[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

weule

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:32

hahaha, jonkie ;) broekie :P (vast goed voor je ego??)

@ vief: 28 maart, 16 april en 3 mei zijn ze uitgeteld....

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:34

bianca1980 schreef:
Zo mooi zijn als dat ding op den duur de protector mag vervangen ??

Ik denk niet dat het gaat gebeuren, want als je nu met je paard valt, heb je je bodyprotector echt nodig, want je air jacket ontploft dan niet, omdat je nog in verbinding bent met je paard.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:36

Marloeske schreef:
bianca1980 schreef:
Zo mooi zijn als dat ding op den duur de protector mag vervangen ??

Ik denk niet dat het gaat gebeuren, want als je nu met je paard valt, heb je je bodyprotector echt nodig, want je air jacket ontploft dan niet, omdat je nog in verbinding bent met je paard.

inderdaad ja.....zo heb ik er niet eens over nagedacht... :o voor het klassiek springen is BP niet verplicht, dan zou ik wel alleen met vest rijden denk ik.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 18:41

Ik ben weer terug van stal. Vorstin was echt niet fijn :\ Heel traag van achteren en ik kreeg haar niet sneller. Sinds de crosstraining is ze niet meer zo lekker als na de behandeling was. Ik zit echt stevig te balen, ze ging vorige week weer zo goed! Hopelijk is het spierpijn die wegtrekt, maar ik heb er een hard hoofd in :\
Ben als troost maar even naar Hypoplaza gegaan, bandages gescoord voor bij mijn rode dekje en een nieuwe dressuurzweep.

Veel plezier vast vanavond TG
Mooi dat Danny's tanden nog goed waren Corien!
Lau, in Waddinxveen heb je wel een binnenbak om los te rijden, maar die is niet zo groot
Je kijkt wel een beetje bang op die foto's Weule :D Idd lastige site :+ Moest heel veel moeite doen om uberhaupt de foto's te vinden.
Mooie buikfoto weer Vief :) Nu je het zegt, we gaan idd wel hard :=

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:44

hahaha, bang was ik absoluut niet, wel druk en geconcentreerd. Vind zulke dingen juist mooi :P hou wel van beetje sensatie, daarin ben ik dan weer niet de gemiddelde dressuurprikker ;)

@ snoekiej: jij gaat dus niet aan de chocola als troost maar trakteert jezelf op paardenspullen :P, wel balen dat het minder gaat met knollie, even keer longeren?? niet een kleine verkoudheid?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:46

Snoekiej: Balen dat Vorstin weer minder ging..
Rowo: ik vier ook Carnaval! Het liefst 5 dagen :D. Maar als ik dit jaar wil bewerkstelligen moet ik spijbelen van mijn co-schappen, ik weet nog niet of ik dat over mijn hart durf te verkrijgen ;).
Vief: Woll heeft nog een strakke buik zeg!
Marloeske: lang niet gezien!
Bianca: het heeft uiteraard ook zijn voordelen om jong uit te zien!

Ik heb mijn avondeten al op, ga zo mijn spullen pakken en naar Limburg. Ik hoop dat het nog een beetje te doen is in het bos, ik had eindelijk besloten maar weer eens te gaan paardrijden!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 18:49

@ Weule, ahh verkeerd gezien dus :P Morgen gaan we even rondkachelen op het strand, maar zondag had ik ook het plan om haar aan de longe te gooien.
@ Floor, rij ze!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 18:59

viefdepief schreef:
Wat gaat dit topic trouwens onwijs hard zeg :oo
13-12-10 is het geopend en we zitten nu al over de helft... :=

Dat was mij laatst ook al opgevallen, Vief! We gaan lekker :D

@ Snoek: Balen dat Vorstin niet lekker ging. :(:) Hopelijk gewoon een mindere week, dat hebben we allemaal wel eens toch?

Marloeske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:10

floor01 schreef:
Marloeske: lang niet gezien!

