Corien, foto ziet er goed uit zeg!!

Shanouk, ook leuke foto's
..Ik ga zo maar naar stal, paarden op het land gooien en vandaag hard aan de studie..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

..
Snoekiej schreef:CoriienRN schreef:Over blauwe en rode streepjes? En hij maar doen of hij daar echt pas achter was gekomen! Ik geloofde hem echt, hij lachte zo hard om zijn eigen grap!Hoe was het bij jochem heeft hij het nog over de schaapjes gehad

uiteindelijk bij 9 gestrand.... 2e parcours weer bb (zou b) en weer voor 1 stom doen. Maar was nog niet eens door de start heen. Nou ja toen klap gegeven en toen gingen we eindelijk tot 9 goed. Toen kwam de uitgang te dichtbij en slaat hij weer af. Zweepje nog in de linkerhand dus snel overgepakt op rechts. Na 2 keer eindelijk erover heen. En 10 geen problemen.
Hij weigert niet op de hindernis, maar gewoon omdat hij geen zin heeft.....

Hij deed het echt zo alsof ie dat er spontaan ingooide. Vertelde hij bij jullie trouwens ook van alles over Leiden of niet?
... Zit er gelukkig nog aan en ondanks dat de schade beperkt was, was 't wel even een bloederige toestand
.. Heb nu gelijk mijn nagels flink gekortwiekt (ze waren al niet eens lang)..

Snoekiej schreef:@ Rowo, wat een e*kel is dat dan eigenlijkHij deed het echt zo alsof ie dat er spontaan ingooide. Vertelde hij bij jullie trouwens ook van alles over Leiden of niet?
De kunst is om het voor te blijven en dat is heel lastig.
starten. peanutbutter schreef:Ik zit gewoon te klÖÖtviolen als het rond de 1.15 komt te staan.
!!
Ga even met de DA bespreken wanneer ze komt scannen, ik denk morgenavond of woensdagochtend en dan wordt ze deze wk weer geïnsemineerd!!
!
caroline78 schreef:@ noor om ritme te krijgen en zorgen dat ze minder klieren. Vaker springen om de problemen op te lossen. Ik moet heel anders rijden momenteel en dat moet normaal worden. Regelmatig herhalen. De ruin bijvoorbeeld wil graag zijn hoofd naar beneden doen in de bocht. Ik moet dan zorgen dat ik niet trek en zijn hoofd weer omhoog krijgen. Plus zwaarder zitten en handen laag houden. Ik merk dat nu ik er meer mee bezig ben het een stuk makkelijker gaat. Ik spring thuis tussen de 1.00m en 1.20m. Het gaat om luisteren en controle.
Leuk dat Nudine alweer hengstig is. Die van mij nog niet en wordt vandaag/morgen gespoten.
. Geklier lijkt bij Jer gelukkig verleden tijd. Nu het baasje nog 
Stond wel meteen op en had nog wel zin om wat te doen gelukkig.

Voor de techniek en het ritme is het voor Vorstin denk ik ook wel goed. Wordt ze tenminste ook wat rustiger.
dus groen, geel, blauw of rood
en dat gaat hij dan vertellen

..
.. Ik had laatst mijn laptop mee, uitzicht op het land.. kon helaas niet lang, want had er al een tijdje op zitten werken
...
. Ik heb een heleboel in te halen hier, zal er morgen eens voor gaan zitten.
. Even een paar van de vele foto's:

[/quote]
..
Die van mij gaat van de week voor het eerst op het land. Ik ben heel erg benieuwd!
En dit is nog maar B
) En vandaag 'even' naar Heerlen met de trein om een interview te houden voor mijn afstuderen, de heenweg 4 uur erover gedaan, de terugweg 5
Ben dus flink gaar nu. Morgen een dagje naar school, moeten geloof ik rollenspellen doen..... ik heb daar zo'n hekel aan, maar ja, moet maar.