Dat klinkt als een pijnlijke bedoeling en een dure aangelegenheid.
Sim
Geplaatst: 26-06-09 14:36
Dat wel TeeGee. Wat dat betreft heb ik wel een goede tandarts die voor dat soort dingen alleen het allerbeste tandtechnische laboratorium die dingen laat maken. Moet er dan ook echt naar toe om de juiste kleur te bepalen en zo. Sussie: Idd. Verzekering zal niet alles vergoeden ben ik bang....
OEH! Wat een ellende Simms. Ik hoop dat je het vergoed krijgt van de verzekering. Kronen zijn DUUUUUR! Ik moet ook nog een keertje kronen laten zetten:S zie er een beetje tegenop. Er moeten flinke pluggen in je kaak (en niet iedereen zn kaak is daarvoor geschikt...)
Balen Simmie! Fijn dat Sims verder niets ernstigs heeft!
viefdepief
Geplaatst: 26-06-09 18:43
Fijn van Sims maar Simmie zelf komt er dus minder goed vanaf.. Balen zeg Hopelijk kan de tandarts er wat moois van maken maar als ik dat zo hoor komt dat vast helemaal goed
Mijn tentamen was een teleurstelling . Was echt lastig en heel anders dan iedereen verwacht had. Nog nooit zoveel chagrijnige mensen bij elkaar gezien na een tentamen Zeker niet gehaald. Echt stom
Verder aangenaam verrast door mijn jasjespakketje.. Vind het bijna erg om hem op internet te zetten Voor mensen die even mee willen kwijlen:
Nog even lekker wat eten en dan mijn schimmel even rijden. Die heeft door mijn tentamens een paar daagjes vrij gehad..
Wat een prachtig jasje Vief! Welk merk is het en waar heb je 'm vandaan? Zal wel een klein maatje (38) zijn zo te zien, anders had ik 'm direct van je gekocht!
Was dat niet van Frank Sommer? Vind hem echt supersuper mooi! Maar ik heb net een nieuwe
Snoekiej
Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-09 21:22
Goedenavond Alles staat klaar voor Maarsbergen Aquila springen ging heel fijn! Hij begon zelf wat meer naar voren te lopen, en we hebben zelfs een driesprong gesprongen! Vorstin liep ook lekker!
Super dat Sims niks heeft Simmie! Wel k.u.t van je tand Balen van je tentamen Vief Echt een moooi jasje!!!
Jeetje Simmie, dat is niet niks!! Dat kost een zak duiten inderdaad. Mijn moeder heeft nu ook nog steeds een plaatje na de aanrijding met die moter die is doorgereden!! Ze wil heel graag implantaten, maar dat is echt zó duur!! En mooi dat Sims niks heeft , altijd fijn als je paard weer onder handen is geweest!!
Het strand was zaaaaaaaaaaaaalig!! Ik dreef wel een beetje van mijn ligbank, zo warm was het!! En ik ben enorm verbrand.. had mijn buik wel ingesmeerd, maar mijn rug niet.. Dus ik ben een soort 'Ajax' plaatje.. rood en wit.. En heerlijk gebarbeknoeid, was ontzettend gezellig en erg lekker!!
Nu nog even Wolin welterusten knuffelen.. Dinsdag wordt ze gescand.. het had nogal wat voeten in de aarde dat ze aan huis moesten komen, maar het is me gelukt. De aanhouder wint ..
viefdepief
Geplaatst: 26-06-09 22:31
Fijn dat je zo genoten hebt op het strand Lotte Hoop dat er morgen goed nieuws komt!
Woll had me gemist. Die vond het wel weer zéér gezellig dat ik er was. Maar even gereden. Ze was al vrij snel erg nat van het zweet want het was super benauwd Morgenochtend maar wat fanatieker rijden
Het jasje is inderdaad van Frank Sommer Hij is nog helemaal nieuw. Komt bij een ruitersportzaak in Duitsland vandaan, waren er nog 2 beide besteld dus heb er geen 249 euro (nieuwprijs) voor hoeven betalen Het is maat 72 (lengtemaat 36) Maar mijn moeder met maat 38 past hem ook (als iemand echt interesse heeft wil ik de maten wel opmeten) Verder is hij wasbaar op 30 graden en heeft het jasje een mooie dubbele split achter met knoopjes. En nu stop ik met reclame maken Voor 160 euro mag hij gelijk weg. Goed bod is ook prima
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 26-06-09 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Het is werkelijkwaar een schitterend jasje Vief!! Jammer dat ik iets te brede schouders heb voor maat 38 .. Ik heb nu maat 40 van Harry's Horse wedstrijdjasje, moet nog maar even kijken of ik daar wel in kan
En ook Wolin was heel blij mij te zien! Ik riep haar vanuit de auto toen ik aankwam rijden en toen hinnikte ze en liep ze in een vlot tempo naar het hek, waar ze al stampend aan het hek stond. Ik weet niet wat het weer vanacht doet, dus ze staat binnen.. Ze moest ook nog even eten en Wo eet eerst het hooi op en daarna pas haar muesli, dus ze staat vanacht weer even binnen... Vond ze niet erg, ze stond lekker te eten.
viefdepief
Geplaatst: 26-06-09 22:48
Woll neemt ook altijd eerst een hap kuil Enige brokken die ze echt lekker vind zijn de tinkerbrokken Maar volgens mij doet ze dat alleen om mij te pesten en omdat ze weet dat ze die niet mag. Ze heeft een zak muesli staan die zo lekker ruikt dat ik het bijna had geproefd, maar dat doet der echt niks
WolinLotte
Geplaatst: 26-06-09 22:54
Wolin is ook echt een kuilmonster , eerst daar flink van schrokken, de rest komt later.. En dan vooral het koeienkuil dat is natuurlijk wel het lekkerst .. Dus daar sjezen we dan altijd op af. Ik moet zeggen; Wo heeft nu drie nachten buitengestaan en ze heeft wel een strak buikje gekregen , ze krijgt nog gewoon te eten wat ze normaal krijgt, maar ze loopt nu wel wat meer en het land is ook wel redelijk kaal aan het worden nu, dus dat scheelt ook wel . Het viel me echt op, niet een opgetrokken buik, maar gewoon slanker.
Ben benieuwd dinsdag.. Tussen 13 & 18.00 uur kunnen ze komen voor het scannen van haar voet.. Nogal breed begrip .. maar ik mag niet klagen, ik heb m'n zin al gekregen, al is het best onzin dat ze niet aan huis komen, terwijl ze dat gewoon kunnen en ik er gewoon voor betaal , snap niet wat het probleem is. Ze zijn vaker aan huis geweest bij ons op stal, maarja.. alles is natuurlijk makkelijker als het gewoon op de kliniek gebeurt.
viefdepief
Geplaatst: 26-06-09 22:57
Ohw ik dacht morgen al hihi
Woll was ook minder dik dan ik gevreesd had. Denk dat het nieuwe van het gras er nu ook wel weer vanaf is Maar een strak buikje? Haha nee dat nog niet
WolinLotte
Geplaatst: 26-06-09 23:01
Sussie, balen trouwens dat Pancho nog niet goed loopt .. Hopelijk knapt hij wel weer gauw op . Wootje knapt wel op, maar ik ben benieuwd hoe ze nu morgen uit de box komt.. dat zit me gewoon niet lekker. Ze komt rad uit het land en onregelmatig uit de box, dus ik wil gewoon die scan.