Ik ben een stille meelezer, en soms laat ik van me horen. Alles goed?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:34

Snoek, Balen dat Vorstin niet zo lekker ging. Paardenspullen kopen is beter voor de lijn, maar minder voor de portomonnee :=
Vief, Wat een mooi buikje! We gaan inderdaad erg hard.
Noor, Ik dacht ook dat jij zelf voor 4 dagen had gekozen. Nu moest je wel werken ivm de drukte?

Paard maar aan de longe gehad... Ik was zo stront chaggo dat rijden niet goed gekomen was :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:47

Hou op over lijnen, ik krijg spontaan honger.... Maar ben nu een week bezig en wel 3,5kg kwijt :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:49

Ik ben ook al wel wat kwijt, maar durf nog niet op de weegschaal te gaan staan :o

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 19:58

De zadelmaker is geweest en mijn vermoeden was juist. Geen van mijn zadels passen goed!
Mijn Hulsebos had te harde kussen maar door er wat uit te halen kan deze op de merrie. Bij de ruin moet er een gelpad onder.
Mijn stubben spring past absoluut niet op de merrie en was ook niet passend te krijgen. Die gaat nu op de ruin en met een stoffen pad eronder.
Ik had nog een stubben VZ in de verkoop maar die is nu passend gemaakt voor de merrie want anders kan ik niet rijden. Hopelijk kan ik erop zitten want heb er nooit op gereden.
Zodra de ruin verkocht is gaan de stubben zadels weg en mag Arno weer langs komen voor een nieuw zadel.
Hij snapte dat de paarden in de staak waren en ik ook. Nu nog naar de fysio en dan alle neuzen de goede kant op krijgen en gaan.....
Beiden hebben momenteel wel zadelnijd :o

Vanmiddag de action leeg gekocht samen met een vriendinnetje om mijn huis wat op te leuken..
Ga nu maar eens een bijleesactie houden :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:00

Jeetje, Caro. Wat ontzettend balen, zeg :(:) Nu 'hopen' dat de ruin binnenkort weg is!
-O- Geld van de auto staat al op mijn rekening... Dan had ik morgen al mijn auto kunnen halen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:31

Balen mootje.

Ik had gereageerd op een vw, helaas is het vermogen te weinig en de bakmaat ook niet wat ik wil (te smal). Van alles een beetje erbij en het was een superwagen geweest, nu helaas niet. Maar weer op zoek naar wat anders........

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:33

floor01 schreef:
Rowo: ik vier ook Carnaval! Het liefst 5 dagen :D. Maar als ik dit jaar wil bewerkstelligen moet ik spijbelen van mijn co-schappen, ik weet nog niet of ik dat over mijn hart durf te verkrijgen ;).

Een medestander :D 5 dagen carnaval doe ik niet aan. 3 vind ik wel genoeg :))

@ Mootje: zulke dagen heb ik ook hoor. Als ik erop ga zitten op zo'n moment krijg ik geheid ruzie. Ben je ondertussen alweer wat rustiger? ;)

@ Vief: mooi buikje heeft Woll zeg. En ze moet nog wel een hele poos zeg :j Ben benieuwd hoe ze eruit ziet rond mei/juni.

Wij gaan zo eerst uiteten en pas half 11 bowlen :O

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:37

Ja, ik ben nu weer redelijk rustig... Paardje zorgt voor het ontstressen :+
Zag net wel dat een collega een mail had gestuurd naar mijn leidinggevende voor een werkje, maar meer als mededeling dan een vraag. Hopelijk heb ik maandag geen ruzie ;(

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:39

Waarom zou jij daar ruzie om krijgen? Ging het om jou? Of vat ik het niet?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:42

Ik had al soort van gezegd dat ik er wel een blik op wilde werpen, omdat hij ergens niet uitkwam. Probleem is dat mijn leidinggevende vindt dat alles perse via hem moet, ook al heb ik anders geen snars te doen. Ik had gehoopt dat hij een mail zou sturen waardoor het leek dat ik er nog niets van wist :+
Politiek gedoe allemaal!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:45

Lees nu pas je berichtje Caro. Wat onwijs k lote zeg. Hopelijk krijg je ze goed passend zodat je wer kan rijden. Enige wat ik wel vaag vind is dat je met pads etc moet gaan werken. Zijn ze niet zo passend te krijgen? Of moet je dan echt wat nieuws kopen?

