Hilde_ schreef:
nee, over uitverkoop in de H&M.![]()
rowo schreef:en dan was hij zeker degene die de collectie showde?
haha nee niet eens.

hier regent het wel steeds.

gelukkig is het nu al een tijdje droog.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilde_ schreef:
nee, over uitverkoop in de H&M.![]()
rowo schreef:en dan was hij zeker degene die de collectie showde?

rowo schreef:Behalve amsterdamsDat vind k echt verschrikkelijk.
Terwijl dat bij de personen die ik ken helemaal niet waar is, maar die praten ook niet zo overdreven als dat je wel eens op de tv hoort.

) Kom wel uit Brabant en op school krijg ik te horen dat ik met een zachte G praat, maar vind het zelf nog wel meevallen 
) Hij heeft nooit iets met paarden gehad. Nu eigenlijk nog steeds niet, maar hij vind het wel leuk om mij ermee bezig te zien en me erover te horen vertellen
Hij heeft me zelfs deze zomer meegenomen naar CHIO Rotterdam als verassing
Hij vond het zelf nog leuk ook, allemaal fanatiek dingen vragen aan mij, echt leuk
Hij heeft alleen nog nooit op een paard gezeten en dat wilt ie ook nog niet
Wie weet krijg ik hem ooit zo ver
Nu even wat leren en vanavond lekker bankhangen met m'n vriendje
Dat is echt superplat!
Ik was 21 toen het begon. (en hij is anderhalf jaar jonger...)
voor mij denk ik het einde van het crosseizoen..
we hebben al meer als een halfuur bij de groente en fruit afdeling gestaan
. Daarna samen rijst met kip en kerrie en roerbakgroenteprut gemaakt, superlekker!
er viel toen weinig aan je te zien eigenlijk
had ik niet verwacht 

marielle123 schreef:ik was vorige week zaterdag gevallen in nijeberkoop met de cross.. had wel een beetje last van m'n schouder maar niet extreem... vanochtend tog maar ff naar de dokter gegaan.. heb wel de hele week nog vrolijk gewerkt..
Nu heb ik tog mijn sleutelbeen gebroken.! grrrrrvoor mij denk ik het einde van het crosseizoen..

gelukkig vind ik die 2 wel lief

), maar 't lijkt mij toch dat het behoorlijk pijn moet doen 
.
, hij was net zo oud als ik en dat ging prima, andere interesses, maar dat is niet erg. We waren echt zo'n verliefd stel om van te kotsen. We zijn uit elkaar gegroeid na een jaar, hij werd van school getrapt
en we gingen elkaar steeds minder zien, het is nooit officieel 'uit' gegaan ofso.
!
, mannen ten over en ik kan snoepen wat ik wil! (..of klinkt dat erg sletterig
?)
, Wolin en Scal, oftewel Bonnie en Clyde, hebben weer heerlijk staan keuvelen in de paddock, morgen doen we maar weer eens actief.