Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij stond in zijn eentje in de paddock, dus hij wou graag naar binnen
eteuehhh :p
Fijn dat Sims verder niets ernstigs heeft! 

. Was echt lastig en heel anders dan iedereen verwacht had. Nog nooit zoveel chagrijnige mensen bij elkaar gezien na een tentamen
Zeker niet gehaald. Echt stom 

kan wel begrijpen dat je daar moeite mee had! 
, altijd fijn als je paard weer onder handen is geweest!!
Dinsdag wordt ze gescand.. het had nogal wat voeten in de aarde dat ze aan huis moesten komen, maar het is me gelukt. De aanhouder wint
.. 

Hij is nog helemaal nieuw. Komt bij een ruitersportzaak in Duitsland vandaan, waren er nog 2 beide besteld dus heb er geen 249 euro (nieuwprijs) voor hoeven betalen
Het is maat 72 (lengtemaat 36) Maar mijn moeder met maat 38 past hem ook (als iemand echt interesse heeft wil ik de maten wel opmeten) Verder is hij wasbaar op 30 graden en heeft het jasje een mooie dubbele split achter met knoopjes. En nu stop ik met reclame maken
Voor 160 euro mag hij gelijk weg. Goed bod is ook prima 
Jammer dat ik iets te brede schouders heb voor maat 38
.. Ik heb nu maat 40 van Harry's Horse wedstrijdjasje, moet nog maar even kijken of ik daar wel in kan
Ik riep haar vanuit de auto toen ik aankwam rijden en toen hinnikte ze en liep ze in een vlot tempo naar het hek, waar ze al stampend aan het hek stond. Ik weet niet wat het weer vanacht doet, dus ze staat binnen.. Ze moest ook nog even eten en Wo eet eerst het hooi op en daarna pas haar muesli, dus ze staat vanacht weer even binnen... Vond ze niet erg, ze stond lekker te eten.
Enige brokken die ze echt lekker vind zijn de tinkerbrokken
Maar volgens mij doet ze dat alleen om mij te pesten en omdat ze weet dat ze die niet mag. Ze heeft een zak muesli staan die zo lekker ruikt dat ik het bijna had geproefd, maar dat doet der echt niks
, eerst daar flink van schrokken, de rest komt later..
.. Dus daar sjezen we dan altijd op af.
, ze krijgt nog gewoon te eten wat ze normaal krijgt, maar ze loopt nu wel wat meer en het land is ook wel redelijk kaal aan het worden nu, dus dat scheelt ook wel
. Het viel me echt op, niet een opgetrokken buik, maar gewoon slanker.
.. maar ik mag niet klagen, ik heb m'n zin al gekregen, al is het best onzin dat ze niet aan huis komen, terwijl ze dat gewoon kunnen en ik er gewoon voor betaal
, snap niet wat het probleem is. Ze zijn vaker aan huis geweest bij ons op stal, maarja.. alles is natuurlijk makkelijker als het gewoon op de kliniek gebeurt.