@ Mootje: sterkte dan maar Maandag :( Kan me voorstellen dat je het ff zat bent.

Ik ga richting stad. :wave:

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:58

Oh ja Ooteman zou mij nog bellen wat de status is van mijn bestelling (nog niet teruggebeld natuurlijk :+ ) staat de doos al bij mijn ouders. Helaas zonder oornetje maar wordt nageleverd en 1 kapot halstertouw. beetje slordig dat ze dat niet even nakijken :(

@JN travers vinden die van mij makkelijk. Sb is daarentegen drama :+ Veel plezier om Oostenrijk
@ Noor die air jacket kun je volgens mij wel goedkoper krijgen. Ik moet nu eerst een nieuw zadel en nieuwe chaps maar daarna is de air jacket aan de beurt
@ lau mijn bak is ook weer knoeperd hard want die was nog behoorlijk nat :+ en verre van vlak!
@ mootje die baas van jou spoort echt. Misschien loonverhoging vragen ivm extra taken :( Wat ben jij technisch..ik ben zo niet technisch :o Stoere baan!
@ jantine dat je nieuwsgierig bent kan ik mij heel goed voorstellen maar de bevalling :n
@ rowo echt een bowlingafwijking :):)
@ weule jammer dat er niet echt mooie foto's bijzitten maar dat vind ik persoonlijk wel vaker bij fototrailer
@ Rowo nee de zadels zijn niet 100% passend te krijgen. De Hulsebos is nu wel goed passend op de merrie maar bij de ruin moet er een pad onder. Het zijn 2 compleet verschillende paarden qua rug. Merrie is wat ronder en de ruin is smaller op de rug en heeft een hoge schoft. Zodra de loterij is gewonnen of er een paard is verkocht kan er pas een nieuw zadel gekocht worden. Zowel hij als ik zijn geen fan van pads maar op dit moment de enige oplossing :+

Oh ja heb even een fotograaf uit de buurt getipt over de SGW Westerbork :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 21:36

Caro, Goede bijleesactie :j
Ik ga morgen naar de stad voor hardloopschoenen bij een hardloopwinkel en een nieuwe zonnebril :D Kleren mag ik pas weer kopen als mijn huidige kleren als een hobbezak om mij heen hangen :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:21

Mijn drachtige merrie heeft nu trouwens een villa tot haar beschikking. We hadden 2 stallen naast elkaar met een schot ertussen. Die werd slecht en hebben we er vanmiddag uit gehaald. Nu heeft mevrouw gewoon even een stal van 6x3m. Wat zal zij raar opgekeken hebben toen zij haar stal vanmiddag binnen ging. Zij zal wel balen dat de stro voorraad niet meer naast haar staat hahaha. Zelfbediening is over!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 22:54

Ik heb even in sneltreinvaart bijgelezen ... pfff jullie kletsen echt hard door! Caro heeft het goed samengevat zag ik.

Vandaag weer gewerkt in de supermarkt. Het is erg gezellig met mijn collega's dus dat maakt veel goed. Vlees en kaas snijden de hele dag zou anders goed mijn neus uit komen denk ik. Ik heb nu zwaar vermoeide voetjes van een paar dagen achter elkaar de hele dag staan. Vanavond Weltsieger gereden. Was even lekker en het ging ook goed.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 01:42

Zo ben weer thuis. Vond het jammer genoeg toch iets tegen vallen vooral het laatste deel. Had wat meer voor hoe een training opbouwen ect willen horen en ool wel qua veiligheid (paard/ruiter)
Nu na bed en vroeg eruit voor concours