Nou me cross training was een hel, in het begin maar der na ging het wel lekker.
IN het beging even gelongeerd. bokken, niet te zuinig. dus even laten gaan en der op.
Was wel braaf, nou wij kennis gemaakt met wendela zeer aardige meid.
Dus wij gingen aan het werk, united was erg stout bokken en stijgeren, en liep onwijs op eieren, dus moest even bij der komen, Om te kijken of ze niks aan der benen heeft, ik nee dat heeft ze niet. Dus zij zij het is slimer om als je de wedstrijden in gaat met ijzers te gaan omdat ze z kort loopt in het begin, maar dat komt puur dor het verkrampen van het zadel, en singel.
Nou ik wat meer los gewerkt over 2 balkjes, heen trok er wat veel op aan, Dus moest ik even rustig terug zitten en tegenhouden.
Nou dat ging goed tot ik door wou galoperen, en mevrouw zo hoog stijgerde dat we bijna achter over klapte, Ik trokder uit der verband naar links en we kwamen gelukkig neer.
Ik wilde verder galoperen maar me vrouw dacht er anders over en bokkte als een diebiel in de ronte met gevolg dat ik op me rug belande
niet echt fijn.
Dus stond te janken, wat dat beest nou heeft, Heb er 2 x na laten kijken, niks aan de hand. We zijn met een nieuwe zadel bezig, dus daar kan het ook niet aan liggen. Dus ra ra ra wat moet het zijn.
Dus er weer op geklommen, en verder gereden met ontspanning, ze dook wat achter de teugel, maar dat meost ik oplossen, door met been naar voren te rijden. Dat ging gelukig wel weer goed.
We mosten over wat boom stammetjes heen, en ik moet echt tegen me zelf zegen als ik naar een hindernis rijd wachten, wachten, wachten. dus dan gaat het ook goed. En ze wert wat braver in der hoofd. en lijf.
al met al hebben we ook een lijntje gesprongen B/L hoogte, en dat ging prima ze wachte netjes op mij, en ging echt netjes, nog nooit zo ontspannen een lijntje kunnen rijden
We hebben ook de water bak geprobeert, na wat tegen stribbelde, gingen we via een in uitje goed het water in en van het water er uit, ook super goed
Dus heb wel weer vertrouwen gekregen, Maar wat was dat moeilijk zeg.
Voor de rest vond ze dat ik en erg goed paard had, waar wel veel werk in zit, maar als dat goed gaat en topper heb
En ik heb een aanbod gehad om haar reserve chaffeur te worden voor internationale wedstrijden een x mee te gaan dus ben benieuwd
pff dat was me een dag kon niet meet boe of ba zeggen zo veel spier pijn. 
Heb ook huis werk gehad, dus moet 1 x in de week galop training doen, en 1 x in de week , springen met een balk op 2.5 meter hindernis en dan op 6 meter ook weer een hindernis en dat oefenen, word ze snel moet ik het korter er op zeten, dus we gaan braaf oefenen 
Heb mooie punten voor bij zien komen gefeliciteerd
Vief lekker paard hb je toch ook he 
kim mooie jurk 
anthea gefeliciteerd
ik ga snel rijden.