Corien, foto ziet er goed uit zeg!!

Shanouk, ook leuke foto's

Ik ga zo maar naar stal, paarden op het land gooien en vandaag hard aan de studie..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Snoekiej schreef:CoriienRN schreef:Over blauwe en rode streepjes? En hij maar doen of hij daar echt pas achter was gekomen! Ik geloofde hem echt, hij lachte zo hard om zijn eigen grap!Hoe was het bij jochem heeft hij het nog over de schaapjes gehad
Snoekiej schreef:@ Rowo, wat een e*kel is dat dan eigenlijkHij deed het echt zo alsof ie dat er spontaan ingooide. Vertelde hij bij jullie trouwens ook van alles over Leiden of niet?
peanutbutter schreef:Ik zit gewoon te klÖÖtviolen als het rond de 1.15 komt te staan.
caroline78 schreef:@ noor om ritme te krijgen en zorgen dat ze minder klieren. Vaker springen om de problemen op te lossen. Ik moet heel anders rijden momenteel en dat moet normaal worden. Regelmatig herhalen. De ruin bijvoorbeeld wil graag zijn hoofd naar beneden doen in de bocht. Ik moet dan zorgen dat ik niet trek en zijn hoofd weer omhoog krijgen. Plus zwaarder zitten en handen laag houden. Ik merk dat nu ik er meer mee bezig ben het een stuk makkelijker gaat. Ik spring thuis tussen de 1.00m en 1.20m. Het gaat om luisteren en controle.
Leuk dat Nudine alweer hengstig is. Die van mij nog niet en wordt vandaag/morgen gespoten.