @ vief: 28 maart, 16 april en 3 mei zijn ze uitgeteld....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
broekie
(vast goed voor je ego??) 
Marloeske schreef:bianca1980 schreef:Zo mooi zijn als dat ding op den duur de protector mag vervangen ??
Ik denk niet dat het gaat gebeuren, want als je nu met je paard valt, heb je je bodyprotector echt nodig, want je air jacket ontploft dan niet, omdat je nog in verbinding bent met je paard.
voor het klassiek springen is BP niet verplicht, dan zou ik wel alleen met vest rijden denk ik.
Heel traag van achteren en ik kreeg haar niet sneller. Sinds de crosstraining is ze niet meer zo lekker als na de behandeling was. Ik zit echt stevig te balen, ze ging vorige week weer zo goed! Hopelijk is het spierpijn die wegtrekt, maar ik heb er een hard hoofd in 
Idd lastige site
Moest heel veel moeite doen om uberhaupt de foto's te vinden.
Nu je het zegt, we gaan idd wel hard
hou wel van beetje sensatie, daarin ben ik dan weer niet de gemiddelde dressuurprikker
, wel balen dat het minder gaat met knollie, even keer longeren?? niet een kleine verkoudheid?
. Maar als ik dit jaar wil bewerkstelligen moet ik spijbelen van mijn co-schappen, ik weet nog niet of ik dat over mijn hart durf te verkrijgen
.
Morgen gaan we even rondkachelen op het strand, maar zondag had ik ook het plan om haar aan de longe te gooien. 
Nu 'hopen' dat de ruin binnenkort weg is!
Geld van de auto staat al op mijn rekening... Dan had ik morgen al mijn auto kunnen halen! 
floor01 schreef:Rowo: ik vier ook Carnaval! Het liefst 5 dagen. Maar als ik dit jaar wil bewerkstelligen moet ik spijbelen van mijn co-schappen, ik weet nog niet of ik dat over mijn hart durf te verkrijgen
.
5 dagen carnaval doe ik niet aan. 3 vind ik wel genoeg 

Ben benieuwd hoe ze eruit ziet rond mei/juni.

Kan me voorstellen dat je het ff zat bent.
) staat de doos al bij mijn ouders. Helaas zonder oornetje maar wordt nageleverd en 1 kapot halstertouw. beetje slordig dat ze dat niet even nakijken
Veel plezier om Oostenrijk
en verre van vlak!
Wat ben jij technisch..ik ben zo niet technisch
Stoere baan!

Kleren mag ik pas weer kopen als mijn huidige kleren als een hobbezak om mij heen hangen