Vief, succes! TG en de Vos staan bij mn zusje, in Vriezenveen.
Mirthe, wat goed!
Mister T
Geplaatst: 07-06-12 11:15
Wauw waat gaan jullie weer vreselijk hard.. maarja baby-verhalen maken ook wel wat los
Vief, heel veel succes! ik ga duimen! Mistid, gefeliciteerd Jeroen, we houden nog steeds hoop op jouw cross carriere Danielle, wat een naar nieuws! gelukkig hebben ze niet aan de paarden gezeten.. Leli, blijf maar fotos spammen Watje, voorbeeld van een echt veelzijdig paard! Leuk! Rosa, pas maar op! Henny, veel plezier met shoppen! Bvw, fijn dat je presentatie klaar is
Vakantiegangers
Ik heb vannacht heerlijk bijgeslapen Scriptie is gisteren opnieuw ingeleverd en mijn agenda is goedgekeurd. Ik heb nu weer een grote kans om in juni af te studeren dus nu lekker even rust! Had gehoopt op springles vanavond, maar instructrice kan helaas niet. dus ga maar zelf aan de gang! Zijn er trouwens hier nog crossers die naar de oefencross van 7juli in renswoude gaan?
Wat netjes van Eef Daar zal ze wel blij mee wezen na de score van de vorige keer!
Net een presentatie gehad van de arbodienst en zijn wezen kijken bij mijn werkplek. Na 3 jaar krijg ik eindelijk een andere stoel Eentje die niet elke 5 minuten achterover klapt (en mijn bureau moet 7 cm naar beneden )
@ Anthea de bak was redelijk. Wel goed nat maat te doen. Schimmel dacht daar weer anders over. Hoe leuk zij waterbakken in de cross ook vind..thuis is het altijd weer zeuren en piepen. @ Vief succes!
Ik wil mijn schimmel ook een keer bij de hengst. Ben niet voor niet naar de Ibop geweest. Zij is ster Ibop spr maar wil eerst nog voor het sportpredikaat. Mijn oude merrie was erg knuffelig vanmorgen. Kwam steeds maar tegen mij aan staan. Haar uier is ook nog steeds vol en geeft ook nog melk kwam ik achter. Volgens mij kan er zo een veulen bij. Rare pony
Pffff ik krijg net bericht dat ik wel een maand uitstel heb gekregen voor de eerste versie van m'n scriptie. Maar de definitieve versie moet 15juni, dus volgende week!, ingeleverd worden. De eerste versie is nog niet eens nagekeken.
Nee die mag niet. Dat vonden ze niet nodig. Mijn professor is ook woest. Die zegt ook hoe kan je nu goed afstuderen zo. Heb bijna alleen maar 8'en en wil graag dat zo houden.
caro29
Geplaatst: 07-06-12 12:56
@ Mootje ik vond al raar dat het uier niet wegtrok dus even getest. Bij die oude kijk ik niet raar meer op. Heb haar ook drastisch op dieet gezet want leek wel drachtig @ Lautje raar lijkt mij dat ze de 1e versie eerst even moeten nakijken.
Pff, wat een gedoe Laura.. Onvoorstelbaar, ik vraag me altijd zo af wat dan de beweegredenen daarachter zijn? Mijn opleiding maakt soms keuze's dat ik denk WTF..
Eef_Bam
Geplaatst: 07-06-12 13:07
Goedemiddag. Beli en Sim: Ik heb het eerste deel ook al uit en ben nu bezig met de tweede, leest heel lekker weg maar langzaam maar zeker wordt het een behoorlijk ehm vrijdagmiddag boek , ik heb sommige stukken met rode oortjes zitten lezen maar dat past ook wel bij dat verhaal . Danielle: wat rot zeg. Vief: Heel veel succes! Eef: Top gedressuurd lees ik! Lau: Wat belachelijk zeg, hopelijk is er een goede oplossing te vinden!
Ik heb gister heel fijn dressuurles gereden, Bam was een beetje baldadig en ik had een beetje last van mijn heup dus ik kon ook niet zo heel lang doorzitten, dus heel veel overgangen gemaakt en hij ging toch fijn lopen zeg!
Wat heb je gedaan met je heup dat je zo'n last hebt? Noor, Waarom heb jij met pinksteren daar in het water gezwommen? Of is er ook een strandje?
Eef_Bam
Geplaatst: 07-06-12 13:17
Mootje: Ik weet het niet precies, het is een hele gevoelige plek, ik knik ook altijd "in" aan die kant, maar ze kunnen niks vinden, zodra ik meer dan een kwartier stil moet zitten in de zelfde houding gaat het erg zeer doen, en nu moet ik elke dag 40 min heen en 40 min terug op de scooter en dat voel ik nu wel behoorlijk.
MargreetW
Geplaatst: 07-06-12 13:19
Mootje schreef:
Noor, Waarom heb jij met pinksteren daar in het water gezwommen? Of is er ook een strandje?
Dat doet iedereen gewoon daar, vanaf de boot het water in.
Op het Almaardermeer zou ik dat nog wel doen, maar verder... Het twiske of je jagersplas is ook niet aan mij besteed Balen dat ze niets kunnen vinden, Eef! Toch vreemd dat je zo'n last hebt Bevalt het wel bij S. op stal?